Als je hoort dat er dikke bomen ontworteld zijn, begon ik wel te twijfelen aan mijn caravannetje... Maar goed, dat is allemaal achteraf makkelijk te zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik in een lullig tentje zou zitten ja, dan zocht ik wel wat harde infra op, maar in een caravan? Komop, dat verwacht toch niemand dat de wind met de caravan aan de haal gaat.
Hier in noord-Groningen(provincie niet stad) was het net even zwart, even kijken of het hier zo de zee opgaat anders verwacht ik ook dat hier nog veel ontwikkeltquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef henkde_j het volgende:
Hier ontstaat wat boven mijn huis ZW Groningen. Ik maak even foto's!
Dat is wel zielig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige omgeving Vethuizen meldt: koeien vlogen door de lucht
Zondequote:Hierdoor sneuvelde onder andere het dak van een hotel langs de Maas in Maastricht. Een boom, die binnen in het hotel zijn oorsprong vindt, knakte af en het deel dat boven het dak uit groeide is er dwars door heen gevallen.
Eens. Klinkt ernstig daar, tornado'tje?quote:
Ja waarschijnlijk wel, ik zat in de trein en je zag die wolken kei snel circuleren en overheen waaien. Het leek ook of er op bepaalde plekken een soort trechter ontstond. Het was vrij eng.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Eens. Klinkt ernstig daar, tornado'tje?
Wat een debiel ben je ook als je gaat schuilen in een Caravan trouwens...
Kijken wij een andere TV Gelderland? Zojuist werd er op de tv verteld dat er nog geen bevestiging kan worden gegeven over evt. doden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Frutsel het volgende:
TV Gelderland: 1 dode
meerdere zwaargewonden, wordt gesproken over meerdere doden, maar onbevestigd
Dan zou ik wel ff gaan kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Futureone het volgende:
Truimaheli is 5 minuten geleden opgestegen. Zit er 800m vanaf. Opzich wel zin met brommer even snel naar toe te gaan, maar zal wel niet veel te zien zijn.
zag het net ook denk ik (westerkwartier?) Zag er gaaf uit pal boven mijn huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef henkde_j het volgende:
Nu draaien de wolken hier boven mij in tegenover gestelde richting. Vreemd gezicht
Jup. Maar het lijkt zich helaas niet door te zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
zag het net ook denk ik (westerkwartier?) Zag er gaaf uit pal boven mijn huis
Ja, de bui wacht vast even tot het eb wordtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef themauster het volgende:
Het is Hoog water dus wil het hier nu de zee niet op dus kaatst de bui terug
Wat bedoel je precies hiermee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef themauster het volgende:
Het is Hoog water dus wil het hier nu de zee niet op dus kaatst de bui terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |