Ik heb ook eerder het vermoeden dat het gewoon komt door m'n zware buik en het 'doorhangen'... Maar goed, ik blijf een rechtgeaarde newbe natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit wil je misschien niet horen, flugeltje, maar ik herken de rugpijn. Ik heb in de weken voor de bevalling regelmatig steunend op bed of op de bank met een kruik tegen m'n rug gelegen om de pijn draaglijk te maken. Mijn schoonzusje had me dat advies van de kruik gegeven omdat zij de laatste weken ook zo last had van rugpijn. Ik begrijp dus niet goed waarom de dames er hier zo van overtuigd zijn dat dit wel eens het begin van de bevalling zou kunnen zijn. In mijn beleving hoorde die rugpijn er gewoon bij. Het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat je dan ook wel gauw genoeg doorhebt dat het om weeen gaat.
Mwah, ik ben in NL op m'n 25ste ook in het ziekenhuis bevallen, want ik had een paar jaar in de VS gewoond en was daardoor danig verpest als het gaat om ideeën over waar te bevallen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef leonieke het volgende:
Mja Leandra, ik heb natuurlijk makkelijk spreken omdat in België een ziekenhuisbevalling standaard is, maar alleen al voor die geruststelling zou ik het nooit overwegen om anders te bevallen.
MIjn lief was ook een echte Martijn. Dat wil zeggen, hij had ook meestal geen zin om mijn rug te masseren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ik heb ook eerder het vermoeden dat het gewoon komt door m'n zware buik en het 'doorhangen'... Maar goed, ik blijf een rechtgeaarde newbe natuurlijkNu het niet meer zo warm is wordt het een heel stuk dragelijker allemaal moet ik zeggen. Zit er ineens ook een stuk relaxter in. Goeie tip van de kruik, als ik morgenochtend weer zo wakker wordt zal ik er eentje van Willem 'jatten' voor mezelf even....
Oh, dat vind ik ook een goed advies, een doula meevragen! Ik vraag me alleen af of je in zo'n kort tijdsbestek iemand kunt vinden waar je je vertrouwd bij voelt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
Maar goed, als die angst er eenmaal zit is hij waarschijnlijk niet 1, 2, 3 weg... is het anders geen idee voor je om contact op te nemen met een Doula, mocht het toch op een ziekenhuisbevalling uitdraaien dan kan een doula je de ondersteuning en het vertrouwen geven die een vk je normaliter gegeven zou hebben.
Ik geloof dat Juup en DuchessX een doula bij hun bevalling hadden, wellicht even pm'en om te vragen hoe het bevallen (hihi) is?
haha je hebt wel een puntje jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Jongens, dit is al eerder allemaal aangeraden en het is praten tegen een muur
Nu wordt er niks gepost, en morgenochtend gaat het weer over koetjes en kalfjes! En huismiddeltjes waar ook al 300 keer van gezegd is dat het nutteloos is
Echt...
Vooral bij volgende kindjes kun je ze wel vanaf een week of 18 hebben, heb ik me laten vertellen... Zolang ze niet pijnlijk zijn en je ook periodes hebt dat ze weg zijn kan het geen kwaad...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hoor, weten jullie of harde buiken normaal zijn als je bijna 26 weken bent? ik vind het zo vroeg... (maar ik heb ze toch echt nu)
Mijn tolerantieniveau ligt waarschijnlijk wat hoger doordat ik hier nog maar net kom kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Jongens, dit is al eerder allemaal aangeraden en het is praten tegen een muur
Ik heb er een aan van Hema dus k heb even gekeken voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, over functionele voedingsbeha's..... hebben ze bij de Hema ook gewoon katoenen (zoals ze van de meegroeibeha wel hebben) want gisteren bij de Babypark alleen maar niet-katoenen gezien, en daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van als t allemaal wat gevoeliger is.
Die van Hema vond ik zelf niet zo fijn, maar ik heb hele fijne van Carriwell. Heerlijke zachte stretchstof en heel praktisch!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, over functionele voedingsbeha's..... hebben ze bij de Hema ook gewoon katoenen (zoals ze van de meegroeibeha wel hebben) want gisteren bij de Babypark alleen maar niet-katoenen gezien, en daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van als t allemaal wat gevoeliger is.
Ah, prima........ nou maar hopen dat de boel idd niet verder explodeert, dan kom ik er wel met een D-cupquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb er een aan van Hema dus k heb even gekeken voor je![]()
95% katoen en 5% elastaan staat erin.
Maar die maten gaan niet zo heel ver, moet je even op de website kijken, ik geloof dat ze t/m D gaan ofzo (ik heb in het begin de lussen die om je borst blijven zitten ingeknipt zodat ik wat meer ruimte had)
Thnxquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die van Hema vond ik zelf niet zo fijn, maar ik heb hele fijne van Carriwell. Heerlijke zachte stretchstof en heel praktisch!
Wat onzinnig klein voor een voedingsbh. Ik groei met 12 weken alweer bijna uit mijn nieuwe cup F (die liever een kleinere omvang met cup G was geweest). Zo uitzonderlijk zal dat toch niet zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
Maar die maten gaan niet zo heel ver, moet je even op de website kijken, ik geloof dat ze t/m D gaan ofzo (ik heb in het begin de lussen die om je borst blijven zitten ingeknipt zodat ik wat meer ruimte had)
Had ik ook met die termijn (1e kindje) en heb toen ff t zkh gebeld, ff aan ctg gelegen maar teken iets rustiger aante doen en je activiteiten verklaren het ook al wel een beetje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hoor, weten jullie of harde buiken normaal zijn als je bijna 26 weken bent? ik vind het zo vroeg... (maar ik heb ze toch echt nu)
Leek mij ook niet nee dat het zo uitzonderlijk is eigenlijk. Ik paste er met stuwing en alles ook niet in. Toen is B. in alle haast om vijf voor half zes naar de lingeriewinkel hier op het dorp gestuurd om een Anita maat F te halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat onzinnig klein voor een voedingsbh. Ik groei met 12 weken alweer bijna uit mijn nieuwe cup F (die liever een kleinere omvang met cup G was geweest). Zo uitzonderlijk zal dat toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |