abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84139337
Anita?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:31:29 #277
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84139362
Ik heb ze van de H&M en ze zitten best wel lekker (al moet ik bekennen de zijstrips er ongv de 2e dag al heb uitgesloopt ) en ja, k draag er nu al 1 want mn meegroeibh was gesneuveld en ik verrot t om voor een paar weekjes weer 50euro+ uit te geven voor een bh die eigenlijk niet echt lekker zit
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:36:11 #278
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84139517
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Anita?
De verkoopster van de lingeriewinkel die Huup's borsten ging ophouden. Hebben jullie geen Anita in het dorp ofzo?

(een merk van BH's dus )
pi_84139549
Ik heb Anita bh's, in cup G & H (en god mag weten hoe het gaat worden met de stuwing straks )

Zit ik net nog tegen iemand te vertellen dat mijn jeuk ws gewoon van mijn striae is, komt mijn meneer thuis.. Helpt even met smeren en zegt: er zitten allemaal blaasjes op je striae!

Amaiamai!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:40:46 #280
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84139668
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef Orea het volgende:
Ik heb Anita bh's, in cup G & H (en god mag weten hoe het gaat worden met de stuwing straks )

Zit ik net nog tegen iemand te vertellen dat mijn jeuk ws gewoon van mijn striae is, komt mijn meneer thuis.. Helpt even met smeren en zegt: er zitten allemaal blaasjes op je striae!

Amaiamai!
Zou het dan een allergische reactie op het smeersel zijn of toch PUPPP?
pi_84139716
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn tolerantieniveau ligt waarschijnlijk wat hoger doordat ik hier nog maar net kom kijken.

Ik vind het nog steeds zo maf dat ik hier gewoon mag posten! Ik heb alleen he-le-maal niets te melden. Dan maar iets over de schoonouders zeggen. Mijn schoonmoeder zei vandaag voor het eerst dat ze naar de komst van de kleine uitkeek. Het ziet ernaar uit dat ze aan het idee gewend is geraakt en niet meer vooral de problemen ziet. Ze zei zelfs dat het ideaal is om een baby erbij te hebben. Als ik op Ivan let kan ik tussendoor toch niet iets doen waar ik me heel erg op moet concentreren (bijvoorbeeld een artikel schrijven) en als ik er een baby bij heb verveel ik me minder.
En hier wilde ik nog even over zeggen, wat lief van je schoonmoeder dat ze er toch op terug komt en je toch nog even bevestigd (positief) in jullie eigen keuzes!!

En ik vind het echt heel leuk om al die nieuwe aanwas (waaronder jij dus) hier te zien!! Alleen zo jammer dat ik straks alweer uit het kleine baby topic ben als de nu net zwangeren daar komen....!
pi_84139774
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zou het dan een allergische reactie op het smeersel zijn of toch PUPPP?
Puppp zou zich snel uit moeten breiden en dat idee heb ik niet... heb vanaf dinsdag ofzo nu jeuk en dat lijkt wel erger te worden... Enige wat ik anders heb gesmeerd dan normaal is de Mentholgel en die heb ik vandaag nog niet gebruikt ivm de tip tegen uitdrogen, heb het even met mijn standaard vette bodybutter afgedaan....

Sja maar afwachten! En niet krabben!!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:07:55 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84140434
Blaasjes zouden van de hitte kunnen komen, maar dan is het vreemd dat ze er juist nu zitten... het is eindelijk wat minder warm.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84140546
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

De verkoopster van de lingeriewinkel die Huup's borsten ging ophouden. Hebben jullie geen Anita in het dorp ofzo?

(een merk van BH's dus )
Zo'n Anita heb ik thuis al rondlopen
Was vooral benieuwd naar meer info over de Anita's. Doe het zelf nog met Marlies en dat is best prijzig voor zo'n korte tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84140851
Maar wat wil je weten aan meer info? Comfort, prijs etc?

Leandra, geen idee.. lijkt me inderdaad ook bijzonder, juist nu het wat koeler is!
Er staat wel vreselijk veel spanning op mijn buik, speklapje ligt ook beduidend klem! De ruimte is echt bijna op
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:34:38 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84141140
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Orea het volgende:

[..]

En hier wilde ik nog even over zeggen, wat lief van je schoonmoeder dat ze er toch op terug komt en je toch nog even bevestigd (positief) in jullie eigen keuzes!!

En ik vind het echt heel leuk om al die nieuwe aanwas (waaronder jij dus) hier te zien!! Alleen zo jammer dat ik straks alweer uit het kleine baby topic ben als de nu net zwangeren daar komen....!
Ga eens bevallen jij! Kunnen we samen nog wat tutten in het kleine baby topic
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:36:09 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84141191
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo'n Anita heb ik thuis al rondlopen
Was vooral benieuwd naar meer info over de Anita's. Doe het zelf nog met Marlies en dat is best prijzig voor zo'n korte tijd.
Ik vond de Anita bh die ik had erg fijn, het was geen katoen maar het materiaal was wel heel zacht en comfortabel, met name tijdens de stuwing vond ik dat echt een verademing.
Wel vond ik dat hij niet bijzonder veel steun bood maar Anita bh's zijn er in heel veel soorten dus eigk zou je gewoon even moeten kijken en voelen enzo.

Mijn lief wilden ze ook een Marlies aansmeren toen hij *hijgpuf ik-moet-een-voedingsbh!! hijgsteun* binnen kwam vliegen vlak voor sluitingstijd, maar hij heeft uiteindelijk toch maar voor die Anita gekozen was nog steeds wel 35,- geloof ik maar altijd beter dan die Marlies van 80,-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84141303
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ga eens bevallen jij! Kunnen we samen nog wat tutten in het kleine baby topic
Oke! Ik ga even op een Ananas zitten, moment!

==> het werkt niet
pi_84141340
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vond de Anita bh die ik had erg fijn, het was geen katoen maar het materiaal was wel heel zacht en comfortabel, met name tijdens de stuwing vond ik dat echt een verademing.
Wel vond ik dat hij niet bijzonder veel steun bood maar Anita bh's zijn er in heel veel soorten dus eigk zou je gewoon even moeten kijken en voelen enzo.

Mijn lief wilden ze ook een Marlies aansmeren toen hij *hijgpuf ik-moet-een-voedingsbh!! hijgsteun* binnen kwam vliegen vlak voor sluitingstijd, maar hij heeft uiteindelijk toch maar voor die Anita gekozen was nog steeds wel 35,- geloof ik maar altijd beter dan die Marlies van 80,-
35,-

De hoop is voor mij echt opgegeven geloof ik (die van mij zijn 49,- de goedkoopste dan, je hebt ze ook nog een tikkie duurder )
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:46:50 #290
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84141544
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Orea het volgende:

[..]

Oke! Ik ga even op een Ananas zitten, moment!

==> het werkt niet
F*CK hé Wat ga je nu doen? Kun je geen pannenkoek op je buik leggen terwijl je vlug ff seks hebt ofzo?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:47:20 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84141569
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef Orea het volgende:

[..]

35,-

De hoop is voor mij echt opgegeven geloof ik (die van mij zijn 49,- de goedkoopste dan, je hebt ze ook nog een tikkie duurder )
Ja jij hebt gewoon dure tetten!
Nee hoor kan me voorstellen dat dat een crime is. Verplicht zoveel geld uit moeten geven zeg maar.
Ik vond dit al prijzig omdat die van de Hema geloof ik 12,- waren ofzo, of die van de H&M (idd met die irritante zijstrips ) ook vrij goedkoop.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84141690
dure tetten, dan toch jammer dat ze hangen (ik snap die potlood test ook nooit, daar slaag ik prima voor, ik klem het potlood onder mijn borst en hij blijft zitten )

Ik moet zeggen dat ik rond de 49,- nog goed betaalbaar vind normaal wil ik nog best graag mooi toonbare hebben en dan zit ik zo aan 75,- voor een nog redelijke simpele... Mjah, er moet wel echt goede steun inzitten.. Mijn nek trekt het anders niet
pi_84141697
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Orea het volgende:

Ja, jammer is dat! Ik ben nu bijna 4 maanden zwanger, dus we kunnen misschien nog een paar weken samen daar posten. (Ook wel een idioot idee, trouwens. Ivan was er in mijn beleving nog maar net toen jij met je prachtige buik op de draagmeeting verscheen.) Tegen de tijd dat jouw kleine naar het grote baby'tjestopic gaat ben je ook echt uit het kleine baby'tjestopic gegroeid. Maar we treffen elkaar wel weer in het dreumestopic! (In de héél verre toekomst dan, als onze kinderen hun eerste biertje drinken en hun rijbewijs halen.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84141790
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:50 schreef Orea het volgende:
(ik snap die potlood test ook nooit, daar slaag ik prima voor, ik klem het potlood onder mijn borst en hij blijft zitten )
Haha, zo kan ik het ook.
pi_84141857
Oh en wat issie leuk, die Ivan en die stralende glimlach steeds als ik naar hem keek En vol overgave zijn fles bij me leegdrinken... *zucht* ik geloof dat ik nu last ga krijgen van mijn hormonen zit nu gewoon met de tranen in mijn ogen, ik heb straks ook zo'n beeb!!

En ja toen was het nog een schattig buikje inmiddels Starship Enterprise!

[manlief en ik hebben samen last van onze hormonen vond op mijn doekentocht een fotootje van echt een TE blij baby'tje, en liet die aan manlief zien, zo van: kun jij ook niet wachten tot speklapje er is en ze ook zo schaterlacht? En de tranen in zijn ogen zeiden me genoeg!)

Pfffffff!
pi_84141929
Dat gaat niet over! Ivan zat vandaag te lachen om Sesamstraat. Oh man, wat is dát geweldig! Op zo'n moment zou ik naakt de straat op willen rennen om de wereld te verkondigen dat iedereen liefdesbaby's moet maken omwille van de werelvrede. Maar dat doe ik natuurlijk niet.
pi_84141959
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:24 schreef Orea het volgende:
Maar wat wil je weten aan meer info? Comfort, prijs etc?
Dat soort ja. Een beetje wat huup vertelt.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:50 schreef Orea het volgende:
dure tetten, dan toch jammer dat ze hangen (ik snap die potlood test ook nooit, daar slaag ik prima voor, ik klem het potlood onder mijn borst en hij blijft zitten )
Sinds ik zwanger ben slaag ik voor het eerst in jaaaren voor de potloodtest Bleef altijd zitten, maar nu dondert ie er acuut onderuit. Hoewel, dat was een week of 4 geleden zo. Weet niet of het nog steeds zo werkt.
quote:
Ik moet zeggen dat ik rond de 49,- nog goed betaalbaar vind normaal wil ik nog best graag mooi toonbare hebben en dan zit ik zo aan 75,- voor een nog redelijke simpele... Mjah, er moet wel echt goede steun inzitten.. Mijn nek trekt het anders niet
Ik vind 49 ook heel goedkoop. Tot mijn spijt (ik vind haar niet zo sympathiek) heb ik op een dag ontdekt dat Marliesjes mij het lekkerst zitten. Dat betekent dus dat ik niet onder de 95,- klaar ben.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:59:43 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84141974
Orea wat naar van die blaasjes! Kan dat misschien komen door de mentholgel?

Wat betreft voedingsBH's: Ik heb een carriwel besteld. Volgende alleen een maatje groter, heb de volledige verlenger nodig en dat houd nog steeds niet over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84142115
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:58 schreef Claudia_x het volgende:
Dat gaat niet over! Ivan zat vandaag te lachen om Sesamstraat. Oh man, wat is dát geweldig! Op zo'n moment zou ik naakt de straat op willen rennen om de wereld te verkondigen dat iedereen liefdesbaby's moet maken omwille van de werelvrede. Maar dat doe ik natuurlijk niet.

Vanyel, ik vind de Anita's tot nu toe echt het fijnst ze zitten stevig genoeg, maar zijn toch vrij rekbaar en zacht/soepel. Zijn goed online verkrijgbaar! En betaalbaar! Asyniur is ook belast met grote boobs en kleine omvang en is er ook erg content mee

Je kan of naar een winkel, of eens online kijken. Dan laat je wat komen en kijk of het lekker zit.
pi_84142146
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')