Het was nu nogal voorspelbaar dat het gevraagd zou gaan worden nietwaar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Soms is het net alsof je het er om doet dat er om pics gevraagd worden
2 vakken! Namelijk celbiologie der dieren (op ma en di) en Biochemie en Mol. Biologie II (do en vr) Denk niet dat ik rel. wetenschappen er nog naast kan doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan allemaal doen zeg? Dat is wel een zwaar rooster!
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef De_Vink het volgende:
Dat ik als echte Nijmegenaar nog nooit hier gepost heb!
Gaat het allemaal weer even te snel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Haar tieten? De jouwe? Lingerie? Wat is hier toch allemaal aan de hand?!
Oud en versleten enzo he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou ja zeg!![]()
[..]
Gaat het allemaal weer even te snel?
Hoe durf je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wordt het ineens een rare afbeelding met die site erbij?Nou ja, in dat geval mag iemand anders iets zoeken.
Your body. Your soul. Your rituals.
Sorry Ritquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, super de boer.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:07 schreef Sander het volgende:
Ik zie geen tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, super de boer.![]()
Ik was net boodschappen doen bij de AH XL en alle vriesvakken en een deel van de koeling was leeggehaald vanwege de stroomuitval gisteren!Waren ze nu net weer aan het bijvullen.
Your body. Your soul. Your rituals.
St. Jacobslaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef morgane het volgende:
Welke AH XL? Hier namelijk precies hetzelfde
Balenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef AMDB het volgende:
Fuckzooi, net een parkeerboete van 60 euro gekregen in Arnhem voor 'buiten de vakken parkeren'. Kent iemand de precieze regels? Was een parkeerplaats aangegeven met een gewoon blauw bord met P, echter, bij de ene oprit tot de parkeerplaats stond de toevoeging 'alleen in de vakken' maar aan de kant waar ik er op reed stond deze er niet...
Ga iig wel bezwaar aantekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |