Prijsverlaging naar 42¤quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
15 incl geboden voor SC Convquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Splinter Cell: Conviction
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
quote:
15 incl geboden voor Darksiders. Mocht je hiermee akkoord gaan, PM dan maar even.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef emokid het volgende:
• Darksiders
• Splinter Cell: Conviction verkocht
• Forza Motorsport 3
Allen voor de Xbox 360. Voor 15 euro per stuk gaan ze nu de deur uit.
Verkochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
Zie dat hij al verkocht is!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb hier RDR liggen. Voor ¤40 mag ie weg, of ruilen tegen een goed spel.
heb ik iets voor Resident Evil 5?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
Comdenned 1 en 2 liggen hier nog in huis en uitgespeeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef FredFenster het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned 1 en Condemned 2, ik heb de volgende games te ruil:
Red Faction: Guerrilla
Resident Evil 5
Gears of War - Classics
Frontlines: Fuel of War
Mijn games zijn in perfecte staat, en wil Condemned 1 en 2 ook in goede staat en compleet.
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Digixz het volgende:
Heeft iemand toevallig nog zo'n klepje liggen voor batterijen in de xbox controller. M'n accu wil niet meer opladen, dus wil weer batterijen gebruiken, weet alleen niet waar die cover is..
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 over. mijn accu doet het prima namelijk
verzendkosten zijn prima, pm maar even je adres dan kijk ik even of ik het vandaag nog op de bus kan donderenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Digixz het volgende:
[..]
Kijk, das mooi. Wat wil je er voor hebben? Kan gewoon door de brievenbus lijkt mij toch?
interesse?quote:
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:47 schreef ROFLOL het volgende:
Transformers War For Cybertron promo te ruil!
Yep in een gewoon doosje alleen zonder boekje.quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is deze enkel te ruil, en zit hy gewoon in een doosje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |