Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Parvus het volgende:
Die Black Ops he, is dat ook 'modern warfare'? Dus met al die laffe shit als thermal, noobtube, heartbeat sensor en all die killstreaks?
quote:In multiplayer modes, vehicles will return but with a different handling to that in World at War
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).quote:reyarch's multiplayer lead designer confirmed on their official forum that "killstreaks" will not count towards each other but will carry over after the player's death. He also stated there will be no TNW or other game-ending killstreak rewards.
Dat is wel jammer, wel goed dat ze geen game ending tering zooi erin hebben gedaan, snap ook niet waarom ze ooit een nuke als KSA hebben kunnen verzinnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.
Maar volgens wikipedia:
The dismemberment feature, showcased only in Call of Duty: World at War, can be seen in the teaser trailer.
[..]
[..]
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).
Ben benieuwd wat ze er van gaan maken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Killstreaks blijven wel (hoop ik), al mogen ze wel gefinetuned worden en zullen ze "era-correct" worden. Attachments worden neem ik aan ook wel wat veranderd, en de noobtube heeft 4 en 5 ook al overleefd. Thermal en heartbeat. Ik hoop het niet, maar dat zullen we nog moeten zien met wat Treyarch doet.
Maar volgens wikipedia:
The dismemberment feature, showcased only in Call of Duty: World at War, can be seen in the teaser trailer.
[..]
[..]
Oftewel, je "predator" telt niet mee voor killstreak 7 (een 7 killstreak is dan dus echt 7 kills op een rij met je wapen, niet 5 kills en dan je killstreak 5 gebruiken om er 2 neer te halen).
al heel lang niet meer.. toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef KaMo het volgende:
Waarom staat de gamelijst niet meer in de OP? Die hadden we vroeger toch (alle PSN en Gamertags?)
addictquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef Parvus het volgende:
Ben wel benieuwd naar Black Ops. Gister bijna controller numero 3 gesloopt, gelukkig zijn ze redelijk stevig. Xbox boos uitgezet en tv gaan kijken. Nu alweer zin om vanavond ff te knallen
![]()
![]()
Klopt, de vraag is dus ook met terugwerkende krachtquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal ik niet ontkennen. Heb er zowat 25 speeldagen opzitten . 9e prestige level 23
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal ik niet ontkennen. Heb er zowat 25 speeldagen opzitten . 9e prestige level 23
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Fsmxi het volgende:
Ach, wat doe je eraanzou niet nodig zijn als Rossdale gewoon de topics die hij sluit opent..
En alweer lvl 8![]()
bijna gemasterd noemt ie datquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef biertank het volgende:
Oke ff serieus...?
Is er hier iemand die met de F2000 (het een na laatste assault wapen) om kan gaan?
WAT EEN KUT WAPEN![]()
![]()
![]()
Maar goed bijna gemastert ondertussen, nog een scope kill en vervolgens fmj.
Ik ben vandaag begonnen met de F2000, alle attachments gehaald op fmj na (nog 100 kills te gaan).quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef biertank het volgende:
Oke ff serieus...?
Is er hier iemand die met de F2000 (het een na laatste assault wapen) om kan gaan?
WAT EEN KUT WAPEN![]()
![]()
![]()
Maar goed bijna gemastert ondertussen, nog een scope kill en vervolgens fmj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |