Handig zulke konijnen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Helmond trok binnen een half uur dicht en de temperatuur ging van 33.9 naar 32.2 nu. Luchtdruk 999 en ik zie een hele donkere lucht aan komen. Ook opvallend: ik heb twee konijnen die binnen leven maar buiten spelen. Die zijn normaal met geen stok naar binnen te krijgen, nu was 1 keer roepen en bij de deur gaan staan genoeg. Ze zitten binnen, verstopt onder de box. Hoe zo onweer op komst...
Ik zeg toch niet dat ze dat nu hebben af gegeven of wel? Jullie hadden het over waarschuwingen. Hoeveel zijn er geel op dat kaartje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoeveel plekken op de kaart zijn rood?
Klopt werkelijk geen drol van. Hier (Pijnacker omgeving Rotterdam) is het toch echt 27 graden en niet 21 zoals dat kaartje aangeeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef kebabkever het volgende:
wat een verschillen in temperatuur in 1 land...
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.. het trekt van zuid west naar noord oost..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Als in: bijna alles schuift door naar Duitsland en slechts het randje van Nederland (Twente in dit geval) krijgt stevige klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |