Give me a break, please! Ik heb op mijn 2 neefjes van 4 en bijna 1 gepast vanmiddag en ben gesloopt.... Weet je wat die kunnen uitvreten in een huis dat niet kindproof is....?quote:
Ja, ik zie het hier oost van mij langstrekken...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:19 schreef kahaarin het volgende:
Groningen nu: regen, beetje onweer, frisse wind....![]()
Kortom, zalig!
Zie net dat er een mooi lijntje precies over komt drijven: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Sorry randstad.....
Lol je ziet het ook gewoon activeren: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Give me a break, please! Ik heb op mijn 2 neefjes van 4 en bijna 1 gepast vanmiddag en ben gesloopt.... Weet je wat die kunnen uitvreten in een huis dat niet kindproof is....?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het zijn wel schatjes!![]()
De fundering van dat huis?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...
Ga maar uit je caravan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Oh hey, onweer in het oosten, wat uniek!
Waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Oh hey, onweer in het oosten, wat uniek!
Ik kan me er onderhand een voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...
Het is idd een heel smal streepje, je hoort mij overigens niet klagen, weet je hoe lekker koel het aan het worden is? Binnen nog maar 23 graden met de ramen open, dat is geloof ik onderhand 3 weken geleden dat het zo koel is geweest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ik zie het hier oost van mij langstrekken...
Hier in Eindhoven ook, prachtig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterende oranje-roze-paarse lucht met een hele mooie egenboog hier in Nijmegen
Twente zal er weinig van merken denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Achterhoek en Twente krijgen er weer van langs? http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Eigenlijk Duitsland, maar het is heel dichtbij de grens daar ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Achterhoek en Twente krijgen er weer van langs? http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Okay, jammer, of geluk, het is maar net hoe je het wil zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lijkt er niet op, ik denk dat het er net langsheen gaat.
Ik gok dit:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef Asgard het volgende:
Ik kijk net ff naar het lijstje van KNMI (actueel) en valt me nu pas op dat daar ook een kolom staat met "RV". Waar staat RV voor? Enige wat ik kon bedenken was dat daar de luchtvochtigheid staat, maar dan vond ik RV dan weer niet logisch. Iemand?
-edit-
Al gevonden, relatieve luchtvochtigheid
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
En ook een paar aardige klappen, maar niet stekker-uittrek-worthy
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nog een beetje mooi zomerweer in Nederland? Met +25 temperaturen of is het wel weer gedaan deze zomer? En ik begrijp dat er plekken zijn waar het nu +25 zal zijn of komende dagen maar bedoel ook de west kust!
Op zonnige dagen is het aan de oostgrens zo'n 5 graden warmer dan aan de kust. Als je het dus warmer wilt, moet je gewoon naar het oosten komenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nog een beetje mooi zomerweer in Nederland? Met +25 temperaturen of is het wel weer gedaan deze zomer? En ik begrijp dat er plekken zijn waar het nu +25 zal zijn of komende dagen maar bedoel ook de west kust!
Ik zou het niet erg vinden als de voorspellingen 5-10 graden te hoog blijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
Volgens de weerberichten wel, dinsdag en woensdag 30+ en dan afkoeling
Ik moest nml even naar Kornhorn fietsen en toen zag ik de donkere wolken al aankomen. Dus ik daar naar binnen. De eerste druppels kwamen al eerder en 3 seconden nadat ik binnenstond spoelde het als een gek met inderdaad onweer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef kloas_wokkel het volgende:
Het spoelt hiervergezeld met wat onweer
Idd... vannacht op sommige plaatsen zelfs tot beneden de 10°C gezakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef Omaha2 het volgende:
Lang geleden dat het zo "fris" was buiten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als de voorspellingen 5-10 graden te hoog blijken
Het blijft geen feest he.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af, uitgaande van het ritme van afgelopen weken, of rond het volgende weekend weer een bult in de temperatuur gaat komen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze week nog meer noodweer, ik verwacht ook dit keer weer een code 3 met dan wel over heel de Benelux, en nee dit zal niet tegen vallen.
Voordelen: Enorme downburst video's en zeer zware windstoten rond de 125km/h, prachtige luchten foto's het kan weer niet op!
Nadelen: Hoop schadehelft van de bomen zullen het achter me niet gaan redden.
Bron: * SpeedyGJ
Waarschijnlijk woensdag.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik begon me ook af te vragen of we deze week weer noodweer krijgen, de temperaturen worden wel weer hoog...
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze week nog meer noodweer, ik verwacht ook dit keer weer een code 3 met dan wel over heel de Benelux, en nee dit zal niet tegen vallen.
Voordelen: Enorme downburst video's en zeer zware windstoten rond de 125km/h, prachtige luchten foto's het kan weer niet op!
Nadelen: Hoop schadehelft van de bomen zullen het achter me niet gaan redden.
Bron: * SpeedyGJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |