Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou laat maar zien dan, ik ben benieuwd! En je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat je in je profiel zet (geldt hier op Fok! net zo goed).
Je zet toch niet je bankrekeningnummer, pincode, cupmaat en diepste geheimen online?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.
Dat kan toch veel interactiever, discreter en gerichter m.b.v. een derde actieve tussenpersoon van de dating-site ?
En wat is het doel voor jou precies? Die ene ware vinden of zoveel mogelijk vrouwen neuken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Internetdaten is niet het doel, het is een kortere weg.
??? er worden op zo'n site heel wat gegevens gevraagd (verplicht) heb ik het idee, om vervolgens een matching programma er op los te laten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je zet toch niet je bankrekeningnummer, pincode, cupmaat en diepste geheimen online?
Je zegt gewoon kort wie je bent en waar je op valt, that's it.
Ja je lengte, gewicht, hobby's, etc. Lekker boeiend toch? Of schaam je je voor bepaalde dingen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
??? er worden op zo'n site heel wat gegevens gevraagd (verplicht) heb ik het idee, om vervolgens een matching programma er op los te laten.
Ja, mijn platvoeten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja je lengte, gewicht, hobby's, etc. Lekker boeiend toch? Of schaam je je voor bepaalde dingen?
Daten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef Northside het volgende:
[..]
En wat is het doel voor jou precies? Die ene ware vinden of zoveel mogelijk vrouwen neuken?
Die derde actieve tussenpersoon (of wat je dan ook in gedachten hebt) vertelt dan heus wel over je platvoeten en paranoide denkbeelden.quote:
Het verschil zit volgens mij in de voorselectie. Als je alles date, leuk of niet, ga je in mijn ogen voor de seks. Met wat strengere selectiecriteria en beter vooronderzoek laat je in ieder geval zien dat je er serieus mee bezig bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daten.
En of daar een one-nighter uit voortkomt of levenslang geluk weet je nooit van tevoren. Maar dat weet je ook niet als je onder internet met iemand afspreekt.
Luie mannen plassen zittend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje (van internet, vandaar ontopic) waarbij ik niet 'staand' mocht plassen. Want, haar huisgenoten vertelden me dat enkele spetters de kit tussen de tegels zou doen verkleuren.
........![]()
Ik dacht echt dat ze een grapje maakte toen ze dat aan me mededeelde, en toen bleek dat al haar mannelijke huisgenoten ook zittend plasten. Wat een ongelofelijke wannabe-mannen waren dat zeg. Mocht er al ooit een klein molecuul spettertje op de rand belanden veeg ik dat er heus wel af maar ik ga..NIET...ZITTEND...PLASSEN!!!
Nee, je accepteert gewoon dat je via een datingsite geen goed beeld van iemand krijgt en dat je dus zo snel mogelijk naar een situatie moet waarin dat wel kan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Het verschil zit volgens mij in de voorselectie. Als je alles date, leuk of niet, ga je in mijn ogen voor de seks.
Dat klopt. Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen (onderwijs,zorg) en de mannen in de IT. Ik denk dat de meest voorkomende combinatie van een date een drankje van een juf met een programmeur isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?
Programmeur.. check..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat klopt. Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen (onderwijs,zorg) en de mannen in de IT. Ik denk dat de meest voorkomende combinatie van een date een drankje van een juf met een programmeur is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val niet zo op die overhemdentypesDe RP man is meer een soort van biker type, is meer mijn smaak.
Je bedoelt zoals Paiq werkt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Stel je bent een man en je zoekt een vrouw; Dan ga je toch niet je hele hebben en houden op een website plaatsen ? om vervolgens jan en alleman al jouw persoonlijke gegevens te laten meelezen.
Dat kan toch veel interactiever, discreter en gerichter m.b.v. een derde actieve tussenpersoon van de dating-site ?
Je kunt ook invullen, vertel ik je later of iets dergelijks (Iigt aan de site). En ik heb niet mijn hele hebben en houden er neergezet (niet dat, dat zo interessant zou zijn trouwens). Mijn eigen voornaam staat er niet eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar dat zie je ook wel eens bij normale profielen.. En dan zowel dat er "te dik" en "te dun" ingevuld wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.knuz.nl/view.php?s_id=242537
Ik geef dit profiel een uurtje of wat
En dan nog 'normaal' invullen bij postuur...
Morena woont in S&Gquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Silenus het volgende:
Hnnng, interesseberichtje van 'Morena'!
Shit zij is knap.
He Morena die ken ik komt ze uit zh? Daar heb ik een beetje mee gekletst, tot ze mij ineens om een onbekende rede de chatroom uitflikkerde bij een gewoon introductie gesprek. Ik dacht dat ze mij er uit flikkerde omdat ze wat over zichzelf moest vertellen ofzo. Ik heb haar toen ook een bericht gestuurd. Het is idd een leuk meid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Silenus het volgende:
Hnnng, interesseberichtje van 'Morena'!
Shit zij is knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |