Makkelijk zat, hij aait hem om hem malser te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
In de categorie: Dingen die je graag wilt weten, maar niet eerder durfde te vragen:
_Led_: Waarom een kat die een vis aait?
Ja, dingen die je aait worden malserquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
Makkelijk zat, hij aait hem om hem malser te maken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn avatar lijkt trouwens op mij als ik mijn haar gevlochten heb en mijn bril op heb.
We lijken op elkaar!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dingen die je aait worden malser?! Nou, van die opmerking van jou krijg ik nogal vunzige rare gedachten, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn dirty mind
.
En jouw avatar lijkt op jou?
Mijne:
[..]
Ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, waarom zou jij Sharon Stone willen palen? Dat vraag ik me al de hele tijd af![]()
SEX scquote:
Hoiquote:Oh ja: Haai
"..ze worden gecoyboyt hier"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik niet! Mijn held de alleenstaande vandaal Kees van Kooten wil dat!
Jij bent degene toch met de dubbelzinnige opmerkingen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
SEX scJij hebt seks met kipfilets? Hoe kom je dan aan Max?
*zucht* ja mannen inderdaad en hun hormonen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is de schuld van JoepiePoepie, die heeft weer eens vunzige gedachtes, bah
'Een likje'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
Jij bent degene toch met de dubbelzinnige opmerkingen?![]()
Lekker kipfiletje is anders niet te versmadenook op brood met een likje mayo
"A dirty mind is a joy forever!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is de schuld van JoepiePoepie, die heeft weer eens vunzige gedachtes, bah
'Mannen' WTFquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
*zucht* ja mannen inderdaad en hun hormonen.
Dat zou er best ingaan nu, jammiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent degene toch met de dubbelzinnige opmerkingen?![]()
Lekker kipfiletje is anders niet te versmadenook op brood met een likje mayo
Waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Een likje'... Zie je nou Bastard, jij maakt er een SEX sc van viezerik!
[..]
"A dirty mind is a joy forever!"
[..]
'Mannen' WTF? Ga je nou mediaconsument en EINZ/vogeltjesdans voeren met hun waanideeen
?! Vind je het te rustig in TRU ofzo
?
Als ik trouwens een man zou zijn, zou ik volgens mij echt een heel vunzige gay zijn.
Geen dankquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
'Mannen' WTF? Ga je nou mediaconsument en EINZ/vogeltjesdans voeren met hun waanideeen
?! Vind je het te rustig in TRU ofzo
?
Omdat ik dan de hele tijd met hetero mannen ga lopen flirtenquote:
Want dat doe je nu nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele tijd met hetero mannen ga lopen flirten!
Ja opvallend he, als de sceptici amper posten in TRU gebeurt er geen reet hierquote:
Jawel, daarom juistquote:
'Erin', graag jaquote:Led kom er maar in
Nuance..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja opvallend he, als de sceptici amper posten in TRU gebeurt er geen reet hier!
En als ze 'te veel' posten wordt er gezegd dat we moeten oprotten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |