Handig zulke konijnen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Helmond trok binnen een half uur dicht en de temperatuur ging van 33.9 naar 32.2 nu. Luchtdruk 999 en ik zie een hele donkere lucht aan komen. Ook opvallend: ik heb twee konijnen die binnen leven maar buiten spelen. Die zijn normaal met geen stok naar binnen te krijgen, nu was 1 keer roepen en bij de deur gaan staan genoeg. Ze zitten binnen, verstopt onder de box. Hoe zo onweer op komst...
Ik zeg toch niet dat ze dat nu hebben af gegeven of wel? Jullie hadden het over waarschuwingen. Hoeveel zijn er geel op dat kaartje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoeveel plekken op de kaart zijn rood?
Klopt werkelijk geen drol van. Hier (Pijnacker omgeving Rotterdam) is het toch echt 27 graden en niet 21 zoals dat kaartje aangeeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef kebabkever het volgende:
wat een verschillen in temperatuur in 1 land...
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.. het trekt van zuid west naar noord oost..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Als in: bijna alles schuift door naar Duitsland en slechts het randje van Nederland (Twente in dit geval) krijgt stevige klappen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Logician het volgende:
jeetje hoe lang gaan strakks wij wel niet in die rode zut blijven als ik buienradar moet geloven?
Oke.. ja ik geloof je. Maar hoe zou het komen dat die stations verkeerde waardes aangeven dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt werkelijk geen drol van. Hier (Pijnacker omgeving Rotterdam) is het toch echt 27 graden en niet 21 zoals dat kaartje aangeeft.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Stephan1237 het volgende:
17:00:16 14-07-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Noorderstrand 5 TO Persoon in zee (Reddingsb. aanwezig: ja) RBGV
Regio : [HAA] 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Persoon in zee
Waar is hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
Het begint nu te waaien en donderen hierzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Standaard in GC he...
Mogen wij ook eens
Geen idee. Misschien hebben ze gewoon een gemiddelde genomen van de voorspellingen. Dat het dan uiteindelijk hier 27 graden is tja dat kunnen ze ook niet weten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Oke.. ja ik geloof je. Maar hoe zou het komen dat die stations verkeerde waardes aangeven dan?
Als dat zo is, dan krijgt alleen Limburg en de Achterhoek noodweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. het trekt van zuid west naar noord oost..
Ging om opruimen van takken en bomen, misschien is er wat naar beneden gekomen oid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef edraket31 het volgende:
Laatste bericht van vorig topic werd melding gemaakt van stormschade in Groenlo, maar dat kan geen nieuwe melding zijn.
Ik zit een 30km zuidelijker in de achterhoek en mijn kinderen liggen nog heerlijk te spartelen in ons zwembad onder een strak blauwe lucht.
Regen in Pijnacker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan zal t zo ook wel hier zijn.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja hoor, en aangezien ik heel slecht ben in het voorspellen van regen gaat het straks een partij los en staat heel Zwolle onder een meter water
kijk eens op `europese radar`...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik buienradar moet geloven dan heeft het oosten het minste last ervan
*Zet een polonaise nummer op*quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Als in: bijna alles schuift door naar Duitsland en slechts het randje van Nederland (Twente in dit geval) krijgt stevige klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |