dat was niet het enigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
net even offline singleplayer gesppeld op recruit, en zelfs daarin falde ik met m'n zatte rotkop
quote:
AA-12 bling, extended mags en grip is beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:11 schreef Fsmxi het volgende:
Nog 15 kills met de P90 en dan heb ik daar ook FMJ voor. Ook nog 2/3 levels voor striker, die volgens rossdale dikke baas is
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel alleen maar met de AA12![]()
Own Ground war in mn eentje![]()
AA-12![]()
ja, vooral als er 9 man op je af komt lopen, dan heb ik toch liever een aa-12quote:
Ja, ik had er eergisteren ook een harrier meequote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef FreezePop het volgende:
Hehe, eindelijk level 55. Ben echt verliefd geworden op de Mp5k in combinatie met Marathon, lightweight en commando.
Niemand wint van je in close range. combat
Omdat er niks boven trollen isquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Muchachooo het volgende:
haha ik heb echt géén serieuze classes meer. heb een noobtube+OMA, een sprint + akimbo G18, danger close + RPG, sprint + tactical knife en een thermal sniper class
waarom is MW2 zo veel leuker als je weet dat je bij iedereen het bloed onder hun nagels vandaan haalt?
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master Iquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bonzoo het volgende:
Nog 20 headshots en dan heb ik er 500 voor m'n Intervention. Dan krijg ik dat gouden embleem.
Your life sucksquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik had me voorgenomen op te houden voor vanavond, zie ik dat ik nog 2 intervention headshots moet voor fall camo en master I![]()
wie heeft het over uberpro.. kben dikke noob in die game man heb k/d van 1.10quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je gouden embleem, straks krijg je je lobby's niet meer gevuld omdat elke tegenstander denkt dat je uberpro bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |