Een paardenmiddel zekerquote:
Meh, EINZ doet bij haar hetzelfde geintje als eerder bij mij - hij doet / leest zelf iets verkeerd (hij dacht dat [CENSUUR].nl van Joepie was, maar die heeft [CENSUUR].com) en baseert daar rare meningen op, en als ie daarop gewezen wordt geeft ie HAAR de schuldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Uhhhh.... if you say so?
* Darkwolf pilletjes halen gaat...
Nou, volgens mij is EINZ niet meer zo jeugdig hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef _Led_ het volgende:
Het valt me wel vaker op dat de jeugd tegenwoordig niet meer tegen kritiek kan en bijna nooit meer gewoon eens kan zeggen "oeps, mijn fout, excuses !".
Altijd hebben anderen het gedaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:17 schreef Flammie het volgende:
dat was het paard van darkwolf. hoe voelde het?
Slapenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef _Led_ het volgende:
Ik doe niet meer aan astrale sex, dat geeft zo'n astraal rommeltje en ik hou er niet van om op astrale natte plekken te slapen...
Gelukkig, ik ben niet zo van het ontbijtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
SlapenDeed je dat dan?
Ik heb je nooit uitgenodigd om te komen logeren. Lag je dan op de bank ofzo? 't Is niet meer dan een astrale wop-relatie hoor
.
Dat komt dan goed uit, want ik ben van het alleen ontbijten. Ik houd niet van gezelschap tijdens mijn ontbijtquote:
Je plaatje is onzichtbaar, Michielos. Zo moet ie het doen:quote:
"Ik ken liedjes van Nico Haak uit m'n hoofd!"quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef La_Vita het volgende:
Bij mij staat _Led_ op 1. Maar ik ken die hele user niet
Jij zoekt de laatste tijd wel erg veel dingen op waar ik toevallig in genoemd wordquote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hi hi hi [ ]afbeelding ], ik zocht iets en toen kwam ik onder andere dit tegen:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef _Led_ het volgende:
Jij zoekt de laatste tijd wel erg veel dingen op waar ik toevallig in genoemd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |