Het was nu nogal voorspelbaar dat het gevraagd zou gaan worden nietwaar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Soms is het net alsof je het er om doet dat er om pics gevraagd worden
2 vakken! Namelijk celbiologie der dieren (op ma en di) en Biochemie en Mol. Biologie II (do en vr) Denk niet dat ik rel. wetenschappen er nog naast kan doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan allemaal doen zeg? Dat is wel een zwaar rooster!
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef De_Vink het volgende:
Dat ik als echte Nijmegenaar nog nooit hier gepost heb!
Gaat het allemaal weer even te snel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Haar tieten? De jouwe? Lingerie? Wat is hier toch allemaal aan de hand?!
Oud en versleten enzo he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou ja zeg!![]()
[..]
Gaat het allemaal weer even te snel?
Hoe durf je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wordt het ineens een rare afbeelding met die site erbij?Nou ja, in dat geval mag iemand anders iets zoeken.
Your body. Your soul. Your rituals.
Sorry Ritquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, super de boer.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:07 schreef Sander het volgende:
Ik zie geen tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, super de boer.![]()
Ik was net boodschappen doen bij de AH XL en alle vriesvakken en een deel van de koeling was leeggehaald vanwege de stroomuitval gisteren!Waren ze nu net weer aan het bijvullen.
Your body. Your soul. Your rituals.
St. Jacobslaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef morgane het volgende:
Welke AH XL? Hier namelijk precies hetzelfde
Balenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef AMDB het volgende:
Fuckzooi, net een parkeerboete van 60 euro gekregen in Arnhem voor 'buiten de vakken parkeren'. Kent iemand de precieze regels? Was een parkeerplaats aangegeven met een gewoon blauw bord met P, echter, bij de ene oprit tot de parkeerplaats stond de toevoeging 'alleen in de vakken' maar aan de kant waar ik er op reed stond deze er niet...
Ga iig wel bezwaar aantekenen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
St. Jacobslaan. Ik weet dat dat niet mijn dichtstbijzijnde supermarkt is, maar de supermarkten hier in de buurt zijn klein en hebben soms niet alles wat ik wil.
Feitcode R397j neem ik aan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef AMDB het volgende:
Fuckzooi, net een parkeerboete van 60 euro gekregen in Arnhem voor 'buiten de vakken parkeren'. Kent iemand de precieze regels? Was een parkeerplaats aangegeven met een gewoon blauw bord met P, echter, bij de ene oprit tot de parkeerplaats stond de toevoeging 'alleen in de vakken' maar aan de kant waar ik er op reed stond deze er niet...
Ga iig wel bezwaar aantekenen.
quote:Indien een parkeergelegenheid, aangeduid met een van de verkeersborden E 4 tot en met E 13 van bijlage 1, is voorzien van parkeervakken, mag slechts in die vakken worden geparkeerd.
Oh noes! Want nu zit de stoel voor altijd vast in die stand?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
nu wel
IB zal zo wel boos op me zijnik had even eten gehaald met de auto, en nu heb ik een instelling gevonden waardoor ik wel beter bij de koppeling kan
alleen geen idee meer hoe zijn stoel nu stond
De AH op de Groenestraat is vrij mini vergeleken met deze jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
Of zoals 'mijn' AH op de Groenestraat. Hele verademing om dan bij de AH XL boodschappen te doen! Woon je daar leuk morgane?
Klinkt inderdaad prima! Lekker hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:00 schreef morgane het volgende:
[..]
De AH op de Groenestraat is vrij mini vergeleken met deze jaik woon op de Jacobslaan, 1 blok voorbij de AH, en woon hier al mn hele leven prima! Voorlopig zit ik hier goed; alle winkels die ik nodig heb op loopafstand, universiteit op nog geen 5 minuten fietsen en het centrum is 10 minuutjes fietsen
En nu mijn huisgenootjes weer terug naar hun ouders zijn vanwege de vakantie heb ik het huis voor me (en mijn konijn) alleen
Hmm, gezien de definitie van het P-bord ben ik waarschijnlijk wel de lul, maar dat onderbord is zeker verwarrend. Ga iig proberen het daarop te gooien en ik maak ook foto's. Daarbij ook aangeven dat de plek waarop ik stond absoluut niet hinderend was voor enige vorm van verkeer (snap overigens ook niet dat daar ook niet een parkeerplaats isquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Feitcode R397j neem ik aan?
Ga per direct duidelijke foto's maken. Als de bebording niet klopt kun je niet als schuldige worden aangewezen, je had het immers niet kunnen weten (tenzij je bijvoorbeeld een inrijverbod hebt genegeerd waardoor je het oorspronkelijke bord hebt gemist). Ga er vanuit dat ze in eerste instantie je bezwaar zullen afwijzen middels een standaardafwijzing (je bezwaar wordt vaak niet eens gelezen), dus je zal wellicht naar de rechter moeten ervoor.
Leuk weetje trouwens: die borden zijn knetterverwarrend. Een blauw bord met een P (Bord E4, RVV 1990) definieert het feit dat alleen in de vakken geparkeerd mag worden:
[ afbeelding ]
[..]
Doordat een onderbord echter altijd op het bord erboven slaat (per regulier verkeersbord is maar één onderbord toegestaan overigens), zou je, afhankelijk van hoe je het leest, ook nog kunnen opvatten dat op dat terrein het P-gebod enkel van toepassing is op de parkeervakken. Dus: binnen de parkeervakken geldt bord E4 en mag je enkel binnen de vakken parkeren. Het onderbord zou de geldigheid van bord E4 buiten de vakken uitsluiten, waardoor daar de 'normale' regels van de bebouwde kom gelden. Dan is het weer helemaal afhankelijk van de parkeersituatie hoe alles uitpakt.
Of dit echter stand houdt voor de rechter weet ik niet. Mocht het me zelf nog eens overkomen, dan zou ik het zeker willen proberen.
Gelukkig had ik afgelopen maandag die enorme poetsbui, dus de gemeenschappelijke ruimtes zijn heel schoonquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:15 schreef morgane het volgende:
Haha dat komt me bekend voor ja, dan is het toch weer even aanpassen. Ik moest als een speer de gemeenschappelijke ruimtes opruimen toen mijn huisgenootjes ineens thuiskwamen.
Volgens mij heb ik je trouwens wel eens gezien bij de XL of in de stad ofzo...je hebt een bekend hoofd
Doe ik!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gelukkig had ik afgelopen maandag die enorme poetsbui, dus de gemeenschappelijke ruimtes zijn heel schoon.
Haha, een bekend hoofd? Het zou zomaar kunnen! Volgende keer even gedrag zeggen!
Neequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes! Want nu zit de stoel voor altijd vast in die stand?
Het zou handig zijn als ik dergelijke buien wat vaker hadquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Doe ik!handig zo'n poetsbui, ik had toen wel respect voor je hoor! Ik heb mezelf voorgenomen om vanavond om 19.00 te gaan afwassen, dat is dus al niet gelukt
Herkenbaar voor meerderen blijkbaar!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha Dupje zei het laatst ook al, de huisgenoten die ook boven wonen waren ook weg, en ze vertelde ook dat je dan een stuk makkelijker met alles wordtGrappig is dat altijd
Vertel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Sommige dingen zijn niet lekker om in te vriezen en vervolgens op te warmen.
Oeh en afwasmachinequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als ik dergelijke buien wat vaker had. Dan neem je je nu voor om om 20.00 uur te gaan afwassen! Nieuw doel, nieuwe kansen
. Wij hebben een afwasmachine
. Heel fijn, maar nog steeds wordt hij niet altijd in- en uitgeruimd
.
Had ik laatst met m'n vriendin, geen aanrader iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Sommige dingen zijn niet lekker om in te vriezen en vervolgens op te warmen.
Ik ben sowieso altijd al wat makkelijker daarinquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar voor meerderen blijkbaar!Grappig inderdaad. Vond het wel prettig eigenlijk.
We gebruiken hem, alleen niet dagelijksquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeh en afwasmachinehandig ja, mits je 'm ook echt gebruikt
Ik heb ook wel eens last van opruim- of schoonmaakbuien, maar dan in de zin van dat ik mn kledingkast opnieuw ga indelen of mn kamer ga re-organiseren. Het eerste half uur ziet het er dan juist uit alsof er een bom is ontploftNa Over de Kook ga ik afwassen, dat is inderdaad om 20.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |