Ik heb The Darkness voor je maar heb niet echt interesse in een van je ruilgames, wil je er ook gewoon voor betalen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ter ruil aangeboden:
* Call of Duty 2
* Call of Duty 3
* Bully: Scholarship edition
* Star Wars: The Force Unleashed
* Ace Combat 6
* Rainbow Six: Vegas
* Ghost Recon Advanced Warfighter
* Fable 2
* Bladestorm
* Over G fighters
* Guitar Hero 2
* Alone in the Dark (promo exemplaar, geen boekje)
* Viva Pinata / Forza 2 duobox
* Timeshift (promo exemplaar, geen boekje)
* Cars (De cover die in het groene doosje gaat mist, verder wel boekje etc)
* Stranglehold
* Fuzion Frenzy 2
* Saints Row
* 2006 Fifa World Cup (heel makkelijk 500 Gamerpoints scoren)
* GTA IV
* Crackdown
* Frontlines: Fuel of War (promo exemplaar, geen boekje)
* LOST
Gezocht:
* Blazing Angels 2
* Borderlands
* CSI: Crime Scene Investigation - Deadly Intent
* Darksiders
* Dead Space
* Dragon Age: Origins
* FIFA 10
* GUN
* Half Life 2: The Orange Box
* LEGO games (Batman/Star Wars)
* Mass Effect 2
* Need for Speed: Shift
* Rock Band 2
* The Bigs 2
* The Bourne Conspiracy
* The Darkness
* The Saboteur
* Final Fantasy 13
Ik vind het geen enkel probleem om meerdere oudere games te ruilen tegen een wat nieuwere game.
Indien games niet geruild kunnen worden gaan ze daarna wel de verkoop in, maar ik ruil liever.
Fable IIquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef killermj het volgende:
Lego Indiana Jones & KungFu Panda (sealed)
UFC 2009 Undisputed
Kane & Lynch : Dead Men
Final Fantasy XIII
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Roque Warrior
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Star Wars - The Force Unleashed
Forza Motorsport 2 (cd heeft lichte krasjes, speelt wel 100%)
pffquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:20 schreef killermj het volgende:
Niks te ruil ??? * killermj loves ruilen
Bied liever wat te koop aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:14 schreef badboynova het volgende:
altijd boeiend om hier alles in de gaten te houden.
PMquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef DaFan het volgende:
@Rossdale ik heb wel interesse in Bully & Rainbow Six tegen ME2.
Ik kan op zn vroegst zaterdag pas versturen (en dat is onder voorbehoud).
@Sigmund; Ik heb interesse in Fallout 3 en heb JC2 ter ruil.
@beide:
PM maar als je interesse hebt.
Lost planet 2quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef emokid het volgende:
Wie wil wat ruilen tegen mijn Alan Wake?
Ik vond hem wel vet eigenlijk, alleen het einde sloeg nergens op.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef emokid het volgende:
Hmm, nee die was niet zo goed. Een geldbedrag voldoet ook trouwens.
wat heb je er voor terug?quote:
mass effect 2?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef emokid het volgende:
Wie wil wat ruilen tegen mijn Alan Wake?
Ben je nog naar iets op zoek, ik wil FFXIII wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
De volgende games heb ik te koop/ruil
Beautiful Katamari
Cars 2: De Internationale Race van Takel (hoesje beschadigd de rest in goede staat)
Final Fantasy XIII
Forza 2 (special edition) (sleutelhanger mist de rest aanwezig)
Wat heb je allemaal??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben je nog naar iets op zoek, ik wil FFXIII wel.
Anders richtprijs?
Goede ruil met Sigmundquote:
Ruilen tegen twee games uit mijn lijstje?quote:
Hoi Aquila,quote:
Sorry heb hem net verkochtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoi Aquila,
Excuses voor de vertraging
Ik heb in de aanbieding:
NFS Pro Street
BF2:MC
SW: Force Unleashed
Fable 1 & 2
Guitar Hero World Tour
Blue Dragon
En er stond ook niets tussen in die lijst dus dat scheeltquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:22 schreef Cliffy het volgende:
Prijzen inclusief verzending:
Xbox 360:
Brothers in Arms: Hell’s Highway - ¤10
Call of Juarez - ¤10
Colin McRae: DiRT - ¤10
Colin McRae: DiRT2 - ¤15
The Darkness - ¤10
EA Sports Fight Night Round 3 - ¤10
Halo 3: ODST - ¤12,50
Mass Effect - ¤10
The Orange Box - ¤12
Saints Row - ¤10
Sega Rally - ¤12
Prijzen exclusief verzending:
Xbox 360:
Official Quick Charge Kit incl. 2 battery packs - ¤20
Official Wired Headset - ¤15
Official VGA HD AV Cable - ¤12,50
Heb ook niet zoveel spannende games die ik niet meer speel helaasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En er stond ook niets tussen in die lijst dus dat scheelt
updatequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef super-muffin het volgende:
TK:
Assassin's Creed (classics) ¤10,-
Skate 1 ¤10,-
Left 4 Dead 1 ¤10,-
Rockstar Table Tennis ¤10,-
UEFA EURO 2008 ¤5,-
LEGO Indiana Jones + Kung Fu Panda ¤5,-
Ik zoek ook:quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:38 schreef snakeplahah het volgende:
Verkoopt iemand Modern Warfare 1 en 2 en of Gears of War 2?
ruilen tegen mass effect 2?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand interesse in Splinter Cel: Conviction?
Die heb ik al.quote:
ok, helaas.quote:
ruilen tegen mass effect 2?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef killermj het volgende:
Iemand intresse in:
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar)
Ben eigenljik alleen nog op zoek naar BF:BC2, MW2, Metro 2033 of Blur.quote:
Heb ik alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok, helaas.
[..]
ruilen tegen mass effect 2?
Nee dank je, hou niet vna skateboard games en die table tennis heb ik al op de wiiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Alan Wake ruilen tegen Skate en Rockstar Table Tennis?
Tegen welke betaling?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:45 schreef Klonk het volgende:
Ik zoek Prototype, wie o wie heeft die nog ergens liggen en wil mij er blij mee maken, tegen betaling natuurlijk
silent hill ruilen tegen iets van dit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Silent Hill Homecoming en TMNT te ruil tegen eender welke toffe game
Geïnteresseerd in een sealed Forza 2 (classic)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:34 schreef SteelDogg het volgende:
Te Ruil
* Pure/Lego Batman bundel
Bied maar iets.
10 inc voor Dead Spacequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef emokid het volgende:
Heb te koop:
• Splinter Cell: Conviction
• Skate 3
• Darksiders
• Dead Space
• Banjo Kazooie - Nuts & Bolts (Boutjes en moertjes)
Heb je niks anders?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Digixz het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in een sealed Forza 2 (classic)
Wat vraag je voor SC:C?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef emokid het volgende:
Heb te koop:
• Skate 3
• Darksiders
• Dead Space
Ik ga em toch terugsturen naar de winkel. Dus het gaat niet doorquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef Digixz het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik kwijt wil. Heb em dubbel
Hoeveel vraag je voor Skate 3?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef emokid het volgende:
Heb te koop:
• Skate 3
• Darksiders
• Dead Space
30 inclquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor Skate 3?
Bingo. Wat heb je zoal in de aanbieding?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heeft iemand nog Need for Speed Most Wanted liggen?
Du hast PM,quote:
Mijn Battlefield ruilen tegen Splinter Cell?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:36 schreef Sjapoela het volgende:
Ik zoek Battlefield Bad Company 2,
eventueel ruilen (euro's kan ook) tegen:
Need for Speed Shift,
Splinter Cell Conviction,
Prince of Persia Forgotten Sands,
Resident Evil 5,
Of als laatste Fifa WC 2010 nieuw in seal
Maar ik zoek toch echt alleen BBC2
Ben je nog op zoek naar iets?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
Splinter cell conviction en ander leuks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar iets?
Sorry, het was een deal als ik hem vandaag niet had gekocht, ik had eerder op fok! moeten kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Mijn Battlefield ruilen tegen Splinter Cell?Spel is wel zonder VIP code.
Welke games wil je graag hebben voor de The Saboteur?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
wat heb je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Welke games wil je graag hebben voor de The Saboteur?
Dragon Age ruilen tegen iets van dit? (eventueel tegen twee oude games)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil:
- Midnight Club Los Angeles
- Dragon Age Origins
- Test Drive Unlimited
Bied wat aan, moeten weg.
Bioshockquote:
mehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bioshock
Army of Two
Guitar Hero 3
Shadowrun (boekje mist)
Viva Pinata
Viva Pinata TIP
Banjo Kazooie
Rock Band
50 Cent BotS
Fifa 10 tegen Skate en Rockstar Table Tennis?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
die laatste heb ik al en skate lijkt me niet echt leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fifa 10 tegen Skate en Rockstar Table Tennis?
Orange Box tegen Midnight Club LA of Test Drive?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
Oh, ik vind ook nog Asassins Creed II en Dead Rising. Anders heb ik nietsquote:
neh, heb net forza 3.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:30 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Orange Box tegen Midnight Club LA of Test Drive?
Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Forza Motorsport 3 (bundle copy + Content cd)
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Iemand Bioshock 1 (steel) toevallig ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef PP. het volgende:
nog te ruil;
• DJ Hero, renegade edition (luxe draaitafel met steun en koffer)
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?
LOL neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Digixz het volgende:
[..]
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persia
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?
ja op alle vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:19 schreef killermj het volgende:
[..]
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?
Om een of andere vage reden werkt een pm sturen vanaf mijn mobiel niet, krijg steeds een error :\quote:
Mocht je hem dan nog niet gevonden hebben, ik heb deze over ongeveer een weekje te koopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef snakeplahah het volgende:
Ik zoek nog Darksiders, Halo Wars, Halo Reach (die is nog niet uit, maar zoek hem toch!)
Ook te ruilen voor een zgan Kane en Lynch 2 of Fifa World Cup 2010?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
interese wellicht in onderstaande titels?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
Prijsverlaging naar 42¤quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
15 incl geboden voor SC Convquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
quote:
15 incl geboden voor Darksiders. Mocht je hiermee akkoord gaan, PM dan maar even.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Splinter Cell: Conviction verkocht
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
Verkochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
Zie dat hij al verkocht is!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
heb ik iets voor Resident Evil 5?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
Comdenned 1 en 2 liggen hier nog in huis en uitgespeeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Digixz het volgende:
Heeft iemand toevallig nog zo'n klepje liggen voor batterijen in de xbox controller. M'n accu wil niet meer opladen, dus wil weer batterijen gebruiken, weet alleen niet waar die cover is..
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijk
verzendkosten zijn prima, pm maar even je adres dan kijk ik even of ik het vandaag nog op de bus kan donderenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Digixz het volgende:
[..]
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?
interesse?quote:
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:47 schreef ROFLOL het volgende:
Transformers War For Cybertron promo te ruil!
Yep in een gewoon doosje alleen zonder boekje.quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?
Ja !quote:
Fifa World Cup ruilen tegen Rockstar Table Tennis of Skate?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:37 schreef bdq het volgende:
Te koop:
Xbox 360 games:
- 2010 Fifa World Cup [enkele keren gespeeld, nieuwstaat] ¤20,-
- Final Fantasy XIII [Nieuw in seal, gekregen bij aanschaf xbox] Bieden?
Wat heb je allemaal?quote:
Wordt niets danquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:14 schreef Snuf. het volgende:
Uhh de nieuwste spellen zijn: K&l2 en Fifa World cup. Daarnaast nog GTA IV Rockband 2 (met drumstel). De rest zijn allemaal oudere spellen die helemaal niets meer waard zijn.
Nee sorry moet geld sparen voor dit najaar, wil alleen ruilenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wordt niets dan![]()
Wil je hem niet kopen?
4 x 0,44 cent maar met 3 komt die volgens mij ook aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Grand Theft Auto: Episodes from libery City 20
Indiana jones/ Kung fu panda bundel 10
Bioshock/Oblivion bundel 20
Bieden exclusief verzendkosten graag! (hoeveel zijn die trouwens? )
eventueel interesse in ruil?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef FredFenster het volgende:
RE5 15,00 incl. pb bij interesse.
jammer, zoek je wellicht nog bepaalde titels?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef FredFenster het volgende:
Zit helaas niets bij wat mijn interesse wekt, sorry.
Ik wil K&L 2 welquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb kane en Lynch 2 voor je. 27 incl hebben we een deal, anders wat leuke spellen te ruil?
Ik heb Army of Two 1 wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef CaLeX het volgende:
Ik zoek een Coop shooter (a-la GoW(2) )
Army of 2
Kane & Lynch
of heb je misschien iets anders ?
Laat even weten.
Een tientje? Of heb jij misschien nog een game liggen waar je vanaf moet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef CaLeX het volgende:
Wat zou je daar (incl verz.) voor willen hebben?
tientje is goed, pm je gegevens maar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een tientje? Of heb jij misschien nog een game liggen waar je vanaf moet?
Jammer dat net NHL 2011 in de pre-order heb staan! Anders had ik 2010 wel overgenomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tientje is goed, pm je gegevens maar.
Heb zelf wel een 360 staan, maar die is (incl de meeste spellen) van mijn broertje. En de spellen die van mij zijn, lopen niet echt storm
(PES 2009, Spiderman3, NHL2010, Viva Pinata)
zoek ook nog Gears of War 2, of een leuke andere co-op game!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef snakeplahah het volgende:
Modern Warfare 1 (12,50¤)
Modern Warfare 2 (25¤)
Full Auto (10¤)
Perfect Dark Zero (5¤)
Enchanted Arms (7,50¤)
Ninety Nine Nights (7,50¤)
MotoGP 07 (7,50¤)
Crackdown (10¤)
Call of Duty World at War (17,50¤)
Bij ruil zoek ik nog:
Resident Evil 5
Splinter Cell Convinction
Bad Company 2
Halo Reach (eventueel tegen meerdere titels!!)
Red Dead Redemption
Halo Wars
zoek je nog spellen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bioshock 2 Rapture Edition voor 15 euro incl verzending (brievenbuspost, de kartonnen hoes wordt netjes gevouwen).
Modern Warfare 1 + 5 euro?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef snakeplahah het volgende:
Modern Warfare 1
Modern Warfare 2
Full Auto
Perfect Dark Zero
Enchanted Arms
Ninety Nine Nights
MotoGP 07
Crackdown
Call of Duty World at War
Sorry spellen heb ik al gehad / niet voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil K&L 2 wel
Ruilen tegen twee games uit deze lijst? [CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 41
zit hier wat bij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Niemand kane en lynch 2 kopen/ ruilen?
nee sorry.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zit hier wat bij?
[CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 41
Ik heb mijn fifa10 weggegeven maar wil hem nog wel in mijn boekenkast hebben.quote:
ik smeek je om het niet te doen.quote:Op zondag 12 september 2010 02:44 schreef Santello het volgende:
Gezocht om te kopen, graag prijs per PM:
Brutal Legend
Blur
Assasins Creed 2
TEKKEN 6
Rogue warrior
The.Saboteur
Borderlands
Batman: Arkham Asylum
Afro Samurai
bioshock 2
dantes inferno
just cause 1 en 2
red dead redemption
Dead Rising
Dead Rising 2
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
GTA4
FIFA10 spoed
X-Man Wolverine
25 incquote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef FredFenster het volgende:
Mafia 2 heb ik uitgespeeld, dus mag ie weg, alleen te koop. Betreft de NTSC (regiovrije) versie en is in perfecte staat.
Vraagprijs: 27,50
Bedankt voor je interesse, maar ik heb net met iemand anders een deal gesloten.quote:
Modern Warfare 1 is weg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef snakeplahah het volgende:
Modern Warfare 1
Modern Warfare 2
Full Auto
Perfect Dark Zero
Enchanted Arms
Ninety Nine Nights
MotoGP 07
Crackdown
Call of Duty World at War
20 inc. voor MW2?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:44 schreef snakeplahah het volgende:
[..]
Modern Warfare 1 is weg!
Ik zoek nog:
Resident Evil 5
Splinter Cell Convinction
Bad Company 2
Halo Reach (eventueel tegen meerdere titels!!)
Red Dead Redemption
Halo Wars
Hangt er vanaf hoeveel 't moet kosten en of het het complete pakket in goede staat is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Arcadia het volgende:
Niemand interesse in GTA Episodes of liberty city?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Grand Theft Auto: Episodes from libery City 20
Indiana jones/ Kung fu panda bundel 10
Bioshock/Oblivion bundel 15
Bieden exclusief verzendkosten graag! (hoeveel zijn die trouwens? )
Portal 2 komt in juni 2011 uitquote:Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb alvast interesse in Halo Reach en in Portal 2.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
trouwens.. als je goedkoop games on-line wilt kopen check dan ff
www.budgetgaming.nl
Ik heb hem dan ook een week geleden voor 24 gekocht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef msnk het volgende:
Verzendkosten zijn 2 euro, maar voor 24 euro kun je Episodes al nieuw krijgen.
Daarnaast staat Spiderwick.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Big game hunter, Star wars 2, en welk spel staat er langs!?
En wat vraag je voor die 2?
Die drie samen doe ik voor 37.50 op de bus naar je.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat vraag je voor PGR 4, Tony Hawk en Civ Rev?
En wat staat op de Arcade disc?
Ik ben Bartje Twi niet, die jullie in de steek laat voor WoW.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:54 schreef PP. het volgende:
Heintje... heb je tijd te weinig voor je xbox vanwege je WoW-account? We dachten eigenlijk dat je dood was.
Zie je al je spellen weer eens terug.quote:
De helft van wat er in die kast staatquote:Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zie je al je spellen weer eens terug.
Voor 15 euro krijg je ze thuis gestuurd.quote:
Ik wil er 25 voor gevenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die drie samen doe ik voor 37.50 op de bus naar je.
Op de arcade disk staan:
Pac-man championship edition.
UNO
Boom boom rocket
Feeding frenzy
Luxor 2
Voor 2.50 extra doe ik die er ook bij.
Gooi Flatout erbij en ik geef je er 14 euro voorquote:Op donderdag 16 september 2010 18:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarnaast staat Spiderwick.
Die twee samen stuur ik voor 10 euro naar je op.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gooi Flatout erbij en ik geef je er 14 euro voor
?!?!quote:
Zijn allemaal van mij geweestquote:
Deal.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gooi Flatout erbij en ik geef je er 14 euro voor
Topservice Heintje !!! Laat even weten als het geld overgemaakt is (ja jongens, ik moest het geld nog overmaken!)quote:De spellen liggen inmiddels bij je in de hal.
Moest vandaag toch in Boxtel zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in dat je dat nog wel over maakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik kreeg net een PM binnen van Heintje :
[..]
Topservice Heintje !!! Laat even weten als het geld overgemaakt is (ja jongens, ik moest het geld nog overmaken!)
Jawel hoor, maar Amsterdam is net te ver rijden vanuit Eindhoven.quote:
Zit er bij Guitar Hero een gitaar? Zo ja, wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:27 schreef Heintje het volgende:
Aangezien ik toch bijna niks meer met mijn Xbox doe ga ik maar eens mijn spellen verkopen.
[ afbeelding ]
Als je er iets tussen ziet staan waar je wel interesse in hebt doe maar een bod.
Ik heb de gitaar van GH2.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zit er bij Guitar Hero een gitaar? Zo ja, wat wil je ervoor hebben?
True thatquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat je dat nog wel over maakt.
En anders weet ik je te wonen.
Ik heb SplinterCell en BC2 wel evt voor je, eens kijken of ik iets uit lijst wil!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef Madlive het volgende:
Hoop games te koop/te ruil, vanwege niet uitgespeeld/niet gespeeld![]()
- Bioshock 2; sealed en dus nieuw; 12 euro
- Mini Ninja's; sealed en dus nieuw; 12 euro
- Sega Superstar Tennis; sealed en dus nieuw; 7,50
- Indiana Jones + Kung Fu panda; sealed en dus nieuw; 7,50
- Strangehold; sealed dus nieuw; 7,50
- Guitar hero 3 legends of Rock incl. zwarte gitaar; 35 euro
- Call of Duty 4; 15 euro
- Smackdown vs Raw; 7 euro
- GTA IV; 15 euro
- Viva Pinata; 7 euro
- Farcry 2; 7 euro
- You're in the movies; 5 euro
- Conan; 10 euro
- Saints Row 2; 10 euro
- Dead Rising; 7,50
- PGR 3; 5 euro
- Mortal Kombat vs. DC Universe; 12,50
- Ridge Racer 6; 5 euro
Ik zoek;
- Red dead redemption
- COD 5
- Halo Reach
- Battlefield: BC 2
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Uiteraard met bijbetaling indien nodig.
A.u.b. mailen naar madlive_at_gmail_dot_com
- Mini Ninja's; sealed en dus nieuw; 12 euro <----quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef Madlive het volgende:
Hoop games te koop/te ruil, vanwege niet uitgespeeld/niet gespeeld![]()
- Bioshock 2; sealed en dus nieuw; 12 euro
- Mini Ninja's; sealed en dus nieuw; 12 euro
- Sega Superstar Tennis; sealed en dus nieuw; 7,50
- Indiana Jones + Kung Fu panda; sealed en dus nieuw; 7,50
- Strangehold; sealed dus nieuw; 7,50
- Guitar hero 3 legends of Rock incl. zwarte gitaar; 35 euro
- Call of Duty 4; 15 euro
- Smackdown vs Raw; 7 euro
- GTA IV; 15 euro
- Viva Pinata; 7 euro
- Farcry 2; 7 euro
- You're in the movies; 5 euro
- Conan; 10 euro
- Saints Row 2; 10 euro
- Dead Rising; 7,50
- PGR 3; 5 euro
- Mortal Kombat vs. DC Universe; 10,-
- Ridge Racer 6; 5 euro
Ik zoek;
- Red dead redemption
- COD 5
- Halo Reach
- Battlefield: BC 2
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Uiteraard met bijbetaling indien nodig.
Bieden staat vrij.
A.u.b. mailen naar madlive_at_gmail_dot_com
Super, wil eventueel ook wel bijbetalenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb SplinterCell en BC2 wel evt voor je, eens kijken of ik iets uit lijst wil!
Ruilen voor Brutal Legend of Assassin's Creed 2?quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef nickertNL het volgende:
Ik heb nog eventueel dragonage origins in de aanbieding.
ruilen voor dragonsage?:Pquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Joran-Joran het volgende:
Wil iemand Mafia 2 ruilen? Vet spel maar al uitgespeeld. Ik sta open voor veel
GTA4 heb ik ook nog wel voor je liggen:Pquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Nee bedanktik denk aan bijvoorbeeld: Fallout 3, Bioshock 2, GTA 4.
Skate 3 ruilen tegen iets van dit?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil;
- Skate 3
- Dragonball Raging Blast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |