De verkoopster van de lingeriewinkel die Huup's borsten ging ophouden. Hebben jullie geen Anita in het dorp ofzo?quote:
Zou het dan een allergische reactie op het smeersel zijn of toch PUPPP?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef Orea het volgende:
Ik heb Anita bh's, in cup G & H (en god mag weten hoe het gaat worden met de stuwing straks)
Zit ik net nog tegen iemand te vertellen dat mijn jeuk ws gewoon van mijn striae is, komt mijn meneer thuis.. Helpt even met smeren en zegt: er zitten allemaal blaasjes op je striae!
Amaiamai!
En hier wilde ik nog even over zeggen, wat lief van je schoonmoederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn tolerantieniveau ligt waarschijnlijk wat hoger doordat ik hier nog maar net kom kijken.![]()
Ik vind het nog steeds zo maf dat ik hier gewoon mag posten! Ik heb alleen he-le-maal niets te melden. Dan maar iets over de schoonouders zeggen.Mijn schoonmoeder zei vandaag voor het eerst dat ze naar de komst van de kleine uitkeek. Het ziet ernaar uit dat ze aan het idee gewend is geraakt en niet meer vooral de problemen ziet. Ze zei zelfs dat het ideaal is om een baby erbij te hebben. Als ik op Ivan let kan ik tussendoor toch niet iets doen waar ik me heel erg op moet concentreren (bijvoorbeeld een artikel schrijven) en als ik er een baby bij heb verveel ik me minder.
![]()
Puppp zou zich snel uit moeten breiden en dat idee heb ik niet... heb vanaf dinsdag ofzo nu jeuk en dat lijkt wel erger te worden... Enige wat ik anders heb gesmeerd dan normaal is de Mentholgel en die heb ik vandaag nog niet gebruikt ivm de tip tegen uitdrogen, heb het even met mijn standaard vette bodybutter afgedaan....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou het dan een allergische reactie op het smeersel zijn of toch PUPPP?
Zo'n Anita heb ik thuis al rondlopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
De verkoopster van de lingeriewinkel die Huup's borsten ging ophouden. Hebben jullie geen Anita in het dorp ofzo?![]()
(een merk van BH's dus)
Ga eens bevallen jij!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Orea het volgende:
[..]
En hier wilde ik nog even over zeggen, wat lief van je schoonmoederdat ze er toch op terug komt en je toch nog even bevestigd (positief) in jullie eigen keuzes!!
En ik vind het echt heel leuk om al die nieuwe aanwas (waaronder jij dus) hier te zien!! Alleen zo jammer dat ik straks alweer uit het kleine baby topic ben als de nu net zwangeren daar komen....!
Ik vond de Anita bh die ik had erg fijn, het was geen katoen maar het materiaal was wel heel zacht en comfortabel, met name tijdens de stuwing vond ik dat echt een verademing.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n Anita heb ik thuis al rondlopen
Was vooral benieuwd naar meer info over de Anita's. Doe het zelf nog met Marlies en dat is best prijzig voor zo'n korte tijd.
Oke! Ik ga even op een Ananas zitten, moment!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga eens bevallen jij!Kunnen we samen nog wat tutten in het kleine baby topic
35,-quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vond de Anita bh die ik had erg fijn, het was geen katoen maar het materiaal was wel heel zacht en comfortabel, met name tijdens de stuwing vond ik dat echt een verademing.
Wel vond ik dat hij niet bijzonder veel steun bood maar Anita bh's zijn er in heel veel soorten dus eigk zou je gewoon even moeten kijken en voelen enzo.
Mijn lief wilden ze ook een Marlies aansmeren toen hij *hijgpuf ik-moet-een-voedingsbh!! hijgsteun* binnen kwam vliegen vlak voor sluitingstijd, maar hij heeft uiteindelijk toch maar voor die Anita gekozenwas nog steeds wel 35,- geloof ik maar altijd beter dan die Marlies van 80,-
F*CK héquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Oke! Ik ga even op een Ananas zitten, moment!![]()
==> het werkt niet
Ja jij hebt gewoon dure tetten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef Orea het volgende:
[..]
35,-![]()
De hoop is voor mij echt opgegeven geloof ik(die van mij zijn 49,- de goedkoopste dan, je hebt ze ook nog een tikkie duurder
)
Ja, jammer is dat! Ik ben nu bijna 4 maanden zwanger, dus we kunnen misschien nog een paar weken samen daar posten. (Ook wel een idioot idee, trouwens. Ivan was er in mijn beleving nog maar net toen jij met je prachtige buik op de draagmeeting verscheen.) Tegen de tijd dat jouw kleine naar het grote baby'tjestopic gaat ben je ook echt uit het kleine baby'tjestopic gegroeid. Maar we treffen elkaar wel weer in het dreumestopic! (In de héél verre toekomst dan, als onze kinderen hun eerste biertje drinken en hun rijbewijs halen.)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Orea het volgende:
En ik vind het echt heel leuk om al die nieuwe aanwas (waaronder jij dus) hier te zien!! Alleen zo jammer dat ik straks alweer uit het kleine baby topic ben als de nu net zwangeren daar komen....!
Haha, zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:50 schreef Orea het volgende:
(ik snap die potlood test ook nooit, daar slaag ik prima voor, ik klem het potlood onder mijn borst en hij blijft zitten![]()
)
Dat soort ja. Een beetje wat huup vertelt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:24 schreef Orea het volgende:
Maar wat wil je weten aan meer info? Comfort, prijs etc?
Sinds ik zwanger ben slaag ik voor het eerst in jaaaren voor de potloodtestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:50 schreef Orea het volgende:dure tetten, dan toch jammer dat ze hangen
(ik snap die potlood test ook nooit, daar slaag ik prima voor, ik klem het potlood onder mijn borst en hij blijft zitten
![]()
)
Ik vind 49 ook heel goedkoop. Tot mijn spijt (ik vind haar niet zo sympathiek) heb ik op een dag ontdekt dat Marliesjes mij het lekkerst zitten. Dat betekent dus dat ik niet onder de 95,- klaar ben.quote:Ik moet zeggen dat ik rond de 49,- nog goed betaalbaar vindnormaal wil ik nog best graag mooi toonbare hebben en dan zit ik zo aan 75,- voor een nog redelijke simpele... Mjah, er moet wel echt goede steun inzitten.. Mijn nek trekt het anders niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:58 schreef Claudia_x het volgende:
Dat gaat niet over! Ivan zat vandaag te lachen om Sesamstraat. Oh man, wat is dát geweldig! Op zo'n moment zou ik naakt de straat op willen rennen om de wereld te verkondigen dat iedereen liefdesbaby's moet maken omwille van de werelvrede. Maar dat doe ik natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |