quote:En voortaan blijft meneer met zn mening gewoon lekker thuis.
Ja en het zijn hormonen, ik weet het..quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ticootje!
[..]
Maar vervelend is het wel, bespreek dat dan thuis, maar niet daar!
Was bij mij ook zo, vanaf 41 weken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Poppejans het volgende:
Hier strippen ze vanaf 41 weken (als je dat zelf wilt natuurlijk), volgens mij is dat bijna overal zo
Ik ben dinsdagmiddag gestript en donderdafmiddag is Wolf geboren
Ik heb toen gewoon op een tijdstip wat ik wel fatsoenlijk vond (rond 10 uur ofzo) gebeld en verteld hoe en wat, en dat ze vanaf het douchen, om de 10, 4, 15 minuten kwamen. Men ging er vanuit dat het dus idd wel door zou zetten die dag maar dat het een soort "valse start" was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
@Leandra zo'n valse start is dus eigenlijk waarom ik dacht zo'n timer nodig te hebben. Om zeker te weten of het nu wel of niet begonnen was. Ach, dan bellen we misschien maar een keer te veel. Ik heb mezelf de hele zwangerschap netjes gedragen en maar 2 keer bij twijfel gebeld dus zo'n lastige ben ik niet denk ik... (ik blijf het een beetje een drempel vinden hoor om zomaar te bellen als je jezelf even zorgen maakt of een vraag hebt)
Ja ehm.... ik weet dat er meelevende mannen zijn maar ook al zo'n last hebben van hormonen dat je dat soort dingen bij de VK gaat "overleggen" ipv thuis??quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en het zijn hormonen, ik weet het..
Ah ik ben niet de enige die dat leuk vind...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ja, das wel handig, dat hebben we bij mijn thuis ook: zoonlief blauw, ik geel en mijn Lief rood, maar die hing er altijd al, dat was de reserve kleur
De vriendin van zoonlief heeft meestal een witte, maar die heeft weer geen eigen haakje.
De kleuren zijn nog wel heel erg 2003, maar dat komt wel een keer.
Hier (bij Lief thuis) was ik wel van plan daar ook na de verbouwing van de badkamer een duidelijke verdeling voor te maken, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke kleuren er moeten komen, ik wil iig Paars voor mij
Nee, joh, dat is bij mij thuis al jaren zo.... ik zou alleen eens een paar andere kleuren moeten nemen, en er een haakje voor de vriendin van zoonlief bij moeten maken, na 2 jaar verkering (afgelopen maandagquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die dat leuk vind...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
Nou, het worden vrij natuurlijke tegels in de badkamer, dus ik denk dat er met beige, kleikleurig en grijs mee gecombineerd gaat worden.
Overigens ben ik geen groen-fan, en lime vind ik helemaal verschrikkelijk lelijk, maar helaas is het al zo'n jaar of 3 erg hip in babykamers.
Prenatal heeft een gestreepte deken met die 4 kleuren die ik voor de badkamerhanddoeken zou willen hebben.
De Hema had handdoeken in die tinten, maar helaas inmiddels niet meer in de kwaliteit die ik hebben wil, en het moet natuurlijk wel allemaal de zelfde maat en hetzelfde merk zijn hè..... je bent een zeikerd of je bent het niet
En dan gok ik zo in het wild dat die deken van Prenatal daar ook ligtquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies de kleur van mij babyhoekje
![]()
![]()
Nee niet eens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gok ik zo in het wild dat die deken van Prenatal daar ook ligt
Ja dan heb je niet het punt met verschillende groottes en krijg je nette stapeltjes in je kastjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Ja maar ik wil 4 verschillende kleuren van één handdoekenserie.... en dan ook nog een keer vier verschillende kleuren die ik allemaal "oeh..... mooi...." vind, en niet dat er één bijzit van "mwah, t ken net"
Maar ik moet dat echt even uitstellen tot de badkamer klaar is, want iemand gaat een rolberoerte krijgen van de kosten het komende half jaar...... badkamer, babykamer..... de basics zijn al geldverslindend genoeg, dus eerst maar eens even kijken wat er dan nog kan.
Ja dat dus.... en die liggen bij mij ook nog allemaal met dezelfde gevouwen kant dezelfde kant op....quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dan heb je niet het punt met verschillende groottes en krijg je nette stapeltjes in je kastjes
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat dus.... en die liggen bij mij ook nog allemaal met dezelfde gevouwen kant dezelfde kant op....
Maar zelfs Jr. heeft door dat moeders daar over loopt te miepen, dus de handdoeken die in de badkamer in het rek liggen die liggen tegenwoordig ook echt allemaal keurig met dezelfde zijkant naar het gedeelte wat je ziet.
De ronde kant naar "voren" en de twee ronde kanten naar de zijkant die je ziet, de andere zijkant, waar je de losse randen ook nog net ziet die ligt aan de kant van de muur![]()
![]()
En dan lijkt het nu allemaal veel erger dan het is, maar geloof me, de rest van mijn huis is niet half zo gestructureerd als m'n stapels handdoeken, was het maar zo
Dat is het voordeel met kinderen boven echtgenoten, de eerste kun je leren hoe het moetquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
en de ramp is dan als M. de handdoeken gaat vouwen, die dat op een hele andere manier doet.. En hoe ik er ook over klaag, dat ook blijft doen. en dan zijn mn nette stapeltjes vergalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |