Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Parvus het volgende:
Die Black Ops he, is dat ook 'modern warfare'? Dus met al die laffe shit als thermal, noobtube, heartbeat sensor en all die killstreaks?
quote:In multiplayer modes, vehicles will return but with a different handling to that in World at War
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).quote:reyarch's multiplayer lead designer confirmed on their official forum that "killstreaks" will not count towards each other but will carry over after the player's death. He also stated there will be no TNW or other game-ending killstreak rewards.
Dat is wel jammer, wel goed dat ze geen game ending tering zooi erin hebben gedaan, snap ook niet waarom ze ooit een nuke als KSA hebben kunnen verzinnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.
Maar volgens wikipedia:
The dismemberment feature, showcased only in Call of Duty: World at War, can be seen in the teaser trailer.
[..]
[..]
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).
Ben benieuwd wat ze er van gaan maken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.
Maar volgens wikipedia:
The dismemberment feature, showcased only in Call of Duty: World at War, can be seen in the teaser trailer.
[..]
[..]
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).
al heel lang niet meer.. toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef KaMo het volgende:
Waarom staat de gamelijst niet meer in de OP? Die hadden we vroeger toch (alle PSN en Gamertags?)
addictquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef Parvus het volgende:
Ben wel benieuwd naar Black Ops. Gister bijna controller numero 3 gesloopt, gelukkig zijn ze redelijk stevig. Xbox boos uitgezet en tv gaan kijken. Nu alweer zin om vanavond ff te knallen
![]()
![]()
Klopt, de vraag is dus ook met terugwerkende krachtquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal ik niet ontkennen. Heb er zowat 25 speeldagen opzitten . 9e prestige level 23
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal ik niet ontkennen. Heb er zowat 25 speeldagen opzitten . 9e prestige level 23
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Fsmxi het volgende:
Ach, wat doe je eraanzou niet nodig zijn als Rossdale gewoon de topics die hij sluit opent..
En alweer lvl 8![]()
bijna gemasterd noemt ie datquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef biertank het volgende:
Oke ff serieus...?
Is er hier iemand die met de F2000 (het een na laatste assault wapen) om kan gaan?
WAT EEN KUT WAPEN![]()
![]()
![]()
Maar goed bijna gemastert ondertussen, nog een scope kill en vervolgens fmj.
Ik ben vandaag begonnen met de F2000, alle attachments gehaald op fmj na (nog 100 kills te gaan).quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef biertank het volgende:
Oke ff serieus...?
Is er hier iemand die met de F2000 (het een na laatste assault wapen) om kan gaan?
WAT EEN KUT WAPEN![]()
![]()
![]()
Maar goed bijna gemastert ondertussen, nog een scope kill en vervolgens fmj.
geen TDM spelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:48 schreef FUUUU het volgende:
Wat zijn de spawns toch belachelijk soms, werd net gekilled door mijn eigen martyrdom granaat
Martyrdomquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:48 schreef FUUUU het volgende:
Wat zijn de spawns toch belachelijk soms, werd net gekilled door mijn eigen martyrdom granaat
ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:35 schreef kutkabouter het volgende:
ik vind de 1e zin van de OP nog steeds apartwelkom bij de OP van MW2
als in hij ging nog wel de lucht in? of klapte die ergens op voor je gezicht?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Martyrdom
Maar ja, ik werd ook wel eens gekilled door mijn eigen javelin
Als in, ik schoot de javelin echt ergens heen. Ik ga door een vijand dood. Ik respawn, zet een stap of twee en KLABOEM. Weg was ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
als in hij ging nog wel de lucht in? of klapte die ergens op voor je gezicht?dat laatste wil nog wel eens gebeuren als je t idee hebt dat je een rpg in je hand hebt..
ik had een keer een 5 killstreak dus ik moest er nog 2 voor harriers, ik schiet die javelin af en ga dood. ik respawn, BOEM, 4 kills en meteen weer een care package, dat is pas chillquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als in, ik schoot de javelin echt ergens heen. Ik ga door een vijand dood. Ik respawn, zet een stap of twee en KLABOEM. Weg was ik
okay dat is eigenlijk best wel humorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als in, ik schoot de javelin echt ergens heen. Ik ga door een vijand dood. Ik respawn, zet een stap of twee en KLABOEM. Weg was ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
okay dat is eigenlijk best wel humorwel klote voor jou natuurlijk, net zo mooi als een enemy die je probeerd te killen met een semtexgranaat, en dan tegen een muurtje gooit en zelf dood is
Nee man fmj duurd lang, maar is gewoon rammen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bijna gemasterd noemt ie datman, dan moet je nog beginnen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, Tauchmeister is onze grammaticameister.![]()
aan het multi tasken, ben een kerel gaat niet altijd even goed.quote:
expres voor je teammate gaan lopen als ie een semtex aan het richten is en dan wanneer dat ding op je hoofd plakt hem gaan achtervolgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
okay dat is eigenlijk best wel humorwel klote voor jou natuurlijk, net zo mooi als een enemy die je probeerd te killen met een semtexgranaat, en dan tegen een muurtje gooit en zelf dood is
Ik schat dat 80% van de spelers de eerste 40-60 seconden van air-support denkt "iemand anders haalt hem wel neer". Dat schiet dus niet op. (Schiet niet op, hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef RijstNatie het volgende:
Laatst ground war en het andere team had misschien wel 5,6 keer harriers achter elkaar, bleef maar gaan.. misschien een hack?
En waarom halen de meeste spelers geen vliegwerk neer met hun stinger of javelin?
Lijkt altijd alsof ik de enige ben die ze neer moet halen
killstreak opsparen.. doe het meestal met carepackges.. 3a4 per keer..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef RijstNatie het volgende:
Laatst ground war en het andere team had misschien wel 5,6 keer harriers achter elkaar, bleef maar gaan.. misschien een hack?
En waarom halen de meeste spelers geen vliegwerk neer met hun stinger of javelin?
Lijkt altijd alsof ik de enige ben die ze neer moet halen
demolition ging echt heerlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik schat dat 80% van de spelers de eerste 40-60 seconden van air-support denkt "iemand anders haalt hem wel neer". Dat schiet dus niet op. (Schiet niet op, haha)
Demolition ging vanmiddag ook wel lekker, totdat we tegen die kutkampers op rundown moesten
dat was niet het enigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
net even offline singleplayer gesppeld op recruit, en zelfs daarin falde ik met m'n zatte rotkop
quote:
AA-12 bling, extended mags en grip is beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:11 schreef Fsmxi het volgende:
Nog 15 kills met de P90 en dan heb ik daar ook FMJ voor. Ook nog 2/3 levels voor striker, die volgens rossdale dikke baas is
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel alleen maar met de AA12![]()
Own Ground war in mn eentje![]()
AA-12![]()
ja, vooral als er 9 man op je af komt lopen, dan heb ik toch liever een aa-12quote:
Ja, ik had er eergisteren ook een harrier meequote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range. combat
Omdat er niks boven trollen isquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Muchachooo het volgende:
haha ik heb echt géén serieuze classes meer. heb een noobtube+OMA, een sprint + akimbo G18, danger close + RPG, sprint + tactical knife en een thermal sniper class
waarom is MW2 zo veel leuker als je weet dat je bij iedereen het bloed onder hun nagels vandaan haalt?
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master Iquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
Your life sucksquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master I![]()
wie heeft het over uberpro.. kben dikke noob in die game man heb k/d van 1.10quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...
Lekker hoor!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef Muchachooo het volgende:
ik had bij een rpg-only potje op skidrow in ground war maarliefst 59-11
dus je campte?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Lightweigth+Marathon+Ninja+Striker met Grip
Gewoonweg NOG tofferder dan een Javelin + Danger Close
Ik speelde dit weekend trouwens een potje TD met een score van 17-2. En ons team verloor alsnog met 3600 - 7500
Nope, rende op Overgrown steeds door het huisje heen wat naast B staat. Als je goed luistert en de vijand geen ninja gebruikt hoor je precies waar iedereen zit en dan blaas je ze zo weg met je shotgun. Ik zat iig zeker niet stilquote:
je campte dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef Rossdale het volgende:
rende op Overgrown steeds door het huisje heen wat naast B staat
Hangt van de map en de gamemode af he.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:38 schreef nijode999 het volgende:
Welke sets/wapens gebruiken jullie
ump5 silenced + spas12 gripquote:
Dat zou jij toch moeten weten met die vieze sniper van jequote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die niet met een UMP45 en Marathon Pro rondrent direct een camper?
Famas en M16quote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, wat is burst toch fucking vervelend baas.![]()
Misschien zo weer even, weer terug van vakantie, dan mag het weerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Famas en M16Ik kom zo trouwens wel online op xbox, nog meer mensen?
dat zeg ik niet, maar als jij alleen in dat gebouwtje zit (en dan tel ik het rondje lopen om het gebouwtje ook mee) dan zie ik dat als campen..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die niet met een UMP45 en Marathon Pro rondrent direct een camper?
quote:A term given to those in an online multiplayer game (usually FPS) who will place themselves in a strategic position and wait for an extended period of time until a target enters his field of view. The position usually allows one to surprise the target and allows the "camper" to eliminate him with ease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd wel de ump met silencer ( marathon pro, stop power pro, steady aim pro/ninja pro)quote:
Veel plezierquote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef Muchachooo het volgende:
sorry, moet spullen pakken, we rijden morgenvroeg aan naar Venetië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |