quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Heel lokaal. Heb gisteren bonen gegeten.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Klonk het volgende:
Venlo meldt een hele stevige zomerse onweersbui
In Roermond zo rond 5 voor half 9quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Klonk het volgende:
Venlo meldt een hele stevige zomerse onweersbui
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
was vergeten dat ik boven alle ramen op had staan![]()
helemaal open, nu veel regenwater binnen
Check.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef DemonRage het volgende:
Oeh er komt toch nog een onweersbuitje naar Eindhoven toe.
Give me a break, please! Ik heb op mijn 2 neefjes van 4 en bijna 1 gepast vanmiddag en ben gesloopt.... Weet je wat die kunnen uitvreten in een huis dat niet kindproof is....?quote:
Ja, ik zie het hier oost van mij langstrekken...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:19 schreef kahaarin het volgende:
Groningen nu: regen, beetje onweer, frisse wind....![]()
Kortom, zalig!
Zie net dat er een mooi lijntje precies over komt drijven: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Sorry randstad.....
Lol je ziet het ook gewoon activeren: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Give me a break, please! Ik heb op mijn 2 neefjes van 4 en bijna 1 gepast vanmiddag en ben gesloopt.... Weet je wat die kunnen uitvreten in een huis dat niet kindproof is....?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het zijn wel schatjes!![]()
De fundering van dat huis?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...
Ga maar uit je caravan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Oh hey, onweer in het oosten, wat uniek!
Waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Oh hey, onweer in het oosten, wat uniek!
Ik kan me er onderhand een voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat mijn kinderen kunnen slopen in een huis wat WEL kindproof is...
Het is idd een heel smal streepje, je hoort mij overigens niet klagen, weet je hoe lekker koel het aan het worden is? Binnen nog maar 23 graden met de ramen open, dat is geloof ik onderhand 3 weken geleden dat het zo koel is geweest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ik zie het hier oost van mij langstrekken...
Hier in Eindhoven ook, prachtig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterende oranje-roze-paarse lucht met een hele mooie egenboog hier in Nijmegen
Twente zal er weinig van merken denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Achterhoek en Twente krijgen er weer van langs? http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |