En je bent niet van wasmiddel veranderd ofzo of een ander zeepje, cremetje??quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Orea het volgende:
Overigens begint het op mijn buik inmiddels ook roder en roder te worden (terwijl ik niet krab, tis moeilijk met die jeuk, maar 1 keer gedaan van de week en dat leer je meteen af...) en uit te breiden...
Als het maar geen PUPPP gaat worden/is
Wezen zwemmen in een plas.. Teveel chloor in je zwembad? Dat soort dingen...quote:
Ga gewoon ff een mc flurry halen als afleiding.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef Orea het volgende:
Brrrr ik krijg er nog meer jeuk van als ik eraan denk!
En die even tegen je buik aanhouden...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ga gewoon ff een mc flurry halen als afleiding.
Hormonen kunnen zwaar rot zijn!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:45 schreef Shirley het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst dames...ben alleen niet zo in de mood vandaag om overal op te reageren. I
k ben moe, huilerig en chago. Loop ik van de week nog blij te doen dat ik me prima voel, vandaag dus niet!
En dat terwijl vandaag een mooie mijlpaal is...20 weken, op de helft!
Ik ga maar op de bank liggen, verder janken om niks.
oh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef -Nienna- het volgende:
*spuit elf*: Huup weer zwanger, wat leuk, gefeliciteerd!!
ja doe k ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik kan niet editten
intenetverbinding is echt hel hier
lees maar door de typo`s heen heur
tuurlijk is jennie hier. Die slaapt niet zonder dr mam.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is iets Tico![]()
Ik hoop dat je lekker slaapt bij je ouders. Is Jen daar ook of moet zij wel in de zooi slapen?
Slaap lekker danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
tuurlijk is jennie hier. Die slaapt niet zonder dr mam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |