Hmm o.k., ik begrijp je boodschap en stille wens helemaal. Nou, ik moet nog even wat andere dingen doen, en dan zal ik daarna even alle TRU-topics verzieken voorzien van goed en welgemeend adviesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:
Nuance..
Met alleen ja knikkers begin je niks, geen discussie.. maar een discussie om maar te discusseren ongeacht het onderwerp is weer wat anders toch. Vooral als het overslaat naar ieder topic wat we rijk zijn bij wijze van spreken...
Alleen als je denkt dat je het topic verrijkt he .quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm o.k., ik begrijp je boodschap en stille wens helemaal. Nou, ik moet nog even wat andere dingen doen, en dan zal ik daarna even alle TRU-topics verzieken voorzien van goed en welgemeend advies.
Verrijken he? Verrijkt uranium is kinderspel vergeleken met onze lieftallige Joepie Poepiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen als je denkt dat je het topic verrijkt he .
Maar ik bedoel het in de goede manier he, niet alsof ze een bom moet gaan plantenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verrijken he? Verrijkt uranium is kinderspel vergeleken met onze lieftallige Joepie Poepie
Ja, ik bedoel het ook goed hoor vond de vergelijking alleen wel grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het in de goede manier he, niet alsof ze een bom moet gaan planten![]()
niemand zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
In de categorie: Dingen die je graag wilt weten, maar niet eerder durfde te vragen:
_Led_: Waarom een kat die een vis aait?
Ik vind hem wel erg passend.. als je verder kijkt dan je neus lang is.. wat een believer toch vaak doet... of juist de scepteut.quote:
Ik snap 'm niet en ik vind 'm lelijk getekendquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet en ik vind 'm lelijk getekend. Zakdoekje leggen
.
Het is meer "het visje uitgooien" en zeerrr geduldig wachten tot iemand bijt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet en ik vind 'm lelijk getekend. Zakdoekje leggen
.
Aha! Nou, het heeft sowieso al heel lang geduurd voordat ik zag dat dat rooie ding een kat wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
Het is meer "het visje uitgooien" en zeerrr geduldig wachten tot iemand bijt.
Maar nu heb je je bril op. So do Iquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Nou, het heeft sowieso al heel lang geduurd voordat ik zag dat dat rooie ding een kat was
Nou, met mijn bril zie ik slechter dan met mijn lenzen hoorquote:
Niet als ik mijn lenzen in heb, maar wel als ik mijn bril op hebquote:
Leuk topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sorry Bastard, maar ik heb vandaag niet zo'n zin in het verzieken van topics geven van goed en welgemeend advies.
In plaats daarvan heb ik gewoon zelf een topic gemaakt:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Oh lordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het gaat hier wel erg slow zeg!
Ik zal mijn tweelingbroer binnenkort eens vragen of hij ook in TRU komt posten. Dan komt er weer wat leven in de brouwerij!
Hij is ook een non-believer en qua karakter zijn we vrijwel identiek, dus hij zal absoluut een aanwinst zijn voor dit forum![]()
!
Ik geloof jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
He had nothing to do with this one! Trust me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |