Ik heb nu een 1.4 zonder airco maar wil als volgende auto toch wel een 1.6 ofzo met aircoquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor
Mijn broer begon jaren geleden met een model Opel Corsa, en is elke twee jaar het nieuwe model gaan kopen.Hij is er verknocht aan, vind dat best lief
Mwah, zo erg is het nou ook nog weer niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef T42 het volgende:
[..]
http://groenekever.nl/fotos/budel10/IMG_3384_800x600.jpg
Nooit van mn leven!quote:
Het is niet echt een heel bijzonder model, het komt een beetje vanuit mn hobby. Ik knap regelmatig 5jes op, vind het gewoon heerlijk om te sleutelen en knutselen tot hij weer als nieuw rijdt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n band met een auto, om wat voor reden dan ook, dat je die liever helemaal binnenstebuiten keert dan dat je hem zomaar wegdoet..Of het is een bijzonder model
Ik heb dan wel geen auto die ik koester, maar je wil niet weten hoe mijn favoriete huissokken eruit zien, die heb ik al minstens 10 keer moeten stoppen, maar toch doe ik ze niet weg
Opgelostquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:13 schreef CherryLips het volgende:
en wil hij helemaal niet meer met me mee rijden.
heb ik met me groenekever. die had 6jaar geleden al op de sloop moetten staan maar hij staat nog altijd in de stalling met apk en ligt helemaal uitelkaar voor oplapbeurd van 5 jaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n band met een auto, om wat voor reden dan ook, dat je die liever helemaal binnenstebuiten keert dan dat je hem zomaar wegdoet..Of het is een bijzonder model
Ik heb dan wel geen auto die ik koester, maar je wil niet weten hoe mijn favoriete huissokken eruit zien, die heb ik al minstens 10 keer moeten stoppen, maar toch doe ik ze niet weg
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Purdey het volgende:
@Cherry: Je hebt het goed voor elkaar chick! Mijn pa wil alleen maar dat ik rijd, als hij er naast zit![]()
Maar dat commentaar ken ik ja. En probeer maar niet te zeggen dat je er niet op zit te wachten, anders krijg je ineens 'auto-arrest'. Oftewel, ik mag helemaal niet meer met de auto weg. Zei van de week voor de grap tegen m'n moeder die achterin zat 'Wat is S** ineens wit geworden hé?'
(Mijn instructeur was een Hindoestaanse jongen) Kon hij ook niet om lachen
![]()
En toen ik zei dat zijn les methode niet had misstaan, rond '40-'45 zag hij daar ook de humor niet van in
Bij mij ging dat gelukkig snel over!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn moeder stressed 'm ook helemaal als ze naast mij zit, maar dat is andersom ook zo.
Welke snelwegen rij je? Gelukkig is het vakantietijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef The6thgate het volgende:
Vanaf maandag ben ik in het bezig van m'n eerste auto. Denk dat de eerste grote ergernis file gaat worden aangezien ik vooral de drukste snelwegen aan ga doen
Heb ik ook hoor. M'n pa rijd goed, maar doodeng. Met 60 km/u in z'n 4 richting een rotonde rijden, en op het aller-allerlaatste moment ineens afremmen. Toen we eraf gingen en ik vroeg of hij het normaal vond geen richting aan te geven zei hij dat dat onzin wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
goede grappen wel
Mijn moeder stressed 'm ook helemaal als ze naast mij zit, maar dat is andersom ook zo.
M'n moeder wil volgens mij niet naast me zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
goede grappen wel
Nog erger: knipperlicht aan, maar toch doorrijden. Kun je alsnog stevig op de rem.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Empathologica het volgende:
@ Purdey; Geen knipperlicht aanzetten, mijn allergrootste ergernis.
Ooooh wat kan ik daar vals om worden. Moest laatst van m'n fiets afstappen (mocht ff niet rijden) omdat die auto voorrang had, maar neeee op het laatste moment sloeg ie af. Eikel. Ik haat afstappen
Het meest irritante er aan is dat je denkt dat je door kunt maar dan echt vol in de remmen moet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Purdey het volgende:
Meid! Honger in Afrika, oorlog in Irak&Afghanistan, maar dat jij van je fiets moet afstappen..Amnesty moet er naar kijken!Nee hoor, flauw. Geen richting aangeven is irritant.Als je driekwart rond gaat, zet dan je richting even aan naar links. En ook als je de rotonde verlaat. Weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Bij mijn auto staat op sluiting de deksel gewoon wat erin moetquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Empathologica het volgende:
De 1e keer tanken was geniaal, vriendin werkte bij de pomp dus die deed het voor. Toen ik, nou getankt enzo dus afrekenen. Stonden we d'r na te krijsen als viswijven omdat ik die kutdop er niet op kreeg. Zat er ook nog is een kei mooie jongen achter de kassa, dus dezelfde avond stond ik met 's pap z'n auto er weerHet valt best mee eigenlijk, het moeilijkste vind ik nog die dop er af krijgen en onthouden dat ik Euro95 moet tanken.
Nee, want koelvloeistof is een gesloten systeem, dus er zou niets kunnen verdampen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef Empathologica het volgende:
Oh ja, ook een keer gehad. Toen schoot ik er voor, (kon niet meer remmen ivm auto's achter me) en dat ging nog wel hoor, hij hoefde niet eens te remmen maar die vent heeft me een kilometer achtervolgt, toeteren, plakken, vinger opsteken, flitsen met de lampen etc. Heb m'n lesje geleerd, stop liever voor Jan lul dan nog een keer zoiets.
Ik vergeet m'n knipperlichten nooit meer, elke keer als ik het vergat met lessen werd ik langs de kant gezet en kon ik 5 keer het routinedingetje uitvoeren van in spiegels kijken - over de schouder - knipperlicht aan. Dat was zo vernederend
Trouwens, een hele blonde vraag.. Maar koelvloeistof en al die shizzle in de motor enzo. Zou dat extra verdampen met dit weer?
Blond?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Empathologica het volgende:
De 1e keer tanken was geniaal, vriendin werkte bij de pomp dus die deed het voor. Toen ik, nou getankt enzo dus afrekenen. Stonden we d'r na te krijsen als viswijven omdat ik die kutdop er niet op kreeg. Zat er ook nog is een kei mooie jongen achter de kassa, dus dezelfde avond stond ik met 's pap z'n auto er weerHet valt best mee eigenlijk, het moeilijkste vind ik nog die dop er af krijgen en onthouden dat ik Euro95 moet tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |