Lil' Wayne dacht ikquote:
maar dan zou et teveel op het echte leven denken...quote:
Ah, een fan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Litpho het volgende:
Het zijn toch niet New Kids on the Block, he?.
sow, die parental advisory is ook overbodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Erez Aizen's cheap background in obsessed bedroom computer tinkering had led him into and out of a number of crude dance efforts, and when a mutual friend suggested he should get together with Amit Duvdevani, a trash metal fan who had just returned from an aborted career path in India, the two found enough in common to surreptitiously explore the rising psychedelic trends pouring out the nation's clubs
n00bie +1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow wacht, Infected Mushroom?
Alle 35-'ers maar even een luisterbeurtje aan wagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Sound - From the Lion's Mouth
Ik ben een twintiger (nog welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:06 schreef Burnett het volgende:
Alle 35-'ers maar even een luisterbeurtje aan wagen
Goede gok. Ook niet het jonge broertje van Adrian.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Mark het volgende:
Lijkt wel het jonge broertje van Robert Downey jr maar gok toch op Wes Borland
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Mark het volgende:
Lijkt wel het jonge broertje van Robert Downey jr maar gok toch op Wes Borland
Nee hoor, als een twintiger met smaak... (oudere broer? Hippe ouders...?)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben een twintiger (nog wel) en een groot liefhebber van The Sound. Moet ik mij nu oud voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
controversie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Mark het volgende:
Wat hebben (o.a.) de clips van Rock DJ, Seven Nation Army en Hey boy, hey girl met elkaar gemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |