Je moet toch watquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Gebaseerd op het "Just Jared" rechtsonder?
limahl van kajagoogoo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:37 schreef Grobbel het volgende:
Volgende vraag. Wie is dit ook alweer?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Die was natuurlijk ook veel schattiger toen ie z'n hit scoorde...quote:
Ik weet het niet, ik formuleerde is dat niet en kreeg een 'inderdaad' en ik zie ook geen puntquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat baby Jordy?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
edit: Grobbel moest nog een naam voor me verzinnen
Ik was een beetje laat, zat nog te f5'en op de vorige pagina...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik formuleerde is dat niet en kreeg een 'inderdaad' en ik zie ook geen punt
edit: Grobbel moest nog een naam voor me verzinnen
Inderdaad. Ik was zelfs de quote-knop ineens kwijt, anders had ik zelfs al eerder gereageerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoefde niet te F5en, ze zaten weer even te kloten met die butt-lelijke layout.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:55 schreef Grobbel het volgende:
Is dat die ene Nederlandse etterbak die over z'n kat zong?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit zegt mij zo helemaal niets...
wat je al niet moet weten hierquote:
Er gaat maar een héél vaag belletje rinkelen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Enjoy
Het heeft ook wel een heel hoog kampersgehalte. Ik ben er ook niet echt trots op dat ik dit nog wist.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er gaat maar een héél vaag belletje rinkelen...
Waarschijnlijk was 'ie te jong en dus niet interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |