Mr.DML droogt zich af met handdoekjes waar ik net mijn haar mee kan drogenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
en de ramp is dan als M. de handdoeken gaat vouwen, die dat op een hele andere manier doet.. En hoe ik er ook over klaag, dat ook blijft doen. en dan zijn mn nette stapeltjes vergalt.
Het is werkelijk te zot voor woorden dat iets wat nog zo omstreden is als abortus, en nog geen 30 jaar legaal is in NL, dat mensen die namens een overheidsinstantie spreken, het lef hebben daar een mening/advies over te geven, terwijl de zwangere daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:42 schreef draculettetje het volgende:
troeta, tja tis inderdaad allemaal wat bot gezegd, het ging erom dat ik melde dat ik de omscholing niet ging doen omdat ik dat naast de zwangerschap niet ging, toen de meneer aan de andere kant zei, we zullen wel zien wat het uwv daar van vind, ook van je reden als het aan mij lag....
en ja ze hebben er niks over te vinden, maar ze vragen het allemaal toch af hoe je dat dan allemaal wil en moet gaan doen en wat je van het uwv verwacht ofzo.
Gelukkig kunnen zij niks voor me beslissen op et begied van zwanger zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Hier heeft het ook niets met de zwangerschap te maken, anders had ik Jr. niet zo kunnen verpesten opvoeden dat hij het ook gewoon goed doet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Telefoon van M. : "Weet je zeker dat je thuis wilt slapen??" Oh mijn hemel... Wat ga ik zo tegen komen? De banken liggen op bed, de tafel staat in de slaapkamer (ik vraag me meteen af welke, want alle kamers stonden al propvol...
WHAAAAAA
Ik ga bij papa en mama slapen... Morgen worden de wanden gedaan... Dan kunnen we de spullen weer terugplaatsen..
Ik twijfelquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij dat soort telefoontjes zou ik het ook absoluut niet vertrouwen en linea recta vanuit je werk richting het ouderlijk huis vertrekken. Waarschijnlijk veel beter voor je bloeddruk....
Hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder poetst bij ons om d'r pensioentje te spekken en die heb ik ook al een paar keer heel betweterig de handdoeken uit d'r handen getrokken om voor te doen hoe het moet
Gelukkig kent ze me langer dan vandaag
Oh my.... dat is wel verdomd angstaanjagend als hij al vraagt of jij wel thuis wilt slapenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Telefoon van M. : "Weet je zeker dat je thuis wilt slapen??" Oh mijn hemel... Wat ga ik zo tegen komen? De banken liggen op bed, de tafel staat in de slaapkamer (ik vraag me meteen af welke, want alle kamers stonden al propvol...
WHAAAAAA
Ik ga bij papa en mama slapen... Morgen worden de wanden gedaan... Dan kunnen we de spullen weer terugplaatsen..
Ik denk dat hij precies weet hoe ik me voel als ik thuiskom.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh my.... dat is wel verdomd angstaanjagend als hij al vraagt of jij wel thuis wilt slapen
Nou, hier zou dat dus niet zo gaan..... ik erger me al aan de koelkast bij m'n ouders, dat staat in mijn ogen allemaal door elkaar terwijl ik geen zuivel op de vleesplank zal leggen bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder poetst bij ons om d'r pensioentje te spekken en die heb ik ook al een paar keer heel betweterig de handdoeken uit d'r handen getrokken om voor te doen hoe het moet
Gelukkig kent ze me langer dan vandaag
Ja, en hij had natuurlijk toch al bonuspunten vanwege het VK-bezoekquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij precies weet hoe ik me voel als ik thuiskom.....
Hier precies hetzelfde, ik vouw en leg de handdoeken hetzelfde als jullie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik ben absoluut geen poetsmiep, ik hou alleen van nette stapels
JA, prikweg uit de koelkast is ook al zo hemels als je bent lekgestokenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Oooooh ik had de mentholgel in de koelkast gelegd, en net maar weer gesmeerd... dat is zo mogelijk nóg lekkerder
*gelukzalig voor zich uit zit te staren*
En je bent niet van wasmiddel veranderd ofzo of een ander zeepje, cremetje??quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Orea het volgende:
Overigens begint het op mijn buik inmiddels ook roder en roder te worden (terwijl ik niet krab, tis moeilijk met die jeuk, maar 1 keer gedaan van de week en dat leer je meteen af...) en uit te breiden...
Als het maar geen PUPPP gaat worden/is
Wezen zwemmen in een plas.. Teveel chloor in je zwembad? Dat soort dingen...quote:
Ga gewoon ff een mc flurry halen als afleiding.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef Orea het volgende:
Brrrr ik krijg er nog meer jeuk van als ik eraan denk!
En die even tegen je buik aanhouden...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ga gewoon ff een mc flurry halen als afleiding.
Hormonen kunnen zwaar rot zijn!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:45 schreef Shirley het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst dames...ben alleen niet zo in de mood vandaag om overal op te reageren. I
k ben moe, huilerig en chago. Loop ik van de week nog blij te doen dat ik me prima voel, vandaag dus niet!
En dat terwijl vandaag een mooie mijlpaal is...20 weken, op de helft!
Ik ga maar op de bank liggen, verder janken om niks.
oh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef -Nienna- het volgende:
*spuit elf*: Huup weer zwanger, wat leuk, gefeliciteerd!!
ja doe k ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik kan niet editten
intenetverbinding is echt hel hier
lees maar door de typo`s heen heur
tuurlijk is jennie hier. Die slaapt niet zonder dr mam.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is iets Tico![]()
Ik hoop dat je lekker slaapt bij je ouders. Is Jen daar ook of moet zij wel in de zooi slapen?
Slaap lekker danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
tuurlijk is jennie hier. Die slaapt niet zonder dr mam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |