Mijn Battlefield ruilen tegen Splinter Cell?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:36 schreef Sjapoela het volgende:
Ik zoek Battlefield Bad Company 2,
eventueel ruilen (euro's kan ook) tegen:
Need for Speed Shift,
Splinter Cell Conviction,
Prince of Persia Forgotten Sands,
Resident Evil 5,
Of als laatste Fifa WC 2010 nieuw in seal
Maar ik zoek toch echt alleen BBC2
Ben je nog op zoek naar iets?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
Splinter cell conviction en ander leuks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar iets?
Sorry, het was een deal als ik hem vandaag niet had gekocht, ik had eerder op fok! moeten kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Mijn Battlefield ruilen tegen Splinter Cell?Spel is wel zonder VIP code.
Welke games wil je graag hebben voor de The Saboteur?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
wat heb je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Welke games wil je graag hebben voor de The Saboteur?
Dragon Age ruilen tegen iets van dit? (eventueel tegen twee oude games)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil:
- Midnight Club Los Angeles
- Dragon Age Origins
- Test Drive Unlimited
Bied wat aan, moeten weg.
Bioshockquote:
mehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bioshock
Army of Two
Guitar Hero 3
Shadowrun (boekje mist)
Viva Pinata
Viva Pinata TIP
Banjo Kazooie
Rock Band
50 Cent BotS
Fifa 10 tegen Skate en Rockstar Table Tennis?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
die laatste heb ik al en skate lijkt me niet echt leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fifa 10 tegen Skate en Rockstar Table Tennis?
Orange Box tegen Midnight Club LA of Test Drive?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
te ruil:
Final Fantasy XIII
Red Dead Redemption
The Saboteur
Fifa 10
The orange box
Oh, ik vind ook nog Asassins Creed II en Dead Rising. Anders heb ik nietsquote:
neh, heb net forza 3.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:30 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Orange Box tegen Midnight Club LA of Test Drive?
Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Kane & Lynch : Dead Men
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Forza Motorsport 2 (cd heeft lichte krasjes, speelt wel 100%)
Forza Motorsport 3 (bundle copy + Content cd)
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Iemand Bioshock 1 (steel) toevallig ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef PP. het volgende:
nog te ruil;
• DJ Hero, renegade edition (luxe draaitafel met steun en koffer)
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?
LOL neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Digixz het volgende:
[..]
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persia
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?
ja op alle vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:19 schreef killermj het volgende:
[..]
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?
Om een of andere vage reden werkt een pm sturen vanaf mijn mobiel niet, krijg steeds een error :\quote:
Mocht je hem dan nog niet gevonden hebben, ik heb deze over ongeveer een weekje te koopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef snakeplahah het volgende:
Ik zoek nog Darksiders, Halo Wars, Halo Reach (die is nog niet uit, maar zoek hem toch!)
Ook te ruilen voor een zgan Kane en Lynch 2 of Fifa World Cup 2010?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
interese wellicht in onderstaande titels?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
Prijsverlaging naar 42¤quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
15 incl geboden voor SC Convquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Splinter Cell: Conviction
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
quote:
15 incl geboden voor Darksiders. Mocht je hiermee akkoord gaan, PM dan maar even.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Splinter Cell: Conviction verkocht
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
Verkochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
Zie dat hij al verkocht is!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
heb ik iets voor Resident Evil 5?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
Comdenned 1 en 2 liggen hier nog in huis en uitgespeeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Digixz het volgende:
Heeft iemand toevallig nog zo'n klepje liggen voor batterijen in de xbox controller. M'n accu wil niet meer opladen, dus wil weer batterijen gebruiken, weet alleen niet waar die cover is..
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijk
verzendkosten zijn prima, pm maar even je adres dan kijk ik even of ik het vandaag nog op de bus kan donderenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Digixz het volgende:
[..]
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?
interesse?quote:
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:47 schreef ROFLOL het volgende:
Transformers War For Cybertron promo te ruil!
Yep in een gewoon doosje alleen zonder boekje.quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?
Ja !quote:
Fifa World Cup ruilen tegen Rockstar Table Tennis of Skate?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:37 schreef bdq het volgende:
Te koop:
Xbox 360 games:
- 2010 Fifa World Cup [enkele keren gespeeld, nieuwstaat] ¤20,-
- Final Fantasy XIII [Nieuw in seal, gekregen bij aanschaf xbox] Bieden?
Wat heb je allemaal?quote:
Wordt niets danquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:14 schreef Snuf. het volgende:
Uhh de nieuwste spellen zijn: K&l2 en Fifa World cup. Daarnaast nog GTA IV Rockband 2 (met drumstel). De rest zijn allemaal oudere spellen die helemaal niets meer waard zijn.
Nee sorry moet geld sparen voor dit najaar, wil alleen ruilenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wordt niets dan![]()
Wil je hem niet kopen?
4 x 0,44 cent maar met 3 komt die volgens mij ook aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Grand Theft Auto: Episodes from libery City 20
Indiana jones/ Kung fu panda bundel 10
Bioshock/Oblivion bundel 20
Bieden exclusief verzendkosten graag! (hoeveel zijn die trouwens? )
eventueel interesse in ruil?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef FredFenster het volgende:
RE5 15,00 incl. pb bij interesse.
jammer, zoek je wellicht nog bepaalde titels?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef FredFenster het volgende:
Zit helaas niets bij wat mijn interesse wekt, sorry.
Ik wil K&L 2 welquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb kane en Lynch 2 voor je. 27 incl hebben we een deal, anders wat leuke spellen te ruil?
Ik heb Army of Two 1 wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef CaLeX het volgende:
Ik zoek een Coop shooter (a-la GoW(2) )
Army of 2
Kane & Lynch
of heb je misschien iets anders ?
Laat even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |