Niet zo'n kut reactie plaatsen Twh, het is diep sneu voor die jongen.quote:
Het bloeden is inmiddels ver gestopt, het doet alleen gruwelijk zeerquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom zit je dan op Fok, lamlul, ga naar de Eerste Hulp
LIJM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef kwiwi het volgende:
This threat is worthless without....Nasty..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef kwiwi het volgende:
This threat is worthless without....Geloof me, die wil je niet. Ik werd er zelf al duizelig van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
En die mocht toen een maandlang niet neuken en fappen van de dokter, leuk vooruitzicht TSquote:
Uiteindelijk een halfjaar zowat toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En die mocht toen een maandlang niet neuken en fappen van de dokter, leuk vooruitzicht TS
Succes, TS.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die operatie was alleen kut
3 man in mijn piemel aan het snijden, knippen en nieten
Serieus, ik ben misselijk en bang nuquote:
Laat over een week maar een weten hoe je ballen op dat moment voelen. Volgens mij piep je dan wel anders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
SSB heeft er dus ervaring mee?
Dat niet fappen en niet neuken is geen enkel probleem, ik moet er op dit moment echt niet aan denken
Dat zijn geen grappen meer gast.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef 9611Niels het volgende:
Wat zal ik heerlijk slapen vannacht, met mijn puntgave penis, wetende dat de TS snikkend in bed ligt met zijn bloederig stompje
Ach gossie tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Serieus, ik ben misselijk en bang nu
Dat is iets andersquote:
Ik meende het.quote:
Ben jij toevallig geen dokter?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach gossie tochHier heb je een lolly:
[ afbeelding ]
Idd. Een echte man laat alles herbegroeien en nodigt de dokter uit voor een bakkie theequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon even door de pijn heen bijten, een echte man gaat niet naar de dokter.
Dat zeg ik, duct tape.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:32 schreef Studiotje het volgende:
Misschien moet je even gaan fappen, als je dan op het moment supreme bent pak je je voorhuid, gooi je er een touwtje om zodat alles 'binnenblijft', dan plakt vanzelf weer vast
Het toeval wil dat ik dat wel ben! Kom maar langs, nieten we dat toompje even vastquote:
Als mijn toompje dan weer vast zit, wil je dan samen met mij testen of hij weer sexbestendig is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik dat wel ben! Kom maar langs, nieten we dat toompje even vast![]()
Mvg, Dr. kwiwi
Ja doeiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:37 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als mijn toompje dan weer vast zit, wil je dan samen met mij testen of hij weer sexbestendig is?
Ik bedoelde natuurlijk nadat het nietje er weer is uitgehaald, ik zou je nooit pijn doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja doeiStraks schiet ie los en blijf je hangen met het nietje
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Tijgerbalsem erop, dat werkt verkoelend
Met een beetje behendigheid maak je hem weer kamasutra-nr-69-bestendigquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja doeiStraks schiet ie los en blijf je hangen met het nietje
Waar haal jij je tijgerbalsem jongunquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Tijgerbalsem erop, dat werkt verkoelend
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef Aethereal het volgende:
Het is bijna kwart voor 1. Ik zal eens kijken of Brazzers al geupdate is, dan kan het feest zo beginnen.
Oquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk nadat het nietje er weer is uitgehaald, ik zou je nooit pijn doen
Zeg aub dat je met me wilt neuken, dan kan ik het in mijn sig zetten en ben ik populairquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMaar nee sorry dat kan niet. Dan verstoren we de dokter-patiënt relatie
Lul niet, het was geen man, maar een jongetje van 13 met een beugelquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:46 schreef Stekker. het volgende:
Wat TS niet erbij vertelt is dat het eigenlijk om een man ging die gewoon op z'n piemel heeft ingebeten tijdens het pijpen
ff snel quotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Lul niet, het was geen man, maar een jongetje van 13 met een beugel
O, nou vooruit dan.. Om de pijn wat te verzachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:44 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Zeg aub dat je met me wilt neuken, dan kan ik het in mijn sig zetten en ben ik populair![]()
maar jij daarentegen nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik wil met Ben_Op_FOK neuken, want dan is ie populair."
Zo goed?
Laat mij u helpen schone jonkfrouwequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O noesNu daalt m'n internetpopulariteit
![]()
Must... get.... it..... back
Dat hij maar een stijven mag krijgen van al zijn playersuccessen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die TS eens FOK!dames spelen, ondanks zijn afgescheurde toompje.
Dude wtf. Je gaat toch niet voor niets je tollie verminkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
Haha had je je maar moeten laten besnijden...
Mijn tegeltje op het toilet zei "Je moet iedere dag rukken alsof het je laatste is"quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:47 schreef Repeat het volgende:
Ik zou snel nog even afkarnen, straks mag het twee weken niet meer...
Hoe voelt dat nou, zo`n vastgeniette puddingbuks tussen je warme dijen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef kwiwi het volgende:
En TS, hebben ze 'm al vastgenaaid/geniet/getaped/gelijmd/gespijkerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik kon er ook niks aan doen dat mijn beugel bleef haken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Lul niet, het was geen man, maar een jongetje van 13 met een beugel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Drinky het volgende:
mannen met penissen
echte mannen rocken mangina'shuh, is dat een pik of een kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een mangina en hoe moet je dat uitspreken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Drinky het volgende:
mannen met penissen
echte mannen rocken mangina's
Je spreekt het hetzelfde uit als: Vagina. Alleen de ''va'' spreek je uit als ''man''. Volgensmij is het een mix van een piemel en een vagina. En nu ga even kotsenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:48 schreef Stekker. het volgende:
[..]
Wat is een mangina en hoe moet je dat uitspreken?
Vandaag deed het al minder pijn en was het alweer best wel fijnquote:
Alweer best fijn? Je kon het nog geen dag volhouden zonder rukken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Vandaag deed het al minder pijn en was het alweer best wel fijn
Ik moest aan jou denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alweer best fijn? Je kon het nog geen dag volhouden zonder rukken?
Nee, ik haat doktersquote:
Daarom, die vertrouw ik niet toe aan die snorremansquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik ook, maar we hebben het hier over je lul man.
so onwerkelijk schatje hoezo ben je gebannenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Lightning87 het volgende:
Ik had dit ook (SSB)...
Vaak gaat het vanzelf weg door het rust te geven, dan heelt het vanzelf.
Bij mij heelde het niet goed waardoor het 3 of 4x opnieuw gescheurd was, toen ben ik maar naar de dokter gegaan.
Die stuurde mij door naar de uroloog van het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Drinky het volgende:
mannen met penissen
echte mannen rocken mangina'sAh Buck Angel pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
WOWquote:
Die kan je toch lekker met je piemel laten spelen.quote:
hierdoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
so onwerkelijk schatje hoezo ben je gebannen?
Duurt meestal 4 dagen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef BepVanKlaveren het volgende:
Ik ben dus afgelopen woensdag ook geweest voor Frenulum Plastiek. Nou werd ik al behoorlijk naar tijdens de behandeling (ook al voel je niets, het idee dat ze daar beneden bezig zijn, met snijwerk stemt mij niet erg vrolijk). Maar nu heb ik een angst gekregen om m'n voorhuid naar achter te halen tijdens het douchen, ik doe het wel gewoon, maar ver naar beneden trekken durf ik echt niet. Nou vond ik iets wel apart, het lijkt voor mij nu net of m'n voorhuid opeens uit twee delen bestaat, de achterkant lijkt een stuk verder te kunnen dan voorheen, maar de voorzijde iets minder ver. Hebben mensen die ook Frenulum Plastiek hebben gehad, hier ook last van? En vanaf ongeveer hoeveel dagen, lossen de hechtingen op?
TS geeft nu bloed.quote:
Goede postquote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef BepVanKlaveren het volgende:
Ik ben dus afgelopen woensdag ook geweest voor Frenulum Plastiek. Nou werd ik al behoorlijk naar tijdens de behandeling (ook al voel je niets, het idee dat ze daar beneden bezig zijn, met snijwerk stemt mij niet erg vrolijk). Maar nu heb ik een angst gekregen om m'n voorhuid naar achter te halen tijdens het douchen, ik doe het wel gewoon, maar ver naar beneden trekken durf ik echt niet. Nou vond ik iets wel apart, het lijkt voor mij nu net of m'n voorhuid opeens uit twee delen bestaat, de achterkant lijkt een stuk verder te kunnen dan voorheen, maar de voorzijde iets minder ver. Hebben mensen die ook Frenulum Plastiek hebben gehad, hier ook last van? En vanaf ongeveer hoeveel dagen, lossen de hechtingen op?
Frenulum Plastiek hebben gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef BepVanKlaveren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat witte gedeelte wat "strak" staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef wise het volgende:
[..]
dat witte gedeelte wat "strak" staat, en dat kan scheuren
nsfw btw
Ben ik ff blij dat ik geen piemel heb, ghehe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja, maar wij bloeden niet 1x per maandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen piemel heb, ghehe....
Ik gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar wij bloeden niet 1x per maand
hahahahaaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen piemel heb, ghehe....
Waar heb ik dat gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuxxx! Van harte! Ik wist niet dat je zwanger was
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |