Mijn maten noemen mij dr eenquote:
ben dr nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Maar hangt die hier nu ook? Of is ze alweer pleitos
FOTO'S HAWR RAWR HAR HAquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik heb een prachtig poesje.
tubac wilde de lapo hebben, maar ik was hem voor, geef hem de gelegenheid een topic te openen, doet ie het nietquote:
quote:
Zo zijn de regels niet, dus je kan er niet vanuit gaan dat enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tubac wilde de lapo hebben, maar ik was hem voor, geef hem de gelegenheid een topic te openen, doet ie het niet
Dromenvangertje post misschien wel foto's van die van haar.quote:
Carebear.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben dr nog
en ja ben eenmeisje.
Een poesje met ballenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik heb een prachtig poesje.
Ik zal m'n gimp laten F5'en.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dromenvangertje post misschien wel foto's van die van haar.
[..]
Carebear.
Dan had jij niet de laatste post moeten maken slimpiequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tubac wilde de lapo hebben, maar ik was hem voor, geef hem de gelegenheid een topic te openen, doet ie het niet
Alsof ik daar macht over hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dan had jij niet de laatste post moeten maken slimpie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
![]()
Kan jij geen foto maken met mijn naam erop?![]()
Dan kan ik mijn fobo ook aanvullen![]()
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:
Ja, als je na de 295e post niet meer had gereageerd had vast wel iemand anders de 300e gemaaktquote:
Zo moeilijk is het niet, naatje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, als je na de 295e post niet meer had gereageerd had vast wel iemand anders de 300e gemaakt
Sherlock.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent echt met geen meter over te halen heh
Wil jij alsjeblieft een foto maken met een briefje met mijn naam erop?quote:
Je vergeet het naakt gedeelte.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wil jij alsjeblieft een foto maken met een briefje met mijn naam erop?![]()
Dan kan deze in mijn fotoboek en lijkt het alsof ik ook vrienden heb![]()
![]()
Is dat lief genoeg
Jah, duuuuhquote:
#care baiquote:
VAN JEZELLUF?quote:
je mist de emo.gif en naatje moet in deze vervangen worden door TS, aangezien ik de TS ben en je hebt een KLB waardige post...quote:
Leer nou eens dat je niet meer op je gamen00b forum zit. Tegenwoordig is het /care.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
VAN JEZELLUF?
JE MAG HEUL GEEN HEKSEN TEKENEN!
ik maak er 1 als mn haar normaal zit, kee ;p?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wil jij alsjeblieft een foto maken met een briefje met mijn naam erop?![]()
Dan kan deze in mijn fotoboek en lijkt het alsof ik ook vrienden heb![]()
![]()
Is dat lief genoeg
Nee, ik vond het wel goed zo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mist de emo.gif en naatje moet in deze vervangen worden door TS, aangezien ik de TS ben en je hebt een KLB waardige post...
Nee, van Roy Baier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
VAN JEZELLUF?
JE MAG HEUL GEEN HEKSEN TEKENEN!
...............___@@@__quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je niet meer op je gamen00b forum zit. Tegenwoordig is het /care.
Sweetquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik maak er 1 als mn haar normaal zit, kee ;p?
geld trouwens ook voor naatje,
Young grasshopper just has much to learnquote:
Naakte shizzle in de SC straks boooooh.quote:
Vetquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
...............___@@@__
......_____//____?____\__ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-
Bain00b
Nou, dat moet dan wel een verrukkelijke tekening worden!quote:
Hier zit er al de hele nacht eentje, hij is nu moe aan het worden dus die is zo doodquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
zuchtt raam open op het werk nu allemaal klote vliegen binnen
Net zo oldskool als #care zonder die pauper /.. /'jes zijn voor mIRCquote:
Doe ook eens voor mij!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn eerste plaatje van iemand die mijn naam opschrijft voor mij fobo, en dat terwijl ik geen cam hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga je die ook doodslaan met je blote handenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier zit er al de hele nacht eentje, hij is nu moe aan het worden dus die is zo dood
Ik las het wel, daar stond naatje shizzlequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naakte shizzle in de SC straks boooooh.
Veel plezier met je foto, ik krijg tenminste exclusieve bikinipics.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn eerste plaatje van iemand die mijn naam opschrijft voor mij fobo, en dat terwijl ik geen cam heb
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou, dat moet dan wel een verrukkelijke tekening worden!
Terwijl ik eerst nog wel vriendjes hadquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
ik heb niemand
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las het wel, daar stond naatje shizzle
Nee, schoolboekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga je die ook doodslaan met je blote handen?
Wat moet je daar nou mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Veel plezier met je foto, ik krijg tenminste exclusieve bikinipics.
/carequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net zo oldskool als #care zonder die pauper /.. /'jes zijn voor mIRC
Lieve Sabine,quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Jotcha
Hyman
Desunoto
nijnja
mstr
Mr.DD
Dartanion
ImTheBase
Daniane
KingGone
LittleFox
MarkM
Noortje.
Sjoegerd
Tijgertje.
BurnaBoy
Schieganger
-SG-
Dropdown
Wazeggie
livalo
Bravebart
Goofisch
Rauw.
Acinonyx
porsche1
Juicyhil
Dagoduck
moonmovies
Myraela
Q.E.D.
Xa1pt
Mozy
MASD
hello2kitty
Heroinjunk
Paul
stevenmac26
CaptainCookie
PiRANiA
AMD64
Surveillance-Fiets
gers
Domtuk
ToT
o.us
RhytmicalRemedy
Blaxje
Dark_Angelus
Buffalo-Soldier
Just naatje, dus zonder _1 en ook niet mijn echte naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
tubacloud naatje & dirkjo, jullie echte namen of jullie FOK! namen?
mag nathalie ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Just naatje, dus zonder _1 en ook niet mijn echte naam
Was de verkeerdequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was de verkeerdeDie was voor mn collega
Moest deze zijn
[ afbeelding ]
Doe maar watquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was de verkeerdeDie was voor mn collega
Moest deze zijn
[ afbeelding ]
Dirkjo natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jeahquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:14 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
Radio veronica![]()
it takkkeeees twooo babbyyyyyy just me an youuuu
Hmm, die dingen zijn zo lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef tubacloud het volgende:
ik kan niet van de chocoladekoekjes afblijven
MA MA MA MA MA MA CHILD YOU GOTTA MOVEquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:19 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
you gotta move you gotta moveeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heuj, lang niet gezien, waar is je UI?quote:
Doodquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heuj, lang niet gezien, waar is je UI?
Die SC is niet meer. Mag niet meer over gesproken worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja dankje, maar is de onz sc weer is dood ofzo?
Waarom dat. en waarom issie wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die SC is niet meer. Mag niet meer over gesproken worden.
Maak eens een fobo aan jijquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:29 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
tainted loveeee tainted love now i know i got to run away i got to get away
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
hmm
hmmmmmmm nee denk het niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:36 schreef dirkjo het volgende:
'T is niet meer zo gezellig hier
Ik ga douchen en m'n kamer opruimen
En dromenvangertje; PM de foto maar
inderdaad nog 1 dagjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:41 schreef x3ro het volgende:
't is echt tijd aan het worden voor weekend![]()
Zitten hier gelukkig wel 2 relaxte collega'squote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
inderdaad nog 1 dagje
maar morgen komt andere collega terug van vakantie dus dat is gezellig hopelijk
ahh arme jij ik moet nog een uurtjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zitten hier gelukkig wel 2 relaxte collega's
Mjeh, nog maar een dikke 2 uurtjes werken (met nog n pauze van 20 minuten) en morgen nog
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:03 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb vakantieeee
Moet alleen morgen om 09.00 uur m'n boeken inleveren en het rapport op halen
Doquote:
Ik heb gisteren opgeruimd, flikkert vandaag een la uit m'n bureau.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef dirkjo het volgende:
Boeken ingepakt, gedoucht en m'n kamer is weer schoon.
Hallo mensen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef dirkjo het volgende:
Boeken ingepakt, gedoucht en m'n kamer is weer schoon.
Hallo mensen
Een la, dan kan je toch gewoon alles terug erin pleuren?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren opgeruimd, flikkert vandaag een la uit m'n bureau.
Het is nu weer een teringbende van heb ik jou daar.
Ja, maar de onderkant donderde er onderuit, dus die ga ik nu eerst maar even vastlijmen zo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een la, dan kan je toch gewoon alles terug erin pleuren?
Bij mij is het wel sorta netjes. Maar trek een la open en je hebt mijn georganiseerde chaosquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren opgeruimd, flikkert vandaag een la uit m'n bureau.
Het is nu weer een teringbende van heb ik jou daar.
Ja, hier zijn mijn laden ook altijd één grote teringbende.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bij mij is het wel sorta netjes. Maar trek een la open en je hebt mijn georganiseerde chaos
Ik kan onmogelijk shit netjes georganised houden
Fok heyquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, hier zijn mijn laden ook altijd één grote teringbende.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fok heyKijk net in m'n tools.. sta ik al 3 kwartier op break
Oeps
hahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fok heyKijk net in m'n tools.. sta ik al 3 kwartier op break
Oeps
Ik zit te werkenquote:
En de andere helft van de dag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb maar lekker een half dagje gewerkt.
Whahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar de onderkant donderde er onderuit, dus die ga ik nu eerst maar even vastlijmen zo.
IT Servicedeskquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat moet je wel niet voor chill werk hebben wil je de hele tijd op fok zitten
Aha, en je hebt dr "tot ziens" moeten zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Mevrouw gaat vanavond op vakantie, dus die was hier.
Niceeeequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
IT ServicedeskAvonddienst is nog beter, lekker filmpie streaming kijken
[..]
Aha, en je hebt dr "tot ziens" moeten zeggen
Ja, en ze wilde nog wat muziek op der iPod etc.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
IT ServicedeskAvonddienst is nog beter, lekker filmpie streaming kijken
[..]
Aha, en je hebt dr "tot ziens" moeten zeggen
ff nog een laatste keer dr overheenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en ze wilde nog wat muziek op der iPod etc.
Maar vanavond rij ik nog wel even langs.
Ik zie je neus groeien vanaf hierquote:
Het was serieus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zie je neus groeien vanaf hierPinokkio
Door die laatste leugen stak je me hier verdomme bijna een oog uit met je neusquote:
Krijg lekker het heen en weer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Door die laatste leugen stak je me hier verdomme bijna een oog uit met je neus
Schmecklichquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef Schieganger het volgende:
SMS gesprek.
Wes: Ik heb hier geen zin meer in, ik verbreek het contact.
Meid: waarom? Dat wil ik helemaal niet.
Wes: ik heb er genoeg van om telkens achter je aan te moeten lopen en dat je dan alsnog afwijst. Eerst zo fucking verliefd doen en dan opeens koud en afstandelijk
Meid: sorry hoor, maar ik had het druk. Ik wil niet dat je het contact verbreekt.
Wes: jammer dan, vaarwel.het doet haar meer pijn dan mij, jeuj.
Deed je ook zo CSI-stylo een zonnebril op, toen je dat vaarwel-smsje verstuurd had?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef Schieganger het volgende:
SMS gesprek.
Wes: Ik heb hier geen zin meer in, ik verbreek het contact.
Meid: waarom? Dat wil ik helemaal niet.
Wes: ik heb er genoeg van om telkens achter je aan te moeten lopen en dat je dan alsnog afwijst. Eerst zo fucking verliefd doen en dan opeens koud en afstandelijk
Meid: sorry hoor, maar ik had het druk. Ik wil niet dat je het contact verbreekt.
Wes: jammer dan, vaarwel.het doet haar meer pijn dan mij, jeuj.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Deed je ook zo CSI-stylo een zonnebril op, toen je dat vaarwel-smsje verstuurd had?
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Deed je ook zo CSI-stylo een zonnebril op, toen je dat vaarwel-smsje verstuurd had?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Ik zei eerst
"Het lijkt dat de lijn..... *doet zonnebril op* gesloten is."
Toen hoordei k opeens YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Gawd, jouw leven moet pure awesomeness zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Ik zei eerst
"Het lijkt dat de lijn..... *doet zonnebril op* gesloten is."
Toen hoordei k opeens YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Gratz!quote:
Wat denk jij nou? Elke keer als ik een one liner maak komt opeens muziek van The Who langs.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gawd, jouw leven moet pure awesomeness zijn.
Nu de rest nog. Ik kan nog geen studiefinanciering aanvragen omdat ik dat van de vorige nog niet heb stopgezet (beweren ze). Wat ik dus wel heb gedaan.quote:
Ik heb alleen maar een operazanger die mij op mijn fouten wijst.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Elke keer als ik een one liner maak komt opeens muziek van The Who langs.
Lekker dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu de rest nog. Ik kan nog geen studiefinanciering aanvragen omdat ik dat van de vorige nog niet heb stopgezet (beweren ze). Wat ik dus wel heb gedaan.Pauper DUO.
Omdat je een jong en naïef meisje bent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom luister ik miley cyrus
Thom, kom er maar in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je een jong en naïef meisje bent.
:quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je een jong en naïef meisje bent.
JUICYHIL!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom luister ik miley cyrus
Grote? Zeg maar gerust enorme.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
thom is stiekem een jong en naïef meisje, in een wat grote jongensverpakking.
Dat is kutmuziek pa!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
oparoept vanaf beneden de trap :
SABINE, WAT IS DAT VOOR MUZIEK
Thom heeft inderdaad een heel mooi innerlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lief. Thom is een aardige jongen
Oké.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgend dan maar ,ik heb zondag een verjaardag
Moeder zegt tijdens het eten;quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
oparoept vanaf beneden de trap :
SABINE, WAT IS DAT VOOR MUZIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag ze alleen maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
Ik heb voor het eerst in 2 weken weer eens een spijkerbroek aan, wat zit dat dan raar.
Maar werken met 27 graden in een lange broek terwijl je met dingen aan het slepen bent is niet aan te raden.quote:
Airco in de supermarktquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar werken met 27 graden in een lange broek terwijl je met dingen aan het slepen bent is niet aan te raden.
Ik had gisteren toen k even buiten zat ('s nachts) een joggingbroek aan. Damn wat is dat andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
Ik heb voor het eerst in 2 weken weer eens een spijkerbroek aan, wat zit dat dan raar.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moeder zegt tijdens het eten;
Dirk je bent niet over, we kunnen je PC gaan afsluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha.
kanje ookniet gewoon over en een niveau lager doen?
Ga ik doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha.
kanje ookniet gewoon over en een niveau lager doen?
Ik dacht nog om een uur of 11. HAHAHA DOMENIQUE HEEFT HET NU WARM HAHAHAquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar werken met 27 graden in een lange broek terwijl je met dingen aan het slepen bent is niet aan te raden.
Wat voor niveau deed je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen k even buiten zat ('s nachts) een joggingbroek aan. Damn wat is dat anders
Nee dát is lief van je.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht nog om een uur of 11. HAHAHA DOMENIQUE HEEFT HET NU WARM HAHAHA
Het voelt heel raar aan je onderbenen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen k even buiten zat ('s nachts) een joggingbroek aan. Damn wat is dat anders
Nee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dan ga je wel gewoon over ja, wat zeikt je moeder dan
Kloptquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Het voelt heel raar aan je onderbenen.
Ik vind het zelf veel minder erg dan m'n moeder volgens mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, en nu moet je vmbo doenDat zuigt ook gigantisch
dus je blijft zitten én je doet een niveau lagerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik blijf zitten, maar ik kan niet doubleren omdat ik het jaar al over deed. Dus daarom ga ik een niveau lager
wat deed je moeder vroeger?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vind het zelf veel minder erg dan m'n moeder volgens mij
Maar dat zal wel komen omdat ik nog een puber ben die veel te veel op de dag leeft
Nou kijk speciaal voor jou;quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je blijft zitten én je doet een niveau lager?
ik vat m niet.
kdoe zelf ook mavo
Je mag niet meteen naar het examenjaar als je een niveau lager gaat doen eh?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je blijft zitten én je doet een niveau lager?
ik vat m niet.
kdoe zelf ook mavo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat deed je moeder vroeger?
als dat lager dan jou was; confronteren
Ga je dan ook je ma neersteken, net als die wow verslaafde?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]Geen idee wat m'n moeder deed, ga der ook niet confronteren ermee; word ze alleen maar meer door geïrriteerd. Neh als ze mijn PC wilt afsluiten gaat het nog leuk worden voor der
![]()
(foei wat ben ik toch stout)
Bij ons mag dat wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je mag niet meteen naar het examenjaar als je een niveau lager gaat doen eh?
hier ook, daar ga ik ook achternaquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:24 schreef Hyman het volgende:
en dr werkt een nieuw meisje bij de plus. en die zag dr iig leuk uit
haha oke, lekker duidelijk xdquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nou kijk speciaal voor jou;
1HV > 2H > 2H > 3T
Zoals je ziet ben ik in de 2e blijven zitten, die moest ik dus overnieuw doen. Dat heb ik dit jaar gedaan. Alleen ik heb dit jaar weer hetzelfde gedaan als vorig jaar, namelijk niks. Dus ik ben weer blijven zitten, of om het zo te zeggen dat het maybe makkelijker is; ik ga niet over. Normaal doe je dan het jaar over (als je punten niet zo erg zijn dat dat ook niet meer kan) maar omdat ik het jaar al over deed ga ik een niveau lager. Dan kom ik uit op 3T, wat inhoud dat ik tot mijn 19e op school zit als ik HAVO wil halen
Maar ik ga lekker naar buiten
doeeg
Ik keek net even op dr hyves, maar ze is 15quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hier ook, daar ga ik ook achterna
Moieemquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:41 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed ik moet echt weg, anders ben ik te laat.
Houdoe
boeiend! Age is just a number, if there's grass on the field, play ball!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik keek net even op dr hyves, maar ze is 15
Hmm
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik keek net even op dr hyves, maar ze is 15
Hmm
ik zou dr wel geven!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
straks hebje net zo'n geval als mij
Nee hoor, als je je HAVO diploma hebt gehaald voor je 18e, mag je gaan werken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha oke, lekker duidelijk xd
maar je moet sws tot je 18e doorleren.
Sorry.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, geen extra enter na je quote.![]()
![]()
hurrr welke knopjes?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:06 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Kun je al een beetje omgaan met de knopjes?
Ik ben keigoed met de knopjes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:06 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Kun je al een beetje omgaan met de knopjes?
Het knopje van je zusjequote:
quote:Dat wijf ziet er niet geweldig uit, net zoals die Heidi Klum. Zonder hun joodse cosmetica en make-up zijn het simpelweg trollen. Zij en anderen zoals deze slet hebben hun carrières puur en alleen te danken júíst omdat zij zich vrij letterlijk inlaten met dergelijke getaande ondermensen, zo doende het voor de jood propageren (als genocidale, anti-blanke, propaganda).
Stormfront.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef RoBro het volgende:
ik las gister toch een briljante post over doutzen kroes op mn favoriete forum
[..]
Picsquote:
Show hier je tattoo. Geweldig tropci daar.quote:
Vaders op Hyves.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef DeLuna het volgende:
Mijn vader is online. Ga werken, schoft.
dat forum is alleen tantoe sloom zoals nu waiwaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Show hier je tattoo. Geweldig tropci
quote:Je snapt het dus echt niet he?
Okay, ik zal je mijn ongezouten mening geven: ik vind je geen aanwinst voor deze rechtse beweging. Het is stuitend hoe slecht jij je moedertaal beheerst.
Ik ken Marokkanen die het beter kunnen.
Ik ken Kaapverdianen die het beter kunnen.
Ik ken Somaliërs die het beter kunnen.
Die ken ik natuurlijk niet echt, want zo ben ik niet, dat ik ze ken, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die 20 jaar oud (bij Zeus, je mag al een rijbewijs) is en zo SLECHT zijn taal beheerst als jij. Echt. Jouw taalbeheersing ligt BENEDEN dat van een 10-jarige (daar ken ik er een paar van). Ik heb niks tegen swastika-tattoos, behalve wanneer ze worden gedragen door mensen die ze mijns inziens niet waard zijn. Zoals jij. JIJ.
Duidelijk genoeg voor je? Ga je gang, zet wat je wilt laten zetten maar doe niet alsof je híer bij hoort.
Doeg!
Christendom is een vergif dat de hersenen aantast. Christendom lijkt voor sommigen mooi, net als socialisme, pacifisme, communisme en ander vergif dat uit Joodse hoofden is voortgekomen.quote:
Soms denk ik echt dat heel dat forum zo'n harde troll is..quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
Christendom is een vergif dat de hersenen aantast. Christendom lijkt voor sommigen mooi, net als socialisme, pacifisme, communisme en ander vergif dat uit Joodse hoofden is voortgekomen.
nee mang zitten ook wel lui die weldegelijk kennis hebben maar zitten ook idioten die in elke zin het woord jood of zionist moeten gebruiken om te laten zien hoe verkankerd deze wereld isquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat heel dat forum zo'n harde troll is..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee mang zitten ook wel lui die weldegelijk kennis hebben maar zitten ook idioten die in elke zin het woord jood of zionist moeten gebruiken om te laten zien hoe verkankerd deze wereld is
Ik kan alleen de eerste 2 woorden lezen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bijvoorbeeld. Hoe achterlijk moet je zijn om dat in je arm te laten prikken.
Blut und Ehre. Google zal het wel voor je uitleggen verder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan alleen de eerste 2 woorden lezen.
in mijn ogen idioot maar die lui leven voor een ideaal en zolang ze mij er niet mee lastigvallen heb ik er vrede meequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bijvoorbeeld. Hoe achterlijk moet je zijn om dat in je arm te laten prikken.
Okay, thanks!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blut und Ehre. Google zal het wel voor je uitleggen verder.
Wat een randdebiel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blut und Ehre. Google zal het wel voor je uitleggen verder.
Ligt aan de hoek van de foto denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
vind het wel een matig portret van de fuhrer
Daaromquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, jullie knuffelchristen is hier
80 per dag, hoezo geen levenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
POST 30.000
DANK U voor deze geweldige mijlpaal. Zonder jullie was het nooit gelukt.
Wat zei je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat lijk jij raar zo zonder oranje tag
78 faalhaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |