SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterfquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Uw persoonlijke chauffeur:
[ afbeelding ]
Oh en CP, we wachten op de tietenfipo!
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.quote:
Doet jezelf eens even voorstellen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.
Was al druk aan het zoeken hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Rituals het volgende:
CP voelt de druk om mooie tieten te moeten posten!
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doet jezelf eens even voorstellen dan
Leeftijd, studie/werk, waar woon je ongeveer
Zo zelfs een naamquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Ach, die naam komt zo vaak voor, alsof mij 't iets kan schelenquote:
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef DeKubus het volgende:
[..]
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?
Ben actief geworden op fok en geboren Nijmegenaar, dus vandaar. Wat enthousiaster mag wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |