Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Kane & Lynch : Dead Men
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Forza Motorsport 2 (cd heeft lichte krasjes, speelt wel 100%)
Forza Motorsport 3 (bundle copy + Content cd)
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Iemand Bioshock 1 (steel) toevallig ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef PP. het volgende:
nog te ruil;
• DJ Hero, renegade edition (luxe draaitafel met steun en koffer)
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Alan Wake (NTSC-J, engelstalige game en gewoon speelbaar, incl download key voor eerste DLC & Pre-Order bonuskeys: Avatar Shirt & Theme (beide ongebruikt))
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock 1 wel, ruilen voor Forza 3?
LOL neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Digixz het volgende:
[..]
10 inc voor Mirrors Edge en Prince of Persia
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef killermj het volgende:
UFC 2009 Undisputed
Prince Of Persia
Saint Row
Saint Row II
GRID
Fable II
Club
Condemned 2
Perfect Dark Zero
NHL 08
Mirror Edge
Rise of Argonauts
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
alan wake ruilen tegen battlefield: bad company 2?
ja op alle vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:19 schreef killermj het volgende:
[..]
Goede staat ? Vip code ? Compleet (doosje/boekje)?
Om een of andere vage reden werkt een pm sturen vanaf mijn mobiel niet, krijg steeds een error :\quote:
Mocht je hem dan nog niet gevonden hebben, ik heb deze over ongeveer een weekje te koopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef snakeplahah het volgende:
Ik zoek nog Darksiders, Halo Wars, Halo Reach (die is nog niet uit, maar zoek hem toch!)
Ook te ruilen voor een zgan Kane en Lynch 2 of Fifa World Cup 2010?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
interese wellicht in onderstaande titels?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Pangafile het volgende:
Te koop;
Mafia 2, compleet en zo goed als nieuw (boekje, doosje en map van de stad). 45 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |