Met een beetje moeite kan iedereen foto's verkleinen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:40 schreef claudia37 het volgende:
Ik weet niet hoe ik de foto's kleiner kan maken dus van mijn kant alvast sorry
Volgens mij niet hoor. Het waait hier behoorlijk (ik zit nu vlak bij Lichtenvoorde), maaar niet harder dan windkracht 5-6 schat ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond mogelijk weer storm aan komt? Iemand die meer kan vertellen? Wij zijn nmlk op weg naar de cross.
Thanks!
Dat was hier dus ook.. een MEGA knal ineens. NO Brabant?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vanacht rond een uur of 5 ineens een knalik schrok meteen wakker en was ook echt meteen klaar wakker
Leek wel of de bliksem bij de buren in knalde..
Toen ik even via me iphone op buienradar keek zag ik dat het echt een heel lokaal buitje was
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kan iedereen foto's verkleinen.
Ja ongeveer wel,quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat was hier dus ook.. een MEGA knal ineens. NO Brabant?
Als je binnen zit lijkt het niet erg... Je had buiten moeten zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
jawel dat wel...maar geen tornados...en enge buien die zich nog moesten ontwikkelen
Dat is ook niet gek, want tornado's zijn niet te voorspellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je binnen zit lijkt het niet erg... Je had buiten moeten zijn.
En nergens werdt er gezegd dat er tornados kwamen....
Er zou een KANS op tornados zijn.
Overigens wel een funnel gezien
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef DemonRage het volgende:
Nu is het lekker weer om de tent door te waaien. Er staat toch nog best veel wind eigenlijk.
Kijk maar uit dat de tent niet de sloot in waait.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef DemonRage het volgende:
Nu is het lekker weer om de tent door te waaien. Er staat toch nog best veel wind eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:34 schreef claudia37 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Rolwolk Hoensbroek
Vlakbij de beek in Lotbroekquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef identify het volgende:
[..]
Welke straat is datKomt me bekend voor. Woon zelf ook in Hoensbroek
STREAMERS! Dat woord zochten we gisteravondquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan komen door streamers, de onweer komt namelijk niet alleen uit de wolk maar ook uit de aarde.
Vlak voor een ontlading komen er positief geladen "streamers" uit de aarde die op een gegeven moment de negative lading uit de wolk raken en dan ontlaadt de wolk verder.
Heb ik ook weleens een foto van gezien, volgens mij ook ooit eens hier in DASOO gepost, was in ijmuiden of egmond aan de zee, zal eens zoeken.
Was een foto van een ontlading op korte afstand in de zee.
Dat is gewoon een rasechte tornado geweest. Mooie beelden! Heb die bui cell ook gezien maar toen was het stukken minder interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef MrJones het volgende:
Via Weerwoord, gefilmd bij Oostwolde (FRL), hoosje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |