Ben je ook al met verlof?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:46 schreef Cantare het volgende:
Wat een binkie, Sonnetje![]()
Ik vind het echt leuk dat hier nu wat zwangeren bij zijn gekomen die al een kleintje hebben! Goed om eens te lezen wat de ervaringen zijn met het terugkrijgen van je eigen lijf en hoofd enzo.Want dat is nog wel een grote onzekerheid van mij. En dan vooral hoe ik me psychisch ga voelen, of ik het wel leuk zal vinden, of ik niet voortaan als een zombie door het leven ga, etc.
Weer gestickerd door de vkHet baby'tje doet het goed. De vk schat dat het met 40 weken tussen de 6 en 7 pond zal zijn, lekker gemiddeld dus. Ik kreeg de aantekening BBBI... nog niet aan het indalen dus, wat me wel verbaasde, omdat ik toch echt meer lucht/minder maagzuur heb en gisteren nog te horen kreeg 'hee, je buik zit lager!' Nou ja, 't heeft geen haast.
1 jammer ding: de observatie van de baby na de geboorte moet toch op de gewone kraamafdeling plaatsvinden, omdat het geboortecentrum niet medisch is. Mja, ons lieve kleintje is er dan en als het goed is kan ik na 48 uur lekker naar huis... dus wat wil je nog meer?
Hoef je alleen je scriptie nog? Dan ben je toch bijna klaar...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Cantare het volgende:
Nou ik studeer en geef een paar uurtjes les. Mijn leerlingen komen deze week zo ongeveer voor het laatst en qua studeren... tsjadie scriptie is nog niet af dus officieel "kan" ik niet met verlof. Oh, wat dat betreft zou ik zo graag gewoon (weer) een baan hebben, dan kan je het tenminste loslaten.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Cantare het volgende:
Nou ik studeer en geef een paar uurtjes les. Mijn leerlingen komen deze week zo ongeveer voor het laatst en qua studeren... tsjadie scriptie is nog niet af dus officieel "kan" ik niet met verlof. Oh, wat dat betreft zou ik zo graag gewoon (weer) een baan hebben, dan kan je het tenminste loslaten.
Sorry....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik... ik... ik vind de OP zo stom.![]()
![]()
Zo rommelig...
![]()
Scriptie en stage (per februari 2011). Maar dan moet ik het wel ff doen... en ik vind zo'n scriptie schrijven echt niks aan en ik kan me slecht concentreren enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoef je alleen je scriptie nog? Dan ben je toch bijna klaar...
Ik vind m juist zo lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik... ik... ik vind de OP zo stom.![]()
![]()
Zo rommelig...
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m juist zo lekker overzichtelijk
Ja die drang om te ordenenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik ook
maar dat heeft misschien ook wel met m'n nesteldrang en opruimwoede te maken
Aha!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef Cantare het volgende:
[..]
@Pessie: de baby moet geobserveerd worden vanwege medicatie die ik slik. We blijven gewoon bij elkaar, samen op de kraamafdeling.
Hoe ver ben jij met je studie?
Ahhh... welke opleiding heb je gedaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik was 11 weken zwanger van Jen toen ik mn diploma mocht komen ophalen... Tijdens mn stageperiodes liep ik wel de deuren plat bij de ivf....
Stage vond ik het minst zwaar van de hele studie. Wel heel erg tegenop gezien om aan te beginnen, maar heel lekker toen ik eenmaal bezig was.. De laatste vakken![]()
Dat was een ander verhaal. Volgens mij heb ik het laatste vak gehaald doordat ik keihard ging huilen..
LOL, kennelijk hebben zwangeren een andere behoefte aan overzicht dan niet-zwangeren.... het zal wel aan onze pregnant brains liggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef McLaura het volgende:
Ik vond de op ook leuker zoals hij eerst was....
Ik heb technische informatica gedaan. Scriptie had ik tijdens mijn stage echt tijd zat voor.. Ik had mn scriptie al klaar voordat de stage helemaal was afgelopen. Ik mocht m inleveren op eigen risico... Maar ik had lekker toch een 8 voor mn afstuderen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ahhh... welke opleiding heb je gedaan?
Stage zie ik niet tegenop, daar heb ik juist wel zin in. Tentamens vond ik ook niet erg, ik leer makkelijk. Het probleem bij mij is meer om ergens voor te gaan zitten, gestructureerd te zijn en thuis ergens aan te werken. En dat is toch wel nodig met een scriptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |