dat was niet het enigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
net even offline singleplayer gesppeld op recruit, en zelfs daarin falde ik met m'n zatte rotkop
quote:
AA-12 bling, extended mags en grip is beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:11 schreef Fsmxi het volgende:
Nog 15 kills met de P90 en dan heb ik daar ook FMJ voor. Ook nog 2/3 levels voor striker, die volgens rossdale dikke baas is
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel alleen maar met de AA12![]()
Own Ground war in mn eentje![]()
AA-12![]()
ja, vooral als er 9 man op je af komt lopen, dan heb ik toch liever een aa-12quote:
Ja, ik had er eergisteren ook een harrier meequote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range. combat
Omdat er niks boven trollen isquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Muchachooo het volgende:
haha ik heb echt géén serieuze classes meer. heb een noobtube+OMA, een sprint + akimbo G18, danger close + RPG, sprint + tactical knife en een thermal sniper class
waarom is MW2 zo veel leuker als je weet dat je bij iedereen het bloed onder hun nagels vandaan haalt?
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master Iquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
Your life sucksquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master I![]()
wie heeft het over uberpro.. kben dikke noob in die game man heb k/d van 1.10quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...
Lekker hoor!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef Muchachooo het volgende:
ik had bij een rpg-only potje op skidrow in ground war maarliefst 59-11
dus je campte?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Lightweigth+Marathon+Ninja+Striker met Grip
Gewoonweg NOG tofferder dan een Javelin + Danger Close
Ik speelde dit weekend trouwens een potje TD met een score van 17-2. En ons team verloor alsnog met 3600 - 7500
Nope, rende op Overgrown steeds door het huisje heen wat naast B staat. Als je goed luistert en de vijand geen ninja gebruikt hoor je precies waar iedereen zit en dan blaas je ze zo weg met je shotgun. Ik zat iig zeker niet stilquote:
je campte dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef Rossdale het volgende:
rende op Overgrown steeds door het huisje heen wat naast B staat
Hangt van de map en de gamemode af he.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:38 schreef nijode999 het volgende:
Welke sets/wapens gebruiken jullie
ump5 silenced + spas12 gripquote:
Dat zou jij toch moeten weten met die vieze sniper van jequote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die niet met een UMP45 en Marathon Pro rondrent direct een camper?
Famas en M16quote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, wat is burst toch fucking vervelend baas.![]()
Misschien zo weer even, weer terug van vakantie, dan mag het weerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Famas en M16Ik kom zo trouwens wel online op xbox, nog meer mensen?
dat zeg ik niet, maar als jij alleen in dat gebouwtje zit (en dan tel ik het rondje lopen om het gebouwtje ook mee) dan zie ik dat als campen..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die niet met een UMP45 en Marathon Pro rondrent direct een camper?
quote:A term given to those in an online multiplayer game (usually FPS) who will place themselves in a strategic position and wait for an extended period of time until a target enters his field of view. The position usually allows one to surprise the target and allows the "camper" to eliminate him with ease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd wel de ump met silencer ( marathon pro, stop power pro, steady aim pro/ninja pro)quote:
Veel plezierquote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef Muchachooo het volgende:
sorry, moet spullen pakken, we rijden morgenvroeg aan naar Venetië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |