Ja heb 3 goeie bliksem inslagen gezien rest vind ik het maar niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
nee was kids op bed leggen... ik vind het tot nu toe meevallen...
ik zag een kat in paniek over de daken rennen toen het ineens losbrakquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Kimbell het volgende:
In Groningen regent het nu ook. Stelt nog niet veel voor. Kat wenst er niet eens voor voor naar binnen re komen.
Zeg dat maar tegen die duif hier buiten m'n raam! Helemaal doorweekt 't beestquote:
Heb er bar weinig van gemerkt, en ik zit hier toch echt onder die rode lappendeken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef ReWinD het volgende:
Aardig terecht dus dat het weeralarm alleen geldig is/was voor Noord-Brabant, Limburg en Gelderland.
Buienradar is sinds een dik uur volledig op Hol volgens mij, klopt niets meer van als je het vergelijkt me andere radars, en hier is niet te merken van de storing die er zou moeten zijn.quote:
quote:Dode door noodweer in België
BRUSSEL - Door het noodweer is woensdag in België een vrachtwagenchauffeur om het leven gekomen. Een omvallende boom kwam op zijn truck terecht in het Waalse dorp Montignies-Saint-Christophe, bij de grens met Frankrijk.
In de plaats Geldenaken, ten zuidoosten van Brussel, stortte het dak van een sportzaal in. Ongeveer vijftien mensen raakten lichtgewond, aldus de burgemeester.
De plaats Ciney in de Ardennen werd getroffen door een kleine tornado. Rond een voetbalveld in Ciney, waar de Belgische club Standard Luik en het Franse Valenciennes een oefenwedstrijd speelden, zijn bomen omgevallen. Er wordt met honden gezocht naar eventuele slachtoffers. Het nabijgelegen Dinant zit volledig zonder stroom.
Treinverkeer
Bij de Waalse steden Charleroi en Namen moest het treinverkeer worden stilgelegd, omdat er bomen op de rails waren gevallen. Twee tunnels in Brussel werden gesloten vanwege wateroverlast, aldus de publieke omroep VRT. In Vlaanderen bleef de overlast beperkt tot omgewaaide bomen, weggewaaide dakpannen en blikseminslagen.
Denk dat dat plaatje wel redelijk klopt. Zeker als je het vergelijkt met de bliksem die wetteronline weergeeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Buienradar is sinds een dik uur volledig op Hol volgens mij, klopt niets meer van als je het vergelijkt me andere radars, en hier is niet te merken van de storing die er zou moeten zijn.
20 caravans het water in geblazen en hoogspanningsmasten omgewaaid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Mercer het volgende:
Wat is er nou precies in Vethuizen aan de hand? GRIP3![]()
Vraag ik me alleen af waarom we hier niets hebben terwijl we volgens buienradar aardig in het rood staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat dat plaatje wel redelijk klopt. Zeker als je het vergelijkt met de bliksem die wetteronline weergeeft.
Snooker & Poolquote:
Tien caravans water Kemperplas ingeblazenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Mercer het volgende:
Wat is er nou precies in Vethuizen aan de hand? GRIP3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |