Ja idd. Ze zijn dan ook vaak letterlijk té mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
heb ik dus ook....quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik alleen maar lelijke vrouwen tegenkom op Paiq. Dat je zodra die foto ziet weer denkt... okee bedankt *delete*
dus jij bent een mager zesje? Ik niet, ik geef mezelf een 7.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een 8.5 op Paiq is een mager zesje irl
Waar zeg ik dat ik een 8.5 heb?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dus jij bent een mager zesje? Ik niet, ik geef mezelf een 7.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de paiq foto's is mijn gemiddelde een 8,7. En bij jullie?
Goed geheugen Fortitudoquote:
Rennen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef DaDude1987 het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Daten in het donker" wel leuk. Soms zijn ze echt helemaal verliefd op elkaar en klikt het helemaal, totdat ze elkaar IRL zien....ben benieuwd wat ik zou doen.
Props.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef Fortitudo het volgende:
Op woensdag 7 juli 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de paiq foto's is mijn gemiddelde een 8,7. En bij jullie?
Damn, Hij is echt goed !quote:
Frank Spencer ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op de vage Paiq foto te kijken net, maar volgens mij is het een meneer met een overhemd en een spencer eroverheen![]()
Moest ik ook even naar zoeken, staat bij menu-instellingen-fotoscore tonen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Waar kan je je gemiddelde cijfer van je foto zien dan op Paiq?
Altijd boeiend om te weten met een bak koffie bij de hand...
Een rijke gozer dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op de vage Paiq foto te kijken net, maar volgens mij is het een meneer met een overhemd en een spencer eroverheen![]()
Ik val niet zo op die overhemdentypesquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een rijke gozer dus.
Of een ambtenaar.
Met zo'n grote snor en een kaal hoofd? Wat doe je hier dan nog uberhaupt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val niet zo op die overhemdentypesDe RP man is meer een soort van biker type, is meer mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |