Hoe is het opgelost? We hebben daar hier ook last van namelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef j95 het volgende:
Gelukkig nog nooit inslag gehad hier, wel vloog bij iedere onweersbui de aardlek eruit, is inmiddels gelukkig opgelost
Och, het lijkt er iig op dat er behoorlijk wat in zit: http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het draait veel te veel, al dat rood boven Frankrijk is voor Duitsland. Hou er bovendien rekening mee dat de Europese radar sneller rood kleurt.
Die wolk is niet normaal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef PiperMaru het volgende:
Vanuit het niets ineens harde wind in Ehv
Het heeft al 13x geregend in de afgelopen dagen en het heeft niet één keer voor verkoeling gezorgd. Na de bui was het gewoon weer knijterwarm..quote:
quote:daar is hij dan. De kaart van de NOAA 18 en ik ga er weinig woorden aan besteden. Een blinde kan zien dat dit hevig gaat worden.
Regen/onweer/windstoten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik begrijp niet waarom een deel van Zuid Holland zuid niet mee is opgenomen met weeralarm.
Gaat hier best tekeer, en ik zit letterlijk tegen West Brabant aan.
Regen en bliksem is niet voldoende voor een weeralarm.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik begrijp niet waarom een deel van Zuid Holland zuid niet mee is opgenomen met weeralarm.
Gaat hier best tekeer, en ik zit letterlijk tegen West Brabant aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |