Fergie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef Grobbel het volgende:
Een variant op een patroon. Deze dame kennen we nu wel als zangeres, maar was in de jaren '80 vooral een (overigens niet al te bekende) kindactrice. Wie?
[ afbeelding ]
Jij weet anders opvallend veel waar je niet trots op bent...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het heeft ook wel een heel hoog kampersgehalte. Ik ben er ook niet echt trots op dat ik dit nog wist.
Ja, in haar blootje rond lopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef Beregd het volgende:
britney spears deed toch ook wat als kind
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, in haar blootje rond lopen.
Oh nee, dat was afgelopen week
Ik was toen een tiener met een top 40 verslaving, laat me.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet anders opvallend veel waar je niet trots op bent...
Ik ken dat probleem wel een beetje, maar dan van één à anderhalf decennium eerder.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik was toen een tiener met een top 40 verslaving, laat me.
preciesquote:
Geweldig nummer, inderdaad.quote:
Ook erg vet live, zelfs al was hun optreden in Merleyn een tijdje terug slechts 30 minuten lang.quote:
kan ook haast niet anders, het album is niet langer, al zouden jamsessies misschien wel fijn zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook erg vet live, zelfs al was hun optreden in Merleyn een tijdje terug slechts 30 minuten lang.
Dat is ook niet te benijden inderdaad. 1993 was bij mij het ergste trouwens. Ik kan echt letterlijk elke foute kampersplaat meebleren ('Ik fluit naar alle mannen in een korte broek' van Hannyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem wel een beetje, maar dan van één à anderhalf decennium eerder.
En doordat we vroeger maar 2 TV-netten hadden met, voor mijn gevoel, elke dag Op Volle Toeren c.q. Op Losse Groeven (waarom eigenlijk die naamswisseling???) weet ik het complete repertoire van Vader Bram, de Kermisklanten en Jan & Zwaan, om er maar een paar te noemen...
Julia is leuker en Angus baardigerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn dat Angus & Julia Stone?
gokje: iets van The Roots?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk album en van wie?
[ afbeelding ]
Ready to Die van Notorious B.I.G.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk album en van wie?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |