Akon heeft plagiaat gepleegd met de muziek van Maurice.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef belsen het volgende:
Hoe is Maurice Huismans dank zij zijn muziek in een klap miljonair geworden?
friekin_ +1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Akon heeft plagiaat gepleegd met de muziek van Maurice.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef Beregd het volgende:
rhapsody?
Met deze als absoluut klapstuk:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef Beregd het volgende:
leuke cover art hebben ze ook altijd.
wie?quote:Begin juli stondnog op Rock Werchter. Ze deed toen ook al veel vlieg- en stuntwerk, maar zonder ongelukken.
In Nürnberg liep het echter mis.werd in haar harnas gehesen, maar het harnas schoot plots weg waardoor zij en een medewerker van het podium vielen.
Well you're in luck, ik zie net dat de maximale uploadsize vergroot is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
friekin + 1
wat mis ik die avatar van noob toch
Welk nummer?quote:LA told me, "You'll be a pop star,
All you have to change is everything you are."
Tired of being compared to damn Britney Spears
She's so pretty, that just ain't me
Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Cuz I'm a hazard to myself
Niet te verwarren met Carey Hart, de ex van..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Corey Hart
Sunglasses at Night is echt niet vaut!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Die is onlangs ook al eens voorbijgekomen, waarschijnlijk ook op een vrijdag dan...
Ja, door mij...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Die is onlangs ook al eens voorbijgekomen, waarschijnlijk ook op een vrijdag dan...
Jep. Heeft halverwege jaren '90 toch nog 2 hits gehad in NL.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Manono het volgende:
bekende kop
is dat een acteur turned singer?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef bigshadow het volgende:
Jared Leto van 30 seconds to mars??
Gebaseerd op het "Just Jared" rechtsonder?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef bigshadow het volgende:
Jared Leto van 30 seconds to mars??
Ook niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Joshua Kadison? Die van Sarah Jessica-Parker?
Toch wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Grobbel het volgende:
Toch niet Jeremy Jackson?
Dat krijg je met zonnebanken vanaf je 8e denk ik...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zou ie 30 zijn? Deze ziet er eerder tussen de 40-45 uit. En dan ben ik aardig.
Je bedoelt met het in je rode zwembroekje redden van hulpeloze drenkelingen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat krijg je met zonnebanken vanaf je 8e denk ik...
Hij is -op 11 dagen na- van mijn leeftijd. Ik schrok er ook van, dat huwelijk dat ik 18 jaar geleden nog als een serieuze optie zag kan 'ie mooi op z'n buik schrijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zou ie 30 zijn? Deze ziet er eerder tussen de 40-45 uit. En dan ben ik aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |