Wel oppassen dat je je handjes na het aanbrengen goed wast hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Oooooooh echt had ik dit eerder geweten! Beter als klaarkomen momenteel
(slaat wel op je ogen zeg die mentol lucht)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Oooooooh echt had ik dit eerder geweten! Beter als klaarkomen momenteel
(slaat wel op je ogen zeg die mentol lucht)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je je handjes na het aanbrengen goed wast he
Maffe iets mompelt met auw oogjes
En dan nog veel te lang moeten wachtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Tico thnx voor de tip van t ziekenhuis nog, we zijn vanmiddag gewoon maar even naar Delft gereden, t was zo gepiept, ik heb weinig trek om maar om 8 uur bij die priktent hier voor de deur te staan![]()
En over striae, ik ben heel benieuwd, ik hoop dat ik een beetje gespaard wordt met mn vorige striae, dat het niet ineens keiveel verder scheurt ofzo.
Ja das hier dus ook. Er zit een bejaardenhuis ofzo boven de priklocatie dus het zit stampvol met oudjes die voor de tromboseprikken enzo komen. van 8.15 tot 8.45 is het prikken, als je er om 8 uur bent dan wordt je rond 8.45 geprikt ongeveerquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En dan nog veel te lang moeten wachten
Was hierzo, van 8 tot nog wat, moest nuchter, nuchter werd ik misselijk, dus iets over half 8 was ik er..
was ik nog nummer weet ik hoeveel...
Ik lees stiekem af en toe een beetje mee..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef Orea het volgende:
Omdat vol vol is, een nieuwe!![]()
Ik race even naar de apotheek voor iets van Mentolgel voor mijn striae!
maar die mentholgel is niet om striae te voorkomen maar om de jeuk te verlichtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik lees stiekem af en toe een beetje mee..maar wist je dat 't krijgen van striae erfelijk bepaald is?
Je kunt je dus smeren als een gek maar de èèn krijgt 't wel of niet.. ligt niet aan het smeren.
Ik had het ook onwijs erg & het jeukte als een gek
Als je goed terugleestquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik lees stiekem af en toe een beetje mee..maar wist je dat 't krijgen van striae erfelijk bepaald is?
Je kunt je dus smeren als een gek maar de èèn krijgt 't wel of niet.. ligt niet aan het smeren.
Ik had het ook onwijs erg & het jeukte als een gek
Ja dat wist ik.. de zin was een beetje vreemd jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar die mentholgel is niet om striae te voorkomen maar om de jeuk te verlichten
het klopt wel trouwens. Mn moeder en oma hadden nauwelijks striae en ik eigenlijk ook nauwelijks.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Troeta het volgende:
Ik zit net weer te kijken en die van de baby voelen met 12 weken vertelt net dat je geen borstvoeding mag geven als je een ruggenprik hebt bij de bevalling, geweldig mens!!haha
Ben blij dat ik fok heb gevonden;)
x2quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
ik ga maar es lezen, ik heb wel zin in een potje flinke irritatie
het enige dat me ontbreekt is een pot b&j's
hehe zat je ook rtl te kijken?quote:
Daar zit ik ook (bij het babygedeelte dan) en ook om me dood te ergeren hahaha. Ik post niks mee daar, maar lach me suf om die debiele verhalen hihiquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Troeta het volgende:
Mooi dat je de blije doos nog krijgt saffier!!
En wat een grote buik Orea!! Vind je strepen echt meevallen hoor! Fijn dat die mentholgel werkt..
Jullie hadden het over babybites, ik maak daar altijd een beetje ruzie, want kan niet zo goed tegen die rare verhalen daar.
Bij de 12 weken was er iemand die beweerde dat ze de baby al voelde en haar vriend ook van buitenaf, dat geloof ik echt niet hoor!
Een ander roept elke dag tot 28 weken dat ze maar niets voelt, maar ze gaat het niet ff bij de verloskundige checken.
En iemand die bij het UWV was en die hadden haar geadviseerd om de baby weg te laten halen....tuurlijk!!
En stiekem vind ik het een beetje leuk om daar steeds tegen in te gaan en nu vinden ze me niet zo lief meer geloof ik,haha
Orea je kan altijd nog bijhalen als je kindje geboren is hequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef Orea het volgende:
Oh en ik zit te denken, n.a.v. de gesprekken in het vorige topic, ik heb echt maar 1 pakje maat 50 ofzo.. Verder wel heel veel 50/56... Ik zie een reden om volgende week (dan is het salaris er weer, deze maand extreem vlot erdoorheen, lang geleden![]()
*koopziek*) alsnog even los te gaan
Voor de buitenstaander was het wel duidelijk dat het erg veel was, 2 kinderen, 2 banen en dan ook nog een jonge hond erbij. Ik zag geen problemen, maar ik walste daarbij wel over de gevoelens van mijn lief heen die zich al een tijdje erg gestrest voelde. Het is voor mij uiteindelijk belangrijker dat hij zich ook gelukkig voelt met de situatie. Het was een moeilijke en vooral voor mij verdrietige beslissing, maar het is beter zo voor ons allemaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Claudia!!...Wat ontzettend verdrietig!! Ging het niet samen?
Oh die timers zijn ongetwijfeld heel handig hoor! Dat geloof ik best, maar gewoon op een klokje kijken of zelfs zelf tellen zoals Pvoesss zegt is eigk net zo makkelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Ow ik dacht dat mensen wel heel tevreden waren over timers enzo, maar heeft dus geen toegevoegde waarde als ik het goed begrijp?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh die timers zijn ongetwijfeld heel handig hoor! Dat geloof ik best, maar gewoon op een klokje kijken of zelfs zelf tellen zoals Pvoesss zegt is eigk net zo makkelijk.
Of tenminste laat ik het zo zeggen, ik heb geen seconde gedacht van jemig dit doe ik nooit meer zo hoor, volgende keer gebruik ik zo'n timer
mwah ze willen wel weten hoe veel tijd er tussen je weeën zitten en hoelang ze duren maar ze gaan je briefjes enzo niet controlerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er voor het ziekenhuis of VK een halve administratie op los moest laten joh![]()
Stomme newbe da'k ben![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Nee joh Flugel, om eerlijk te zijn vind ik het altijd een beetje sneu als de zenuwachtige aanstaande papa heel trots met complete lijstje en grafieken aan komen zetten tijdens mijn bezoek...het is haast uit beleefdheid dat ik er dan toch maar even een blik op werp. Het is gewoon een richtlijn wanneer je ongeveer moet bellen, maar vervolgens zal je verloskundige of gyn toch gewoon alle informatie halen uit de weeën die hij of zij zelf zal observeren!
hahaha oh ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Nee joh Flugel, om eerlijk te zijn vind ik het altijd een beetje sneu als de zenuwachtige aanstaande papa heel trots met complete lijstje en grafieken aan komen zetten tijdens mijn bezoek...het is haast uit beleefdheid dat ik er dan toch maar even een blik op werp. Het is gewoon een richtlijn wanneer je ongeveer moet bellen, maar vervolgens zal je verloskundige of gyn toch gewoon alle informatie halen uit de weeën die hij of zij zelf zal observeren!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
"G. langdurig op toilet, J. houdt zelf de weeën bij"
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh nee Flugel, hahahaha, dat is heerlijk juist die gezonde "naïve" spanning, het zoeken naar houvast! En laten we wel wezen de meeste mannen zijn allang blij dat ze zich zo volledig nuttig kunnen maken op een "weeënlijstje". Ik heb zelf ook een getekende grafiek van 4 A4tjes printerpapier in mn eigen fotoboek zitten, geweldige regelmaat volgende met het nu humorvolle stukje van 15 min waarbij alle regelmaat weg is en de grafiek een warboel bijgeschreven door "G. langdurig op toilet, J. houdt zelf de weeën bij"
Die van mij ook! Toen ik 's avonds uiteindelijk in het ziekenhuis was om nog gehecht te worden zei ie : Ja hallo, ik heb nog steeds niks avondgegeten hoor, nu duurt het me allemaal wel lang!''quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
B. was helemaal de kluts kwijt inderdaad en die vond het allemaal maar lang duren die hele bevalling![]()
Oh meesterlijk hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Zo had ik laatst erg last van harde buiken en zou Martijn me wel even masseren. Echt "even" ja, want na drie keer wrijven had hij al last van z'n rug
Heb mezelf nu al voorgenomen om z'n kop eraf te bijten als ie hetzelfde tijdens de bevalling gaat proberen
Hier wil mevrouw zelf de DS mee hebben als we naar het ziekenhuis gaan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
B. was helemaal de kluts kwijt inderdaad en die vond het allemaal maar lang duren die hele bevalling![]()
"volgende keer neem ik de DS wel mee" zei ie hahaha
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Overigens weet ik nu al dat hij zo emo, verliefd en trots gaat zijn straks. Zowel op Willem als op mij...
Wat zeg je dat toch weer mooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
De eerste keer dat mijn stoere lief met zn trilhandje over het meegevende dunne velletje van Lena's ruggetje streek en zijn gezicht daarbij is het mooiste beeld dat mijn ogen ooit gezien hebben! Lena was eruit, maar ik zat vol met geluk!
Meen je dit nou serieus? In wat voor gesprek stelt iemand zoiets voor dan? Je verteld dat je zwanger bent en zegt zo'n man of vrouw dan meteen doodleuk dat een abortus beter is?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:56 schreef draculettetje het volgende:
Nytar nog gefeliciteert!heel veel geluk samen
uwv heeft mij toen ook gezegd of het weg halen niet beter was![]()
![]()
gelukkig niet mijn eigen consulent, die begreep me wel!en vond dat ik best zwanger kon zijn en een kind opvoeden, hij hield er zelfs rekening mee dat ook dat energie kost en heeft me geadviseerd na de bevalling te laten herkeuren en verwacht dat er niks veranderd!
oh wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
De eerste keer dat mijn stoere lief met zn trilhandje over het meegevende dunne velletje van Lena's ruggetje streek en zijn gezicht daarbij is het mooiste beeld dat mijn ogen ooit gezien hebben! Lena was eruit, maar ik zat vol met geluk!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Poppedein het volgende:
Prachtig Huups en Vicky!...en eigenlijk zijn foto's niet eens nodig, de herinnering zit heel diep opgeslagen![]()
Deze 2 vind ik zelf ook geweldig, ons allerallereerste moment met zn 3en, en dan het allereerste begin van de vele fijne roze momenten die zouden volgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit nu ook hevig te fantaseren van het moment dat Ivan in het ziekenhuis kennis komt maken met zijn broertje of zusje, dat we weer naar huis gaan met een gevulde MaxiCosi, en het thuis komen en samen op het verhoogde bed ploffen met z'n viertjes, ons gezinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |