abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84079704
Ik moet ff wachten op salaris en dan ga ik ook KOPEN KOPEN KOPEN hoor...

Ik mag van mezelf 2 mooie BH's kopen, een paar voedingstruitjes en als ik dan toch bezig ben de prenatal leegkopen... (en iets liefs voor Floris natuurlijk!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:53:44 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84079714
Die foto's

Hier weer prima nacht achter de rug, alleen opstaan is wat minder. Alle pijn heeft zichzelf nu gecentraliseerd in m'n schaambeen en ik moet zo nog naar het ziekenhuis... In m'n up dit keer omdat Martijn een belangrijke afspraak heeft. Misschien kan ik beter een half uur tevoren al beginnen met wandelen vanaf de parkeerplaats

@Orea, die 'drolballen' ken ik wel ja, erg smakelijk ook...

@Leandra zo'n valse start is dus eigenlijk waarom ik dacht zo'n timer nodig te hebben. Om zeker te weten of het nu wel of niet begonnen was. Ach, dan bellen we misschien maar een keer te veel. Ik heb mezelf de hele zwangerschap netjes gedragen en maar 2 keer bij twijfel gebeld dus zo'n lastige ben ik niet denk ik... (ik blijf het een beetje een drempel vinden hoor om zomaar te bellen als je jezelf even zorgen maakt of een vraag hebt)

Het is koeler
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84079812
Oh de vorige keer ging M. wel mee naar de VK... Ik wist meteen waarom ik hem nooit meenam.. Meneer heeft ook een mening zeg maar.. pfff.

Ik heb mn reden dat ik niet naar Delft wilt... Wordt ie daar gewoon boos om bij de VK.. Dat was zijn stukje geschiedenis en daar moest ik maar mee omgaan.. Pardon?!?! Mag ik dat ff lekker zelf weten.

Dat ik Jen niet uit dr bed wil plukken midden in de nacht... Nou daar dacht ie ook anders over, Jen moest volgens hem zo'n beetje bij de eerste wee worden opgehaald.

En ga zo maar door. Het was een hele gezellige afspraak En voortaan blijft meneer met zn mening gewoon lekker thuis.

Mijn zwangerschap en Mijn bevalling... Jezus zeg ik kan me er gewoon weer boos om maken. Straks gaat ie nog bepalen in welke houding ik moet bevallen omdat het hem dan beter uitkomt. Stomme kneus.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:02:21 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84079942
Ticootje!
quote:
En voortaan blijft meneer met zn mening gewoon lekker thuis.

Maar vervelend is het wel, bespreek dat dan thuis, maar niet daar!
pi_84079969
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ticootje!
[..]

Maar vervelend is het wel, bespreek dat dan thuis, maar niet daar!
Ja en het zijn hormonen, ik weet het..
pi_84080138
Ook die van je vent ws
Ik moet nog steeds lachen (jaja na maanden kan dat inmiddels) op mijn meneer zijn reactie bij de vlos toen, toen ze zei, 'als je naar het ziekenhuis wilt, dan doen we dat bij zo en zoveel cm's tenzij je eerder pijnbestrijding zou willen'... hij keek echt alsof ie water zag branden, want zodra ik alleen al het idee had dat er een wee begon zou HIJ wel even zorgen dat ik GELIJK naar het ziekenhuis kon

Lief hoor maar beetje naief!!
pi_84080282
Tico omg B. had van mij ook thuis kunnen blijven daarna hoor pfff. Bespreek dat soort dingen gewoon ff thuis dan ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84080446
Oh ik hoef zeker niet te zeggen dat het thuis ook zo lekker gezellig is momenteel....
Ik HAAT verbouwen en rommel... EN ik ben zwanger... dat is een dodelijke combi...

Maar goed... Gaat ook wel weer over.

Hij zal het allemaal best goed bedoelen enzo... Maar ik bedoel, dingen overleg je toch gewoon thuis? En dan kom je er samen uit. Het is niet zo dat omdat ik iets wil dat het zo gebeurt, maar net zo min dat hij gewoon zijn punten doordouwt zonder rekening met mijn gevoelens te houden...
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:21:42 #109
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84080502
Zo, ik ben er weer.
Gisteren dus naar de vk en ja hoor... ik mocht weer door . Bloeddruk was wel goed (120/82) maar ze vond dat ik het kindje te weinig had gevoeld, klopte ook wel dat ik em niet zoveel had gevoeld dacht alleen dat dat normaal was, helaas niet dus. Dus weer voor een CTG en een echo naar het ziekenhuis. CTG goed, echo ok heb alleen niet echt veel vruchtwater, maken ze zich toch een beetje zorgen om, mag maandag dus gezellig weer naar het ziekenhuis voor een echo ( ) waar ze me pijn doen doordat ze keihard op mijn litteken duwen. Gisteravond dus een McGreece gehad (ik vond em ook wel tegenvallen, op het plaatje zag ie er lekkerder uit) daarna de ananas geslacht en seks gehad en guess what, geen baby . En dat terwijl de vk's eigenlijk zoiets hebben, beval nou maar dan ben je af van dit gedoe, en dat heb ik zelf ook. Ik wil gewoon dat dat kind er nu uitkomt voor ze me weer gaan houden in het ziekenhuis. Ik heb mn best gedaan, verder nog tips? Behalve rustig afwachten tot het kindje zelf wil komen? Ik weet dat het mutserig klinkt, maar zou een vk willen strippen bij 38+2?

Ik heb nu echt het gevoel dat mn moedergevoel me in de steek laat. Kennelijk vind het kindje het dus niet al te leuk, terwijl ikzelf het idee heb dat ie het prima vind om bij me te zijn. Als het kind het niet meer leuk vind, dan komt ie wel, toch? Althans zo stond ik erin. Kennelijk heb ik dus geen gelijk . Nu al een ontaarde moeder.

Sorry, ben echt een beetje verdrietig, en een beetje boos. Laat em nou maar komen, niet omdat ik het zwanger zijn zat ben maar omdat ik wil dat ie zelf komt zonder poespas, gewoon omdat het kindje de wereld buiten wil ontdekken.

Vanochtend om 6 uur heb ik em nog wel even voelen schuiven trouwens, dus ik verwacht dat alles goed zit.
Men, ik durf echt nooit weer zonder manlief naar de vk. Of misschien moet ik juist zonder manlief gaan...
pi_84080580
Pessie, strippen voor de40 weken heeft vaak geen zin en zet alleen maar gerommel aan de gang, maar meestal geen bevalling.
pi_84080697
Pessie ik denk niet dat je vk je kán strippen al zou ze willen.
Strippen kan alleen als je baarmoedermond al een beetje verweekt is (geloof ik) of als er al een opening is, ze moeten goed bij de vliezen kunnen om ze los te maken. Als het je eerste kindje is en er is nog geen bevalling op handen dan is de kans klein dat ze je kunnen strippen.

Als je je zorgen maakt dan kun je ook je vk bellen om te vragen of je langs mag komen om eea te bespreken hè. Ze zijn er ook (misschien wel juist!) om jouw zorgen weg te nemen. Wellicht kan ze duidelijkheid geven over het vruchtwater en de situatie, of anders kun je eventuele vervolgstappen met haar bespreken zodat je je mentaal kunt voorbereiden op mogelijke scenario's.

en blijf alsjeblieft van de 'wonderolie' en zulks af, het wekt je bevalling echt niet op en het is nog gevaarlijk ook, ik begrijp dat je wilt dat het op gang komt, maar echt, van alle truken die je uit kunt halen is dat veruit de stomste. Even uit voorzorg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:30:03 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84080808
Pessie, ik ben wel vroeger gestript, maar en dat is wel een grote maar. Ik had toen al 2 cm onsluiting. Dus ik weet niet of ze getoucheerd hebben en alles nog dicht zat, maar als dat zo is dat ga ik met Ticootje mee en brengt het vaak meer ellende met zich mee (weeen die niets doen) dan dat het wat doet. Mocht je wel al verweekt zijn en evt. ontsluiting hebben dan zou ik het zeker vragen. In elk geval veel succes.

En nog even als aanvulling, want ik las je post terug.... jij bent geen ontaarde moeder. Je maakt je zorgen om je ventje. Je snapt niet hoe het allemaal in zijn werk gaat en dat is logisch. Praat met de VK laat die zorgen weg genomen worden. Zorg voor rust, want hoe meer stress-hormoon hoe minder hormoon voor de bevalling. hou je goed meisje!

En voor alle andere moeders-in-spe met hormonsters in zich razend
pi_84080838
Hier strippen ze vanaf 41 weken (als je dat zelf wilt natuurlijk), volgens mij is dat bijna overal zo
Ik ben dinsdagmiddag gestript en donderdafmiddag is Wolf geboren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84080864
Ik ben gestript met 40+2 en bevallen met 40+3.. Maar ik had inderdaad ook al 1-2 cm ontsluiting..
pi_84080890
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Poppejans het volgende:
Hier strippen ze vanaf 41 weken (als je dat zelf wilt natuurlijk), volgens mij is dat bijna overal zo
Ik ben dinsdagmiddag gestript en donderdafmiddag is Wolf geboren
Was bij mij ook zo, vanaf 41 weken.

Ik wilde het niet (40+6), mijn vk viel nog net niet stijl achterover geloof ik maar ze vond het prima, wat jij wil
de volgende dag ben ik bevallen. Het eerste wat ze zei toen ze op visite kwam was ooooh!! en je zei het nog dat je dacht dat het vanzelf kwam!! zo grappig

voor t zelfde geld was er geen hol gebeurd hoor maar ik was bang voor loos gerommel enzo daar had ik geen zin in.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84081008
Gerommel heb ik helemaal niet gehad, ik dacht al dat er gewoon niks was gebeurd. Het barste die donderdagochtend gewoon meteen helemaal los met weeen kort op elkaar
Ik vond dat strippen wel pijnlijk trouwens.

Oja en strippen kan dus alleen als je baarmoedermond al iets verweekt is he, het kan ook zo zijn dat alles nog helemaal dicht zit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84081089
Bij mij hebben ze alleszins niets gedaan tot ik 10 dagen overtijd was. Het zat nog allemaal dicht, dus ze hadden sowieso niet veel opties. Maar ik ging het ook zelf niet gevraagd hebben.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:40:50 #118
259886 pessie
pi_84081136
Stiekem weet ik het wel van dat strippen, vooral bij een eerste kindje en ik denk zelf dat ik ondanks wat voorweeën nog potdicht zit dus dat het überhaupt niet mogelijk is. Ook weet ik wel dat het niet realistisch is dat een eerste kindje geboren wordt bij 38 weken, ik vind dit alleen zo stom.
En ik weet et, ik moet blij zijn dat mn vk zo snel doorverwijst omdat het risico's minimaliseert, maar zo voelt het niet. Het is net alsof ik geen risico zie. Waarom zie ik dat niet? Ik hou toch van mn kind? Ik ben heel blij met hem/haar en gisteren de echo vond ik echt heel mooi en ik zag echt heel veel zoals het hartje en het neusje en de ruggegraat met de ribbenkast, de gyneacoloog zei zelfs dat ik er oog voor had. . Waarom land dit dan niet als een risico? Ik hou er toch van risico's te vermijden met betrekking tot mn kind?

En huup, ik zal afblijven van de wonderolie, heb geen zin in meconium houdend vruchtwater.

Heb buikpijn, en rugpijn en geen zin meer . Al ga ik bijna dood laat mij maar bevallen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:48:22 #119
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84081390
Pessie Nog heel even volhouden. Eerste kindjes komen ook wel eens uit zichzelf wat eerder hoor (Linde kwam met 38 weken en nog wat.) En als de verloskundige ziet dat het echt niet langer kan, grijpen ze echt wel in. Heel veel sterkte nog de komende tijd

Misschien makkelijk praten want ik heb dan geen idee wat ik me qua gevoel moet voorstellen bij overtijd lopen De eerste was dus te vroeg en ik was er nog helemaal niet klaar voor en de 2e kwam keurig op de uitgerekende datum.
pi_84081727
Natuurlijk hou je van je kind Pessie, misschien dat je in je hoofd gewoon nog teveel vasthoudt aan een normale bevalling en dat je daarom de risico's niet wilt zien.
Echt ik denk dat je er goed aan doet om een gesprekje aan te vragen met je vk, gewoon om duidelijkheid te krijgen en wat zorgen weg te nemen enzo.

Wat stiemie zegt, er zijn heus mensen die voor de 40 weken natuurlijk bevallen en wellicht het bij jou wel deze week ergens begint, maar zo niet dan is je vk erg goed getraind om de risico's wel in te zien en je in te sturen.

Komt goed, echt heb vertrouwen in jezelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:33:01 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84082900
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
@Leandra zo'n valse start is dus eigenlijk waarom ik dacht zo'n timer nodig te hebben. Om zeker te weten of het nu wel of niet begonnen was. Ach, dan bellen we misschien maar een keer te veel. Ik heb mezelf de hele zwangerschap netjes gedragen en maar 2 keer bij twijfel gebeld dus zo'n lastige ben ik niet denk ik... (ik blijf het een beetje een drempel vinden hoor om zomaar te bellen als je jezelf even zorgen maakt of een vraag hebt)
Ik heb toen gewoon op een tijdstip wat ik wel fatsoenlijk vond (rond 10 uur ofzo) gebeld en verteld hoe en wat, en dat ze vanaf het douchen, om de 10, 4, 15 minuten kwamen. Men ging er vanuit dat het dus idd wel door zou zetten die dag maar dat het een soort "valse start" was.
En zo was het ook, maar dat neemt niet weg dat ik dat uur om de 5 minuten wel gewoon had om 7 uur 's morgens (en dat was heel keurig opgebouwd vanaf het moment dat ik rond 3 uur 's nachts wakker was geworden van de weeën), en als dat op een ander tijdstip was geweest had ik toen dus wel gebeld, daar had een weeën-timer niets aan kunnen veranderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:35:40 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84083007
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en het zijn hormonen, ik weet het..
Ja ehm.... ik weet dat er meelevende mannen zijn maar ook al zo'n last hebben van hormonen dat je dat soort dingen bij de VK gaat "overleggen" ipv thuis??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:39:07 #123
259886 pessie
pi_84083153
Ik heb de verloskundige even gebeld. Ze had mn telefoontje verwacht vannacht... Had niet zo goed geslapen daarom, oeps, sorry... In ieder geval zei ze, ga vanavond lekker een stuk fietsen (eerst zei ze wandelen maar dat gaat al maanden niet, maar fietsen mag dus ook) ga dan lekker uitgebreid douchen, neem een paracetamolletje en dan hopen dat je wakker wordt met goeie weeën. Ze vond het grappig dat ik gisteren een ananas heb geslacht . Meer dan dit kunnen we niet doen. Verder hoef ik me ook geen zorgen te maken, ik hoef alleen maar maandag even naar het ziekenhuis voor een CTG en een echo en ze houden ons beiden dus even goed in de gaten. Ik mag hier dus niet gestressed van raken, want dat is totaal niet nodig. En als ik me geen zorgen maak om mn kind omdat ik het idee heb dat alles goed gaat, dan maken zij zich wel zorgen indien nodig.

He, dat is weer een opluchting!

Ga zo nog even een ananas halen denk ik .
pi_84083237
Fijn dat het oplucht Pessie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:53:37 #125
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84083778
Dat is in elk geval een geruststelling Pessie.
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:16:16 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84087275
Pessie

Tico, kan me voorstellen dat je dan accuut zin krijgt in een 'nekomdraai' expeditie...

Zo, dat was een lange zit in het ziekenhuis, maar ik ben weer helemaal goedgekeurd. Ik doe het als "Een jonge godin zonder overgewicht of zwangerschap" volgens haar, toch ook wel eens fijn om te horen

bloeddruk 128/68, geen eiwit, kilootje vocht erbij in een week en ik heb nog een half uurtje ctg gehad. Niet omdat ik mezelf zorgen maakte, maar voor de zekerheid omdat ik aangaf dat ik Willem met die warmte zeker minder voel dan wanneer het lekker koel is. Nou, die ctg was dus ook helemaal prima in orde... De doos zit overigens nog dicht, dus ik verwacht nog niets de komende dagen...

Verder voel ik mezelf goed en opgeruimd vandaag, zo heerlijk dat het wat koeler is
pi_84087394
Ik ga nog ff een leuke opbergbox halen voor mn kraampakket... Ik wilde toch al wat extra dingetjes halen zoals extra onderleggers... Maar mn kat heeft doos 1 gesloopt en het zit nu in een te kleine doos...
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:27:07 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84087717
Fluugs, fijn dat je weer goedgekeurd bent

Tico, winkel ze
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84087790
Ja ik heb toch nog een opstap dingetjes nodig voor Jen, dus dat zullen ze vast beiden wel bij de blokker hebben.. Of ik ga morgen gewoon nog een keer naar de ikea.. Ze hebben zulke leuke gekleurde handdoeken daar.. Eigenlijk zou ik van alle kleuren er een paar willen hebben. Ieder gezinslid zijn eigen kleur .
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:04:41 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84089513
Ja, das wel handig, dat hebben we bij mijn thuis ook: zoonlief blauw, ik geel en mijn Lief rood, maar die hing er altijd al, dat was de reserve kleur
De vriendin van zoonlief heeft meestal een witte, maar die heeft weer geen eigen haakje.

De kleuren zijn nog wel heel erg 2003, maar dat komt wel een keer.

Hier (bij Lief thuis) was ik wel van plan daar ook na de verbouwing van de badkamer een duidelijke verdeling voor te maken, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke kleuren er moeten komen, ik wil iig Paars voor mij
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84089591
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ja, das wel handig, dat hebben we bij mijn thuis ook: zoonlief blauw, ik geel en mijn Lief rood, maar die hing er altijd al, dat was de reserve kleur
De vriendin van zoonlief heeft meestal een witte, maar die heeft weer geen eigen haakje.

De kleuren zijn nog wel heel erg 2003, maar dat komt wel een keer.

Hier (bij Lief thuis) was ik wel van plan daar ook na de verbouwing van de badkamer een duidelijke verdeling voor te maken, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke kleuren er moeten komen, ik wil iig Paars voor mij
Ah ik ben niet de enige die dat leuk vind...
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:08:50 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84089723
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die dat leuk vind...
Nee, joh, dat is bij mij thuis al jaren zo.... ik zou alleen eens een paar andere kleuren moeten nemen, en er een haakje voor de vriendin van zoonlief bij moeten maken, na 2 jaar verkering (afgelopen maandag ) mag dat inmiddels wel eens
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:11:31 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84089867
paars/aubergine kleur is mooi

Leandra, lime- of olijfgroen combineert daar mooi bij
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:15:37 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84090084
Nou, het worden vrij natuurlijke tegels in de badkamer, dus ik denk dat er met beige, kleikleurig en grijs mee gecombineerd gaat worden.

Overigens ben ik geen groen-fan, en lime vind ik helemaal verschrikkelijk lelijk, maar helaas is het al zo'n jaar of 3 erg hip in babykamers.

Prenatal heeft een gestreepte deken met die 4 kleuren die ik voor de badkamerhanddoeken zou willen hebben.
De Hema had handdoeken in die tinten, maar helaas inmiddels niet meer in de kwaliteit die ik hebben wil, en het moet natuurlijk wel allemaal de zelfde maat en hetzelfde merk zijn hè..... je bent een zeikerd of je bent het niet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84090143
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
Nou, het worden vrij natuurlijke tegels in de badkamer, dus ik denk dat er met beige, kleikleurig en grijs mee gecombineerd gaat worden.

Overigens ben ik geen groen-fan, en lime vind ik helemaal verschrikkelijk lelijk, maar helaas is het al zo'n jaar of 3 erg hip in babykamers.

Prenatal heeft een gestreepte deken met die 4 kleuren die ik voor de badkamerhanddoeken zou willen hebben.
De Hema had handdoeken in die tinten, maar helaas inmiddels niet meer in de kwaliteit die ik hebben wil, en het moet natuurlijk wel allemaal de zelfde maat en hetzelfde merk zijn hè..... je bent een zeikerd of je bent het niet
Precies de kleur van mij babyhoekje
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:20:27 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84090310
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Precies de kleur van mij babyhoekje
En dan gok ik zo in het wild dat die deken van Prenatal daar ook ligt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84090475
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan gok ik zo in het wild dat die deken van Prenatal daar ook ligt
Nee niet eens. Wel de klamboe.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:25:49 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84090575
LOL

Ik weet trouwens niet of die deken hier de babykamer gaat halen... daar komt denk ik geen paars in voor, die wordt meer naturel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:28:39 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84090702
Kleikleuren bij sissi boy homeland Leandra, daar heb je van die hamam-handoeken. Wil ik ook al een tijdje op overstappen, maar het is altijd zo zonde om de oude weg te gooien..
pi_84090906
Ik vind het limegroen trouwens heel leuk staan met het grijs in onze slaapkamer.

Oh en handdoeken... De oude zou ik dan op de camping gooien... Maar ik vind het zo zonde van mn geld... Want echt nodig heb ik het niet.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:33:54 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84090929
Ja maar ik wil 4 verschillende kleuren van één handdoekenserie.... en dan ook nog een keer vier verschillende kleuren die ik allemaal "oeh..... mooi...." vind, en niet dat er één bijzit van "mwah, t ken net"

Maar ik moet dat echt even uitstellen tot de badkamer klaar is, want iemand gaat een rolberoerte krijgen van de kosten het komende half jaar...... badkamer, babykamer..... de basics zijn al geldverslindend genoeg, dus eerst maar eens even kijken wat er dan nog kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:34:16 #142
259886 pessie
pi_84090950
fluugs fijn dat je goedgekeurd bent!

Tico lekker shoppen!

Leandra nieuwe handdoeken uitzoeken is leuk .
pi_84090968
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Ja maar ik wil 4 verschillende kleuren van één handdoekenserie.... en dan ook nog een keer vier verschillende kleuren die ik allemaal "oeh..... mooi...." vind, en niet dat er één bijzit van "mwah, t ken net"

Maar ik moet dat echt even uitstellen tot de badkamer klaar is, want iemand gaat een rolberoerte krijgen van de kosten het komende half jaar...... badkamer, babykamer..... de basics zijn al geldverslindend genoeg, dus eerst maar eens even kijken wat er dan nog kan.
Ja dan heb je niet het punt met verschillende groottes en krijg je nette stapeltjes in je kastjes
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:38:41 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84091140
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dan heb je niet het punt met verschillende groottes en krijg je nette stapeltjes in je kastjes
Ja dat dus.... en die liggen bij mij ook nog allemaal met dezelfde gevouwen kant dezelfde kant op....

Maar zelfs Jr. heeft door dat moeders daar over loopt te miepen, dus de handdoeken die in de badkamer in het rek liggen die liggen tegenwoordig ook echt allemaal keurig met dezelfde zijkant naar het gedeelte wat je ziet.

De ronde kant naar "voren" en de twee ronde kanten naar de zijkant die je ziet, de andere zijkant, waar je de losse randen ook nog net ziet die ligt aan de kant van de muur

En dan lijkt het nu allemaal veel erger dan het is, maar geloof me, de rest van mijn huis is niet half zo gestructureerd als m'n stapels handdoeken, was het maar zo
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84091174
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat dus.... en die liggen bij mij ook nog allemaal met dezelfde gevouwen kant dezelfde kant op....

Maar zelfs Jr. heeft door dat moeders daar over loopt te miepen, dus de handdoeken die in de badkamer in het rek liggen die liggen tegenwoordig ook echt allemaal keurig met dezelfde zijkant naar het gedeelte wat je ziet.

De ronde kant naar "voren" en de twee ronde kanten naar de zijkant die je ziet, de andere zijkant, waar je de losse randen ook nog net ziet die ligt aan de kant van de muur

En dan lijkt het nu allemaal veel erger dan het is, maar geloof me, de rest van mijn huis is niet half zo gestructureerd als m'n stapels handdoeken, was het maar zo
pi_84091207
en de ramp is dan als M. de handdoeken gaat vouwen, die dat op een hele andere manier doet.. En hoe ik er ook over klaag, dat ook blijft doen. en dan zijn mn nette stapeltjes vergalt.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:40:59 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84091237
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
en de ramp is dan als M. de handdoeken gaat vouwen, die dat op een hele andere manier doet.. En hoe ik er ook over klaag, dat ook blijft doen. en dan zijn mn nette stapeltjes vergalt.
Dat is het voordeel met kinderen boven echtgenoten, de eerste kun je leren hoe het moet
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:41:55 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84091278
N. vraagt trouwens ook gewoon "kun jij mijn witte shirts vouwen, want dan wordt het zo'n mooi stapeltje dat ze allemaal even breed zijn"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84091296
Flugel, fijn dat je weer goedgekeurd bent. Jonge godin dat is inderdaad toch fijn om te horen!

Oh wat is het heerlijk afgekoeld, ik heb net gewoon even een tukje gedaan onder een dekentje op de bank, terwijl alle ramen in huis tegen elkaar open staan! Veel betere temperaturen dit!
pi_84091301
wat een prachtige emo foto's zag ik voorbij komen echt ik heb toch even een traantje moeten wegpinken

troeta, tja tis inderdaad allemaal wat bot gezegd, het ging erom dat ik melde dat ik de omscholing niet ging doen omdat ik dat naast de zwangerschap niet ging, toen de meneer aan de andere kant zei, we zullen wel zien wat het uwv daar van vind, ook van je reden als het aan mij lag....
en ja ze hebben er niks over te vinden, maar ze vragen het allemaal toch af hoe je dat dan allemaal wil en moet gaan doen en wat je van het uwv verwacht ofzo.
Gelukkig kunnen zij niks voor me beslissen op et begied van zwanger zijn

Pessie Ik snap wat je bedoeld, ben blij dat je de vk hebt gebeld en dat zij je gerust heeft kunnen stellen
toen ik om de dag moest omdat ze ook vonden dat ik beeb te weinig voelde ga je er zo meer opletten dat het je gewoon gestresst maakt waardoor bla bla bla
het is goed dat ze je in de gaten houden dat zeker maar probeer ook zelf te genieten nog, als er echt wat was laten ze je ook niet tot maandag wachten

tico gewoon daarom

en de rest heb ik niet onthouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')