abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 09:08:39 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_84078654
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Met zo'n grote snor en een kaal hoofd? Wat doe je hier dan nog uberhaupt? Ga naar Daytona Beach (ik noem maar een dwars straat) wanneer het bike week is in oktober. Hoef je niet eens achter een scherm je scheel te zoeken naar een biker
Nee, ik overdrijf een beetje om het verschil aan te duiden
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84079393
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja idd. Ze zijn dan ook vaak letterlijk té mooi om waar te zijn
Nee, ben het hier helemaal niet mee eens. Ik heb een druk sociaal leven, ben al blij als ik 1 á 2 avonden in de week dood op mn bank neer kan ploffen, ga iedere week stappen, heb een drukke baan waarbij ik veel mensen ontmoet en ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht. Maar daarnaast ben ik ook kritisch en de mannen die ik wel leuk vind, dat is vaak niet meer dan een one night stand of een kortdurende scharrel.

En nou niet reageren door te zeggen dat er wel iets mis met me moet zijn, want dat is niet het geval (ook al zou ik mezelf nooit als "te mooi om waar te zijn" omschrijven).
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:07:09 #53
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84080084
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, ben het hier helemaal niet mee eens. Ik heb een druk sociaal leven, ben al blij als ik 1 á 2 avonden in de week dood op mn bank neer kan ploffen, ga iedere week stappen, heb een drukke baan waarbij ik veel mensen ontmoet en ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht. Maar daarnaast ben ik ook kritisch en de mannen die ik wel leuk vind, dat is vaak niet meer dan een one night stand of een kortdurende scharrel.

En nou niet reageren door te zeggen dat er wel iets mis met me moet zijn, want dat is niet het geval (ook al zou ik mezelf nooit als "te mooi om waar te zijn" omschrijven).
Waarom zijn het dan steeds one night stands of kortdurende scharrels? Stel je zulke hoge eisen aan een potentiële partner of wordt het steeds niks door de heren? Je kan ook te kritisch wezen hé een perfecte man zul je nooit vinden. Net als de perfecte vrouw ook niet bestaat .
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 10:14:40 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_84080277
Kreeg net een interessebericht van iemand die geen foto heeft maar wel meteen wil afspreken zonder foto's uit te wisselen. Wat dacht je zelf? Plus weer een vent met een vriendin die iets zoekt voor "erbij", doeiiii
niet zo tof doen
pi_84080386
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Waarom zijn het dan steeds one night stands of kortdurende scharrels? Stel je zulke hoge eisen aan een potentiële partner of wordt het steeds niks door de heren? Je kan ook te kritisch wezen hé een perfecte man zul je nooit vinden. Net als de perfecte vrouw ook niet bestaat .
Ik verwacht ook geen perfecte man te vinden. In eerste instantie kwam het omdat ik gewoon nog niet aan een relatie toe was en ik zelf niet meer wilde dan een one night stand of scharrel (heb een lange relatie achter de rug).. Dat is in de laatste maanden eigenlijk pas veranderd, maar ja, ik ben ook vrij kriitsch ja
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:20:32 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84080457
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Karina het volgende:
Kreeg net een interessebericht van iemand die geen foto heeft maar wel meteen wil afspreken zonder foto's uit te wisselen. Wat dacht je zelf? Plus weer een vent met een vriendin die iets zoekt voor "erbij", doeiiii
Haha, wat is dat voor gek gedoe
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84080899
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Karina het volgende:
Plus weer een vent met een vriendin die iets zoekt voor "erbij", doeiiii
Zo te horen zitten er best wel veel van die figuren op RP?
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:41:55 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84081172
quote:

[..]

[..]

Nouja, ik moet ook wel zeggen dat het lastiger is om via RP iemand te vinden dan via de kroeg/discotheek.. Ik ga ook iedere week meerdere keren stappen en kom dan vaak genoeg met wat aanhang thuis . Ik kan me beter focussen op mensen die ik bij het uitgaan tegenkom want de vrouwen op RP zijn veel te kieskeurig, en bovendien heb ik dan ook gelijk iemand uit mijn omgeving .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84081278
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja, ik moet ook wel zeggen dat het lastiger is om via RP iemand te vinden dan via de kroeg/discotheek.. Ik ga ook iedere week meerdere keren stappen en kom dan vaak genoeg met wat aanhang thuis . Ik kan me beter focussen op mensen die ik bij het uitgaan tegenkom want de vrouwen op RP zijn veel te kieskeurig, en bovendien heb ik dan ook gelijk iemand uit mijn omgeving .
Daarnaast ben je met drank op een stuk minder kritisch
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:50:41 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84081473
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ieder mens heeft een heel lijstje met eignschappen die ie misschien niet zo leuk zou vinden aan een persoon. Op RP staat bij de meeste mensen al een heel lijstje met eigenschappen.. Als er daar 1 tussen zit die ik niet zo leuk vind dan klik ik die persoon al weg. Terwijl ik best iemand in de kroeg leuk kan vinden en dan doet het me niet zoveel dat er 1 van die negatieve eignschappen tussen zit, want dan vind ik haar al leuk .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84081654
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Toen ik jouw profiel bekeek zag ik 2 totaal verschillende types leek het wel een meid met donkerhaar en kleine oogjes en een meid met lichtblond haar en normale ogen. Ik kon mij er niks bij voorstellen.
UITGESCHREVEN
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 11:15:08 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_84082229
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Zo te horen zitten er best wel veel van die figuren op RP?
Ja of ik trek ze aan
niet zo tof doen
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:59:24 #63
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84086569
Op 't moment zijn 't voornamelijk spammers die op m'n profiel komen geloof ik
Lexa is volgens mij ook internationaal bezig. Er komen zelfs 'meisjes' uit China op m'n profiel, En zij zoeken dan vervolgens een date met mensen uit de omgeving Oldenzaal.. Yeah, right
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84086697
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja of ik trek ze aan
ik heb nergens last van
Tap tap tap
pi_84086872
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Civilian het volgende:
Op 't moment zijn 't voornamelijk spammers die op m'n profiel komen geloof ik
Lexa is volgens mij ook internationaal bezig. Er komen zelfs 'meisjes' uit China op m'n profiel, En zij zoeken dan vervolgens een date met mensen uit de omgeving Oldenzaal.. Yeah, right
Wat ook leuk is die mailtjes van buitenlandse dames.. Waarbij het eerste gedeelte in het vertaalmachine-Nederlands is en het 2e gedeelte in het Engels Je hebt dan wel meteen haar e-mailadres
pi_84087033
ik heb ook een tijd op paiq gezeten. 1 date aan over gehouden en 1 gewone vriendin. op den duur kreeg ik een paar christelijke meiden en toen heb ik het maar voor gezien gehouden

wat wel grappig is dat mijn vriendin ook op paiq zat, maar daar heb ik geen contact mee gehad via de site
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:11:12 #67
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84087078
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wat ook leuk is die mailtjes van buitenlandse dames.. Waarbij het eerste gedeelte in het vertaalmachine-Nederlands is en het 2e gedeelte in het Engels Je hebt dan wel meteen haar e-mailadres
Zo een heb ik er een paar dagen terug gehad
Netjes vanaf een @live.com adres en volledig in vertaalmachine-Nederlands. Afsluitend met 'prinses Nancy' !
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:16:01 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84087259
quote:

Kan ik me ook wel in vinden. Ik heb via internet afgesproken met dames die ik nooit in de kroeg aan had 'durven' spreken, althans...waarbij ik had gedacht dat ik geen kans zou maken. Geen middelmaat, maar echt héél mooie vrouwen. Die ook gewoon sociaal waren, een baan hadden, etc.

Ze bestaan echt hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84088176
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Civilian het volgende:

[..]

Zo een heb ik er een paar dagen terug gehad
Netjes vanaf een @live.com adres en volledig in vertaalmachine-Nederlands. Afsluitend met 'prinses Nancy' !
Zoals deze

Staat trouwens geen enkel sms-nummer bij dus is waarschijnlijk van de russische maffia of nigeriaanse scoundrel.

Hallo mijn nieuwe vriend:-)!!Ik ben erg blij dat u gereageerd op mijn brief. Ik lees ze met veel plezier.Ik hoop dat je tijd hebt stuur me een aantal berichten en we konden om elkaar te leren. goed ...Nu over mij als u al weet een beetje van mijn profiel.Ik ben 25 jaar oud, mijn naam is Tiffany, maar de waarheid, alleen vrienden van de naam me zo.Ik ben ongeveer 172 cm hoog (5,6) en mijn gewicht is ongeveer 56 kg.Ik heb verteld dat ik goed genoeg kijkt, en ik denk dat alle vrouwen een eigen schoonheid hebben.Ik heb nog nooit getrouwd geweest en ik heb geen kinderen. Ik woon in een appartement van mijn ouders.Ik heb een goede baan. Ik werk als kapper in een schoonheidssalon. Het is heel moeilijk werk,maar i like it. Hier op het werk zijn goede collectieve werk ik met goede mensen. de meesten van hen mijn vrienden.Vertel mij over het werk. Hou je van je werk? Ik ben ook graag op reis en ikals nieuw verschillende plaatsen, maar mijn werk kan ik niet te vaak reizen. Ik heb veel vrienden,We besteden tijd samen, meestal gaan we naar het cafe om de film aan deconcerten, hebben we veel ander amusement. Ook heb ik liever een gezonde stijl van leven.2-3 keer in de week bezoek ik de aerobics (en soms is het minder :-))Ik houd mijn lichaam in de gezonde vorm. En je hebt elke sport in het leven nu? Vertel mij.Ik stuur je mijn foto's Ik hoop dat je wilt. Deze foto's zijn onlangs gemaakt en u kuntzie als ik nu te kijken. Vertel me dat je denkt dat deze een foto, is het heel belangrijk voor mij.Ook ik wil dat je naar mij te sturen wat uw foto's. En over jullie vertellen over uwinteressante dingen wat je graag doet, je hobby, wat je personage?Voel u vrij om te vragen me geen dingen die je zou willen weten over mij.Ik hoop dat we tijd hebben voor het schrijven van andere interessante brieven naar elkaar.We zullen kijken wat er zal worden ... Ik hoop van harte dat onze kennismaking een kans voor hebbeneen gelukkige voortzetting. Ik hou van uw brief, het is en ik hoop dat u reageert op mijn briefzo spoedig mogelijk voor jou. Ik wacht uw brief en het controleren van het vaak. Uw vriend Tiffany.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qn7b0z&s=3
UITGESCHREVEN
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:48:01 #70
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84088738
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zoals deze

Staat trouwens geen enkel sms-nummer bij dus is waarschijnlijk van de russische maffia of nigeriaanse scoundrel.

Hallo mijn nieuwe vriend:-)!!Ik ben erg blij dat u gereageerd op mijn brief. Ik lees ze met veel plezier.Ik hoop dat je tijd hebt stuur me een aantal berichten en we konden om elkaar te leren. goed ...Nu over mij als u al weet een beetje van mijn profiel.Ik ben 25 jaar oud, mijn naam is Tiffany, maar de waarheid, alleen vrienden van de naam me zo.Ik ben ongeveer 172 cm hoog (5,6) en mijn gewicht is ongeveer 56 kg.Ik heb verteld dat ik goed genoeg kijkt, en ik denk dat alle vrouwen een eigen schoonheid hebben.Ik heb nog nooit getrouwd geweest en ik heb geen kinderen. Ik woon in een appartement van mijn ouders.Ik heb een goede baan. Ik werk als kapper in een schoonheidssalon. Het is heel moeilijk werk,maar i like it. Hier op het werk zijn goede collectieve werk ik met goede mensen. de meesten van hen mijn vrienden.Vertel mij over het werk. Hou je van je werk? Ik ben ook graag op reis en ikals nieuw verschillende plaatsen, maar mijn werk kan ik niet te vaak reizen. Ik heb veel vrienden,We besteden tijd samen, meestal gaan we naar het cafe om de film aan deconcerten, hebben we veel ander amusement. Ook heb ik liever een gezonde stijl van leven.2-3 keer in de week bezoek ik de aerobics (en soms is het minder :-))Ik houd mijn lichaam in de gezonde vorm. En je hebt elke sport in het leven nu? Vertel mij.Ik stuur je mijn foto's Ik hoop dat je wilt. Deze foto's zijn onlangs gemaakt en u kuntzie als ik nu te kijken. Vertel me dat je denkt dat deze een foto, is het heel belangrijk voor mij.Ook ik wil dat je naar mij te sturen wat uw foto's. En over jullie vertellen over uwinteressante dingen wat je graag doet, je hobby, wat je personage?Voel u vrij om te vragen me geen dingen die je zou willen weten over mij.Ik hoop dat we tijd hebben voor het schrijven van andere interessante brieven naar elkaar.We zullen kijken wat er zal worden ... Ik hoop van harte dat onze kennismaking een kans voor hebbeneen gelukkige voortzetting. Ik hou van uw brief, het is en ik hoop dat u reageert op mijn briefzo spoedig mogelijk voor jou. Ik wacht uw brief en het controleren van het vaak. Uw vriend Tiffany.

Haha ja precies Vraag me af hoeveel mensen daar nou intrappen
pi_84089013
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef Civilian het volgende:
Haha ja precies Vraag me af hoeveel mensen daar nou intrappen
Die zijn er wel hoor. Van hetzelfde soort lieden dat denkt dat je echt een vriendin kan 'scoren' bij die nachtelijke 09 reclames.
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:59:01 #72
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84089261
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Die zijn er wel hoor. Van hetzelfde soort lieden dat denkt dat je echt een vriendin kan 'scoren' bij die nachtelijke 09 reclames.
Ja die grapjes ken ik Dat is ongeveer 1 grietje per 10 man, welke achter d'r computertje zit om al die smsjes en telefoontjes te beantwoorden.
pi_84089318
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zoals deze

Die foto mag er wel wezen trouwens
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:35 #74
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84091056
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die foto mag er wel wezen trouwens
Sla je slag zou ik zeggen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_84093093
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Sla je slag zou ik zeggen.
Voor wie er nog intrapt. Bekijk deze film zou ik zeggen.

http://www.eenvandaag.nl/(...)an_russische_bruiden
UITGESCHREVEN
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:28:21 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84093232
Dat er überhaupt mensen bestaan die één miliseconde hebben gedacht dat zoiets echt is.
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 15:42:19 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_84093817
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb nergens last van
Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk

Nog steeds is de foto niet helemaal tevoorschijn gekomen en vanmiddag toch weer een berichtje gehad en teruggestuurd, hoe lang duurt dat in hemelsnaam!
niet zo tof doen
pi_84094120
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk

Nog steeds is de foto niet helemaal tevoorschijn gekomen en vanmiddag toch weer een berichtje gehad en teruggestuurd, hoe lang duurt dat in hemelsnaam!
Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnen
Sarcasme. Herken het.
pi_84094270
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wel interessant om te zien.
Ik wist natuurlijk wel dat het allemaal nep was maar niet hoe dat nou precies in zn werk ging. Ik krijg zelf ook wel eens die mails in brak Engels op een oud mailadres
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:52:37 #80
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_84094281
In plaats van lurken ook maar even reageren

Betalend lid bij RP, enkele contacten opgedaan, paar fakers-met-sms-nummers, niet iets constructiefs uitgekomen.
Wel begin dit jaar iemand tegengekomen bij Lexa, net op het moment dat ik mijn profiel aan het verwijderen was, en daar iets wat op een relatie leek aan overgehouden. Ze wilde binnen 2 maanden samenwonen, haar ex uitkopen (ze was zelfs nog niet gescheiden) zodat wij samen met onze kids konden samenwonen....
Needless to say, is niets geworden.

Paiq eens uitgeprobeerd, leuk concept, maar teveel mismatches. Ik weet heel goed wat ik wel en wat ik niet zoek en daar is PAIQ gewoon te beperkt voor IMHO.

Ontdekte van de week Zoosk, dus eens kijken of dat iets leuks oplevert.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_84094843
quote:
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_84095275
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehouden
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84095396
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehouden
Mijn vroegere buurman had ook zo´n importbruid over internet leren kennen

Achja, zolang hij er gelukkig mee is...
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:45:59 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84096650
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)

* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!! (vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.

Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:52:31 #85
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84096913
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)

* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!! (vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.

Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
Dat z'n vader ook meegaat naar zo'n relatiebemiddelingsbureau
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 16:53:25 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_84096969
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnen
Weet je dat ik daar niet eens aan gedacht heb ik was zo gefixeerd op die foto die tevoorschijn moet komen! Haha wat dom zeg.

@mister_white: hehe ik zeg niet dat alle veertigers zo zijn, maar de mannen die die soort berichtjes sturen (of zoiets in hun profiel hebben) zijn toch meestal wel over de veertig (en dat ben ik zelf ook ).

Vraagje aan de heren: komen jullie vrouwen tegen die dit soort dingen in hun profiel hebben? Dat ze een vriend hebben maar "open minded" zijn (of iets dergelijk), of doen alleen mannen dat.
niet zo tof doen
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:02:46 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84097357
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
Vraagje aan de heren: komen jullie vrouwen tegen die dit soort dingen in hun profiel hebben? Dat ze een vriend hebben maar "open minded" zijn (of iets dergelijk), of doen alleen mannen dat.
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap .
Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:04:40 #88
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84097428
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Dat is behoorlijk typisch inderdaad
pi_84097493
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk typisch inderdaad
Shit hey, wat ben ik origineel dan
Sarcasme. Herken het.
pi_84097523
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

That basically wraps it all up.
Wat ik trouwens ook wel vaak tegen kom zijn meiden die op zoek zijn naar kerels die echt flink ouder zijn dan zijzelf. Ik had een keer iemand een mailtje gestuurd, ze was gewoon van mijn eigen leeftijd (21)... krijg ik een mailtje terug met vriendelijk bedankt... maar ik zoek alleen mannen van boven de 30 right.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:08:09 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84097558
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.

Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84097670
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.

Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
Grappig dat jij deze reactie geeft na al je posts in het "je ex loslaten"-topic
Sarcasme. Herken het.
pi_84097846
quote:

Dus aan de hand van één internetdate stel jij dat de meeste vrouwen die dat doen zo labiel zijn als de pest?
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 17:22:23 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_84098098
quote:

Wat een onzin zeg, jij bent gewoon net de verkeerde tegengekomen, kan in de kroeg net zo goed gebeuren.

En ik ben niet labiel hoor en zeker niet desperate.
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Shit hey, wat ben ik origineel dan
Hehe ik ook, dat soort dingen heb ik niet in mijn profiel staan, ik heb geen 1 eis erin staan, niet qua leeftijd, helemaal niets, alleen een klein stukje over mezelf.
niet zo tof doen
pi_84098237
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef Karina het volgende:

[..]

En ik ben niet labiel hoor en zeker niet desperate.
[..]
Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jou
Sarcasme. Herken het.
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 17:26:54 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_84098272
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jou
Wat ben ik dan, labiel OF desperate
niet zo tof doen
pi_84098375
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ben ik dan, labiel OF desperate
Waarom of??

En overigens moet je natuurlijk niet zeuren als je geen leeftijdseisen in je profiel zet en dan door jonkies wordt benaderd he... duh... jij snapt ook niks van datingsitesvoorwanhopig(e)labielevrouwen
Sarcasme. Herken het.
pi_84098477
Kunnen jullie elkaar niet doen? Om het even uit te stellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 15-07-2010 17:47:18 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 17:36:22 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_84098621
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom of??

En overigens moet je natuurlijk niet zeuren als je geen leeftijdseisen in je profiel zet en dan door jonkies wordt benaderd he... duh... jij snapt ook niks van datingsitesvoorwanhopig(e)labielevrouwen
Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.

En ik snap het zeker niet nee
niet zo tof doen
pi_84098906
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.

En ik snap het zeker niet nee
Oh wacht... ik was weer de IP vergeten

Ik maakte dus een grapje, voor alle duidelijkheid
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')