En zal ik je eens wat vertellen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Empathologica het volgende:
Yup, en niet zo'n beetje ook, vandaar dat ik verf
Kan niet andersquote:
Ik heb hem ook een keer in z'n vrij gezet en niet op handrem bij het tanken, toen begon hij ineens zachtjes achteruit te rollen tijdens het tanken.quote:
Dat overkomt mij dan nooitquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer in z'n vrij gezet en niet op handrem bij het tanken, toen begon hij ineens zachtjes achteruit te rollen tijdens het tanken.
Eenmalig gebeurd.quote:
Dan ben je vrij langquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Eenmalig gebeurd.
Toen maar m'n voet achter m'n achterwiel gezet tot hij volgetankt was, toen slang terug gehangen, terwijl ik nog met mn voet achter het wiel stond en toen snel op de handrem gezet.
M'n tankdop zit recht boven m'n achterwiel. Dus tanken, terughangen gaat wel terwijl m'n voet er onder zat.quote:
Altijd leuk, die kleine blunders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer in z'n vrij gezet en niet op handrem bij het tanken, toen begon hij ineens zachtjes achteruit te rollen tijdens het tanken.
Het kwam doordat ik van een 80 weg af kwam, dan heb je een hele korte afrit naar het benzinestation, dus dan zet je hem voor het gemak in z'n vrij. Alleen vergat ik hem dus weer in z'n 1 te zetten of handrem erop toen ik stil stond.quote:
Dat doe ik nooit eigenlijk, ik heb hem ALTIJD in de versnelling staan. Gebruik vaak de motor om af te remmenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kwam doordat ik van een 80 weg af kwam, dan heb je een hele korte afrit naar het benzinestation, dus dan zet je hem voor het gemak in z'n vrij. Alleen vergat ik hem dus weer in z'n 1 te zetten of handrem erop toen ik stil stond.
Ik ook, maar om nou 4 > 3 > 2 >1 te schakelen is ook niet echt fijn binnen 10 seconden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit eigenlijk, ik heb hem ALTIJD in de versnelling staan. Gebruik vaak de motor om af te remmen
Dan sla je dr toch 1 of 2 over?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, maar om nou 4 > 3 > 2 >1 te schakelen is ook niet echt fijn binnen 10 seconden.
Ik vind het altijd een soort van therapeutische bezigheidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef mazaru het volgende:
Als je eenmaal bezig bent, dan is de auto schoonmaken best wel een leuk karweitje. Het moet gewoon de perfecte temperatuur zijn en je moet geen haast hebben.
Maar je moet het pas doen als het echt! echt! echt! heel hard nodig is. Dan heb je er tenminste plezier van.
Kwestie van door de wasstraat rijden toch? Wat ben je kwijt, 10 minuten voor een full service ding?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef mazaru het volgende:
Als je eenmaal bezig bent, dan is de auto schoonmaken best wel een leuk karweitje. Het moet gewoon de perfecte temperatuur zijn en je moet geen haast hebben.
Maar je moet het pas doen als het echt! echt! echt! heel hard nodig is. Dan heb je er tenminste plezier van.
kunstmatige intelligentiequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Empathologica het volgende:
Yup, en niet zo'n beetje ook, vandaar dat ik verf
We maken je niet belachelijk, niks mis met blond.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Empathologica het volgende:
Ik voel me belachelijk gemaakt!Heb vandaag wel m'n diploma opgehaald ja, dus blijkbaar zit er wel íets daarboven
Ben alleen niet zo handig met uhm, macroniveau.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Empathologica het volgende:
Microbiologisch analist
En dat blonde is dus donkerrood geverfd.
Heb hem ook al twee keer thuis laten liggen..Dat is het fijne van een tassentic hebben, elke keer mis ik spullen vanwege een andere tas, zo ook m'n rijbewijsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader zat niet meer te miepen naast me net(naar het zwembad en terug gereden, was alleen m'n rijbewijs vergeten maar ach
).
Ik ken het, ik heb echt twintig tassen ofzo. Hoe vaak ik mezelf wel niet heb buitengeslotenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb hem ook al twee keer thuis laten liggen..Dat is het fijne van een tassentic hebben, elke keer mis ik spullen vanwege een andere tas, zo ook m'n rijbewijs
Ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb hem ook al twee keer thuis laten liggen..Dat is het fijne van een tassentic hebben, elke keer mis ik spullen vanwege een andere tas, zo ook m'n rijbewijs
Vanuit Utrecht eigenlijk alle kanten op (delft, a'dam, den bosch, arnhem)quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Welke snelwegen rij je? Gelukkig is het vakantietijd
Dat hangt er maar net vanaf op welk moment je welke kant op moet. Ik rijd zelf ook een stuk A2, maar dat is goed te doen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht eigenlijk alle kanten op (delft, a'dam, den bosch, arnhem)
Dan begint het vaak al wel druk te worden ja, ik rij meestal tussen half 7 en half 8 over de a12, traject ede - gouda. Dan is dat nog wel heel goed te doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb een tijd gechauffeurd van voornamelijk a'dam naar utrecht tussen 7 en 8. dat is toch wel druk.
naar delft en andere locaties heb ik geen idee hoe het gaat. zal vooral met slecht weer wel file zijnMoet iig om 8u 's ochtends beginnen dus vaak tussen 7 en 8 onderweg zijn.
Zonde van 't blond.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Empathologica het volgende:
Microbiologisch analist
En dat blonde is dus donkerrood geverfd.
Alles kan, het is alleen veel moeite.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind het meevallen, maar mijn auto is vrij licht vergeleken met bv de Dodge van m'n broer. Dus misschien dat ik daarom niet merk dat er geen stuurbekrachtiging opzit.
Trouwens, dat kun je er toch zelf inbouwen? Althans broertjelief zei zoiets als 'En als je geen spieren kan kweken bouwen we dat er wel in'
Zeker waarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen veel moeite.
Je moet ook gewoon de auto rustig laten rollen en dan sturen, dan gaat het al 10x makkelijker.
Ja, maar als je net een rijbewijs hebt doe je dat nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen veel moeite.
Je moet ook gewoon de auto rustig laten rollen en dan sturen, dan gaat het al 10x makkelijker.
Ik vind jou pilliewilliemonniewonnie zo lief klinkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar als je net een rijbewijs hebt doe je dat niet
Het is ook door een Fokster bedachtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef Purdey het volgende:
Ik vind jou pilliewilliemonniewonnie zo lief klinken![]()
Is ook wel zoquote:Dat is even geheel offtopic, dat weet ik![]()
Waarschijnlijk went het ook wel hoor, zwaarder sturen, maar vind stuurb. gewoon fijn
Op den duur merk je er echt niks van, de 1e keer is ff raar maar als je 5 minuten er in zit heb je het niet eens meer in de gaten. Dus ik zou een auto niet afkeuren omdat ie geen stuurbekrachtiging heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind jou pilliewilliemonniewonnie zo lief klinken![]()
Dat is even geheel offtopic, dat weet ik![]()
Waarschijnlijk went het ook wel hoor, zwaarder sturen, maar vind stuurb. gewoon fijn
De saxo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:50 schreef Puala het volgende:
De auto was fijn om in te rijden. Het onderhoudsboekje ziet er goed uit en de verzekeringskosten vallen allemaal mee. Dus we hebben geboden en onderhandeld. Dinsdag kan ik mijn auto ophalen
Nouja, dan zit het waarschijnlijk iig goed met het onderhoud. Maaar, ik denk wel dat er veel korte ritjes mee zijn gemaakt wat niet altijd even goed schijnt te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:09 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond ontdekt dat ik een auto met stuurbekrachtiging wil![]()
Even een rondje gemaakt in de auto van een vriendin, een Punto zonder stuurb. Dat is zwaar, en vervelend met parkeren ook
Wat ik vergeet te vragen. Ik heb op internet bij een merkdealer in Delft een Nissan Micra gezien. Specificaties:
03-1997
120.000 km
APK bij aflevering
Onderhoudsboekjes aanwezig, en 4 eigenaren gehad
Stuurbekrachtiging![]()
Prijs: ¤1750,-
Enige maar..Het betreft een leenauto van de werkplaats van de dealer. Hij ziet er werkelijk smetteloos uit op de foto's, en qua techniek/prijs is het zeer aantrekkelijk. Maar ik weet niet of het verstandig is om een leenauto van een werkplaats te kopen. Er hebben toch een hoop mensen mee gereden..Wat denken jullie?
Maar hoe is dat met andere Micra's. Die zijn ook niet gebruikt voor dagelijks lange rittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, dan zit het waarschijnlijk iig goed met het onderhoud. Maaar, ik denk wel dat er veel korte ritjes mee zijn gemaakt wat niet altijd even goed schijnt te zijn ofzo.
Das ook weer waar!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hoe is dat met andere Micra's. Die zijn ook niet gebruikt voor dagelijks lange ritten
Dus ik zou 'm niet laten staan, alleen omdat het een leenauto is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |