Laat instappen en zelf kiezen naast welke mooie vrouw plaatsgenomen wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef James1988 het volgende:
Hoe weet je 95% zeker dat er niemand naast je komt zitten in een koploper?
Enschede -> Zwolle -> Groningenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef ghizzer het volgende:
Triviantvraag:
Wat is de langste afstand die je in Nederland met de trein kunt afleggen, waarbij je enkel in een DM90 zit? Let wel.. overstappen is toegestaan, maar tussendoor mag er dus géén rit zitten waarbij in ander materiaal gezeten mag worden.
jups! evt. via Kampenquote:
Vooral met dit weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef ghizzer het volgende:
[..]
jups! evt. via Kampen
in het verleden kon je dan ook nog als je gelukt had verder naar Leeuwarden (wanneer er dus geen wadloper reed)
Dus gewoon dik 200 km. in enkel een buffeltje. geweldig!
Vroeger kon je zelfs nog met DM´90 na Leeuwarden door naar Harlingen Haven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef ghizzer het volgende:
in het verleden kon je dan ook nog als je gelukt had verder naar Leeuwarden (wanneer er dus geen wadloper reed)
Dus gewoon dik 200 km. in enkel een buffeltje. geweldig!
Definieer traject. Baanvak? Stuk vrije baan? Kopspoor tot kopspoor? Kortste treindienst met hetzelfde treinnummer?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vooral met dit weer![]()
![]()
Maar rijd de DM'90 nog wel tussen Zwolle en Groningen?
Of je gaat gewoon werken bij een aan de NS verbonden bedrijf, zodat je een jaarnetkaart krijgt. Werkt veel beterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/uitgestudeerd2010
![]()
kan ook iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:35 schreef V2 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon werken bij een aan de NS verbonden bedrijf, zodat je een jaarnetkaart krijgt. Werkt veel beter
Sorry, dit initiatief juich ik niet toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
Ik juich dit wel toe, weet je hoe makkelijk nu met het ovquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, dit initiatief juich ik niet toe.
NS heeft wel geld om aan fratsen uit te geven, maar ze denken niet aan de reiziger.
Een klapsigaar uit eigen doos zeg ik je. Doen ze überhaupt nog iets om de reizigers van en naar Schiphol te begeleiden die nu zware maanden tegemoet gaan?![]()
* Ofyles2 er helemaal doorheen zit, hulp nodig heeft omdat hij de facto uit elkaar valt...
Starbucks dat failliet gaat, dat juich ik toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik juich dit wel toe, weet je hoe makkelijk nu met het ov![]()
Schiphol? daar kom ik nauwelijks
Als ik van punt A naar punt B kan ben ik tevreden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Starbucks dat failliet gaat, dat juich ik toe.
Een meer gevarieerd aanbod qua restauratie, dat juich ik toe.
De gewone treinreizger is al lange tijd niets meer dan een nummer dat altijd gevolgd moet worden en niets terugkrijgt.
Ik ben halverwege het jaar gestopt, maar ga volgend jaar wel weer studeren. Toch maar even proberen of ik mag zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
En wat nu als een lekker wijf het vroeg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef James1988 het volgende:
Hoe weet je 95% zeker dat er niemand naast je komt zitten in een koploper? Simpel: naast een kapotte stoel gaan zitten, en op het moment dat iemand vraagt of hij er kan zitten zeggen: "Ja, ik vind het best, maar lekker zitten doet het niet. Net geprobeerd."
Nee, ik ben niet zo'n gentleman die dan alsnog een half uur op een baggerstoel gaat zitten.
Teken maar met klinkers...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Starbucks failliet? Waar kan ik de petitie tekenen om dat te versnellen?
Het is helaas een servex ketenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Starbucks failliet? Waar kan ik de petitie tekenen om dat te versnellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |