nee !quote:
moet nog beginnen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef identify het volgende:
Heerlen nog niet om voor een 'weeralarm' te spreken. Slagregen, beetje flitsen (af en toe wat donder). En de wind valt reuze mee. Moet het nog beginnen, of is het bijna afgelopen.
L1.nlquote:Verkeer A2 staat stil door storm, crisisteam brandweer bij elkaar voor noodweer
Storm
Door het slechte weer is het verkeer op de A2 ter hoogte van Eijsden woensdag rond half zes stilgevallen. Het crisisteam van de brandweer in Noord- en Midden- Limburg waarschuwde al voor het slechte weer dat rond die tijd onze provincie binnentrok. Verwacht wordt hevige regenval, hagel, zwaar onweer en zware windstoten. Ook in Zuid-Limburg is de brandweer volgens de woordvoerder op het slechte weer voorbereid.
Rijkswaterstaat raadt weggebruikers aan om tijdens de buien niet de weg op te gaan. Ook wordt afgeraden auto's onder bomen te parkeren of onder bomen te schuilen. De brandweer raadt mensen tijdens het noodweer aan alleen 112 te bellen als het gaat om een noodsituatie, maar met 0900-8844. Dit om overbelasting van de noodlijn te voorkomen. Maandagochtend trok er ook een noodweer over Limburg. Dat zorgde in onze provincie voor een schade van 1 miljoen euro.
Graagquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ik wens alles boven Zuid-Limburg veel plezier ermee maar dit was zelfs mij wat teveel van het goede. Was er van overtuigd dat het dak er letterlijk afging. Hele tuin ligt vol met puin.
Ook niet in Lelystad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef Shoombak het volgende:
Niets in Utrecht
Hoe is het opgelost? We hebben daar hier ook last van namelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef j95 het volgende:
Gelukkig nog nooit inslag gehad hier, wel vloog bij iedere onweersbui de aardlek eruit, is inmiddels gelukkig opgelost
Och, het lijkt er iig op dat er behoorlijk wat in zit: http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het draait veel te veel, al dat rood boven Frankrijk is voor Duitsland. Hou er bovendien rekening mee dat de Europese radar sneller rood kleurt.
Die wolk is niet normaal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef PiperMaru het volgende:
Vanuit het niets ineens harde wind in Ehv
Het heeft al 13x geregend in de afgelopen dagen en het heeft niet één keer voor verkoeling gezorgd. Na de bui was het gewoon weer knijterwarm..quote:
quote:daar is hij dan. De kaart van de NOAA 18 en ik ga er weinig woorden aan besteden. Een blinde kan zien dat dit hevig gaat worden.
Regen/onweer/windstoten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik begrijp niet waarom een deel van Zuid Holland zuid niet mee is opgenomen met weeralarm.
Gaat hier best tekeer, en ik zit letterlijk tegen West Brabant aan.
Regen en bliksem is niet voldoende voor een weeralarm.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik begrijp niet waarom een deel van Zuid Holland zuid niet mee is opgenomen met weeralarm.
Nou stuur het maar deze kant op dan.. is maar 30km..quote:
Brabant?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef TommyGun het volgende:
Tering de wolken gaan echt ontzettend snel! Rolwolken!?
jupjup hier ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:51 schreef Nevermind het volgende:
In Emmen nog > 30 graden, vogeltjes fluiten vrolijk en amper een wolkje aan de lucht. Ben benieuwd of de hel nog gaat losbarsten.
quote:
quote:
Die vooruitkijk optie werkt toch niet in dit soort omstandigheden, daar is het allemaal veel te dynamisch voor. Een bui kan ineens sterk aangroeien of krimpen en zelfs van trekrichting veranderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef INViCTuS het volgende:
Op de buienradar kan je weer is niet vooruit kijken... ben beniewd wat we hier in de achterhoek krijgen..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef TommyGun het volgende:
Tering de wolken gaan echt ontzettend snel! Rolwolken!?
Hier in Brabant is het anders niet zo bijzonder allemaal. Alarm wordt op provinciaal niveau afgegeven, maar zal zo te zien vooral voor het oostelijke deel zijn geweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Limburg drijftquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las iets over dat Limburg weg is gedreven?
Lekker boeiend man, dit interesseert echt niemand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Msn gesprek met iemand in brussels
@Mreys, nee het gaat gewoon over vandaag
hoe was weer in brussel vandaag?
haha
[c=27]☆[/c] =29]я ღ[/c] ' zegt:
waneer komen jullie
kk ik ben net van buiten gekomen
lol
zegt:
maar was het erg?
[c=27]☆[/c=29]я ღ[/c] ' zegt:
jha
maar 1 keer was het fucked up
je zag auto's weg waaien toen
zegt:
lol in brussel?
[c=27]☆[/c][c=29]я ღ[/c] ' zegt:
ja het was echt veel water da was hoger dan voetpad bijna
zegt:
maar wij zijn nu in denemarken
[c=27]☆[/c] я ღ[/c] ' zegt:
omg
kom dan naar hier
Nadim zegt:
ja 19 juli begint mijn werk
Echt wel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Eindhoven verzuipt dus?
Dat moet je sowieso niet doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef INViCTuS het volgende:
Op de buienradar kan je weer is niet vooruit kijken...
In Emmen nog steeds nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Misstique het volgende:
In Zwolle is het nu snel helemaal dichtgetrokken.
Hij zegt dat autos weg waaiden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker boeiend man, dit interesseert echt niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |