Dan begreep ik je vraag verkeerdom. Ik ben geen electronica-expert. Maar in dat geval is de bezetspoormelding dus ook niet onterecht: er is een duidelijke oorzaak aan te wijzen... het is alleen geen trein. Het systeem heeft ook een voordeel: een spoorstaafbreuk detecteert ook als bezetspoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spoorrelais "af" betekent toch automatisch dat die sectie bezet gemeld wordt? IJzerslijpsel, muntjes, pekel hebben eigenlijk allemaal het zelfde effect: dat er een ES-las overbrugd wordt waardoor er een spoorrelais afvalt. Assentellers hebben daar allemaal geen last van, maar die hebben weer allerlei andere leuke bugs.
Ach gewoon 20 MBOers metaaltechniek die tunnel insturen met een een paar aluminiumprofielen, haakse slijpers en een lasapparaat. Koper spannen en klaarrrrrquote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je houdt geen rekening met het beschadigen van 3000m aan bovenleiding en draagconstructies. Dus ik snap het wel op zich...
Dan kan je op Zwolle ook overstappen op de stoppert naar Enschede. Ook maar 1 overstap en een stuk kortere route.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het gaat mij er juist om dat ik volgens de voorwaarden geen via-kaartje nodig heb, omdat ik de route met de minste overstappen neem. En die is toegestaan, omdat ik geen stations twee keer bezoek.
Ehh owja? Van de trein naar de bus en bus naar de trein is geen overstap te noemen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
Dan kan je op Zwolle ook overstappen op de stoppert naar Enschede. Ook maar 1 overstap en een stuk kortere route.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:11 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ach gewoon 20 MBOers metaaltechniek die tunnel insturen met een een paar aluminiumprofielen, haakse slijpers en een lasapparaat. Koper spannen en klaarrrrr
Je mag je een reis alleen onderbreken als je de kortste of snelste reisroute volgt, en dat doe je in dit geval dus niet!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het gaat mij er juist om dat ik volgens de voorwaarden geen via-kaartje nodig heb, omdat ik de route met de minste overstappen neem. En die is toegestaan, omdat ik geen stations twee keer bezoek.
Ja, maar ik moet sowieso eruit om over te stappen op Amersfoort, dus een extra overstap is het niet (wat het wel zou zijn als ik dat in Apeldoorn zou doen).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:07 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je mag je een reis alleen onderbreken als je de kortste of snelste reisroute volgt, en dat doe je in dit geval dus niet!
En ik mis isolatoren in het verhaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan heb je kans dat je volgende week weer moet
Waar denk je dat die 20 MBO'ers voor waren.quote:
Misbruik maken van de kaartjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef RubenK het volgende:
Ik rijd nu tilburg - rotterdam - utrecht op mijn leeuwarden 1e klas kaartjeEn vanaf daar heb ik een enkeltje -> alkmaar
Heb op Utrecht mijn kaartje wel gedoneerd aan een schone jongedame die naar Leeuwarden moestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Misbruik maken van de kaartjes![]()
Oja, reizigers naar Groningen vanuit de richting Zwolle mogen nu omreizen via Leeuwarden ivm de sein- en wisselstoring ronden Assen/Beilen.
Definieer lijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is momenteel de kortste lijn van Nederland? Dat is Zwolle - Nijverdal West?
Trajactquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Definieer lijn
Is staatslijn A 1 hele lijn bijvoorbeeld.
Utrecht Centraal - Utrecht Maliebaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zwolle-kampen.quote:
Dan is Utrecht-Nijmegen ook geen traject.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat is niet meer rechtstreeks te bereiken.. (zonder kopmaken e.d.)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |