http://songfestival.web-l(...)d-naar-esf-2011.htmlquote:Giel Beelen heeft in zijn ochtendshow op 3FM laten weten dat het Volendamse trio de 3 J's Nederland zal vertegenwoordigen op het komende Eurovisie Songfestival in Duitsland. De TROS heeft deze keuze nog niet bevestigd. De omroep maakt donderdagochtend de plannen voor het Nationaal- en Eurovisie Songfestival 2011 bekend in het Radio 2 programma de Gouden Uren.
Meer over de 3j's op: www.3js.nl/
[upd] "Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik weet van niets", reageerde 3JS-gitarist Jaap Kwakman woensdag op Radio 538.
hoe naief moet je zijn om te denken dat deze gasten meer kans maken dan voorgaande inzendingen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Ze weten zelf nog van niets?
Ik zou het wel tof vinden, zeker muzikale jongens.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef sensodyne het volgende:
[..]
hoe naief moet je zijn om te denken dat deze gasten meer kans maken dan voorgaande inzendingen..
het wordt treuriger en treuriger
quote:3JS en Thomas Berge genoemd voor Songfestival
AMSTERDAM - Het speculeren over de nieuwe songfestivalkandidaat is weer begonnen. De Tros maakt de plannen rondom het liedjesfestijn donderdag bekend, maar verschillende namen doen al de ronde. Zo worden de 3JS weer genoemd.
"Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik weet van niets", reageerde 3JS-gitarist Jaap Kwakman woensdag op Radio 538.
De Volendammers worden al jaren genoemd als Nederlandse afgezanten naar het Songfestival. "Twee jaar geleden en vorig jaar zijn we gevraagd", zei Kwakman. De Volendammers bedankten voor de eer. "Je moet het op je eigen manier kunnen doen en dat kan bij het Songfestival niet, dat is aan regels gebonden."
Thomas Berge
Ook Thomas Berge werd getipt als Songfestivalkandidaat, maar volgens roddelkoning Evert Santegoeds kan de Enschedese zanger een deelname vergeten. "Hij wordt het niet", zei Santegoeds in het ochtendprogramma van Edwin Evers.
Wie Nederland wel gaat vertegenwoordigen, blijft voorlopig gissen. De Tros houdt de kaken stijf op elkaar. "Morgen presenteren we onze plannen, tot die tijd zeggen we er helemaal niets over."
http://sieneke.com/agenda.phpquote:
Nog best veel schnabbeltjes! Al moet ze onderhand wel helemaal ziek zijn van Sha-La-Lie en het draaiorgel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://sieneke.com/agenda.php
Lekker door schnabbelen, zoals het hoort.
Wat een foeilelijk site trouwens, die kleuren![]()
ze wordt echt misbruikt gewoon..quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://sieneke.com/agenda.php
Lekker door schnabbelen, zoals het hoort.
Wat een foeilelijk site trouwens, die kleuren![]()
Ik wil mee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan met een nog grotere groep FOK!ers he?![]()
![]()
quote:
Na die tijd wel dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht wel op de bevestiging en tot die tijd hoeft het voor mij niet zo
Na die tijd... dan kan ik hun hele repertoire na gaan trekken om te kijken of het er tóch mee door kanquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, ik vind het ook niksecht iets voor de TROS..jammer maar dat is mijn mening. Noch Thomas Berge niet en Noch 3J's niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na die tijd... dan kan ik hun hele repertoire na gaan trekken om te kijken of het er tóch mee door kan
Hoe heet dat programma waar ze vorige zomer aan het zingen waren, waar Nick (of Simon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb een voorgevoel dat ze me blij maken met een dooie mus en dat het toch die Berge gaat worden. En dan wordt het wél een Frans Bauer deuntje.
Ik krijg nu al weer meteen veel zinquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma waar ze vorige zomer aan het zingen waren, waar Nick (of Simon?![]()
) Hallelujah zong?
Heeft Thomas daar ook niet iets Engels gezongen, zo ja, kan er niet iets leuks Engels komen dan voor het Songfestival?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof de TROS Thomas Berge ineens Engels zou laten zingen![]()
Ik heb eigenlijk maar 1 zeikpuntje op dit moment; als Abraham dit jaar maar even overslaat. Afgelopen jaar was leuk, maar komend jaar wat andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft de TROS, dus dat word weer een of ander Nederlandstalig rijmpje van lik-me-vestje met zo'n 13-in-het-dozijn Frans Bauer deuntje eronder.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
En Nick en/of Simon is nog steeds geen optie?![]()
Ik knal er hem maar gewoon weer even in
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En in deze clip zie je PRECIES waarom ik zo'n 'hekel' heb aan Thomas Berge...
Zie al die andere zangers bewonderend luisteren naar Nick - en terecht hier - en dan dat nare (jaloerse?) hoofd van Thomas op ongeveer 1.00
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh even terug scrollen, heb hem nog opstaan
quote:
Gordon komt klaar in z'n broekquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje moeilijk, zou hij het nummer misschien niks vinden of heeft hij liefdesverdriet? Of is het gewoon toch een jaloers menneke?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, meteen in het begin (op 0.24 ongeveer) kijkt hij ook al als een verwend nest dat zijn zin niet krijgt
zoiets ja, hij is volgens mij erg jaloers op het mooie stemgeluid van Nick.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, meteen in het begin (op 0.24 ongeveer) kijkt hij ook al als een verwend nest dat zijn zin niet krijgt
yep het zijn de 3J's geworden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
Kan nu niet, zit op het werk
Worden het nou de 3Js?
Echt zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Maar echt zeker? Hebben ze dat nu zelf ook bevestigd dan?
Of kan het nog zo zijn dat Daniël Dekker maar wat roept?
quote:
Bronquote:3JS volgend jaar naar Songfestival
HILVERSUM - De Volendamse band 3JS vertegenwoordigt Nederland volgend jaar op het Eurovisiesongfestival. Dit maakte Daniël Dekker donderdag bekend in het TROS-programma Gouden Uren op Radio 2.
''De TROS heeft ons gevraagd om mee te doen. Voorwaarde voor ons was dat we dan wel met ons eigen nummer meedoen en dat vonden ze goed'', motiveert zanger Jan Dulles de beslissing om mee te doen aan het songfestival.
De TROS zendt volgend jaar opnieuw een Nederlandstalig lied in. Begin maart volgend jaar moet bij de EBU, die het songfestival organiseert, bekend zijn welk nummer 3JS gaat zingen op het Europese liedjesfestijn.
Vakjury
De band, bestaande uit Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte, gaat vijf nummers schrijven en het Nederlandse publiek en een vakjury zullen tijdens de nationale voorronde begin volgend jaar de favoriet kiezen.
Sieneke
Dit jaar stuurde de omroep zangeres Sieneke met het liedje Ik ben verliefd (Sha-la-lie) dat was geschreven door Pierre Kartner. Ze haalde de finale in Oslo echter niet.
Het 56e Eurovisiesongfestival wordt komend jaar in Duitsland gehouden, omdat de 19-jarige Duitse Lena Meyer-Landrut uit Hannover in mei het Europese liedjesfestijn won met haar nummer Satellite.
De halve finales zijn op 10 en 12 mei, de finale is op 14 mei.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:10 schreef eleusis het volgende:
3JS zijn goed hoor! Muzikanten pur sang. Ik denk dat ze ons trots gaan maken.
Gelukkig kunnen we ook nog kiezen uit 5 liedjes, de meest TROSsige moeten we dan wel ff wegstemmen
Had het niet beter kunnen zeggen... ik heb weer wat meer vertrouwen in de TROS gekregen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij maken de 3Js sowieso zelf niet 'echt TROSsige' liedjes (gelukkig)
Ze wijken flink af van de andere palingsound.
Sowieso ben ik al heel blij dat we - of het iemands smaak nou is of niet - in elk geval voor goede en serieuze muzikanten gaan en niet voor 'gekkigheid'. Niets mis met de Toppers, met Sieneke, maar dat werkte dus ook niet. Dus nu maar weer eens een serieus mooi liedje, ik kan niet wachten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen zeggen... ik heb weer wat meer vertrouwen in de TROS gekregen...
Ik denk trouwens niet dat Yolanthe het gaat presenteren... volgens mij kunnen de 3J's het bloed van haar wel drinken sinds palinggate
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Wel dom dat ze zelf gaan schrijven, laat Vader dat doen. In plaats van 1 nummer van hem door verschillende acts, 5 nummers van hem door 1 act.
Ah Dirkh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
Kut zeg, ik kan die 3j's niet aanhoren. Wat een zelfingenomen kwallen zijn het die ook nog eens bagger zingen.
Het zat er natuurlijk in dat zij zouden gaan, dat gerucht ging al heel lang. Maar helaas, nu definitief.
quote:
Nee, wat fris talent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah Dirkh!
Jij zag liever Thomas B. te Enschede?
Kijk wat er gebeurd als jij te weinig post, wij wisten van niksquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
dat gerucht ging al heel lang.
Er zit toch wel een scheut paling inquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij maken de 3Js sowieso zelf niet 'echt TROSsige' liedjes (gelukkig)
Ze wijken flink af van de andere palingsound.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
Kut zeg, ik kan die 3j's niet aanhoren. Wat een zelfingenomen kwallen zijn het die ook nog eens bagger zingen.
Het zat er natuurlijk in dat zij zouden gaan, dat gerucht ging al heel lang. Maar helaas, nu definitief.
Is The Twitter Connection opgedoekt dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurd als jij te weinig post, wij wisten van niks
Neen, maar het stukje ESF was rustig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is The Twitter Connection opgedoekt dan?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
Dat wordt trouwens een weekje klooster om normaal Nederlands te leren spreken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neen, maar het stukje ESF was rustig.
Oh nee, ik bedoelde dat Dirk rustig op de Twittert was/is over ESFquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Er viel ook niet écht veel meer dagelijks over te Twitteren toen het ESF was geweest natuurlijk
En normaal wordt ook nooit zo vroeg al bekend gemaakt wie de volgende gaat worden, het kwam voor mij nogal als een verrassing in elk geval dat we het nu al horen
Het was al aangekondigd dat ze vandaag zouden vergaderen en vandaag ook de kandidaat naar buiten zou worden gebracht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Er viel ook niet écht veel meer dagelijks over te Twitteren toen het ESF was geweest natuurlijk
En normaal wordt ook nooit zo vroeg al bekend gemaakt wie de volgende gaat worden, het kwam voor mij nogal als een verrassing in elk geval dat we het nu al horen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was al aangekondigd dat ze vandaag zouden vergaderen en vandaag ook de kandidaat naar buiten zou worden gebracht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Kent iemand nou eigenlijk die ouwe 3e 'J', die altijd weggemoffeld en op de achtergrond staat?
quote:
quote:
Ja, vandeweek pas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week toch pas?
Of was dat al eerder aangekondigd? Dan heb ik dat gemist.
Ik las gister pas dat we het vandaag gingen horen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Hoe zou Jaap Schilder dat bedacht hebben?
"Ik heb een goede artiestennaam nodig" snuif, snork, kuch "Pling!"
Jaap de Witte, dat bekt lekker.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_de_Witte
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:37 schreef Bamba het volgende:
De 3 J's.
Ben alleen bang dat ze niet zo goed scoren op het ESF.
Das waar! Maar wij zijn Nederland en op 1 of andere manier falen wij altijd daarquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het lastig inschatten (zoals elk jaar).
Die Belg met zijn kalme liedje met alleen gitaar ging weer prima dit jaar, dit is op zich niet zo heel veel anders.
quote:do 15 jul 2010, 19:00 Dries Roelvink jaloers op 3JS van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink zag donderdagochtend zijn droom in duigen vallen.
Dries wilde volgend jaar graag meedoen aan het Eurovisie Songfestival, maar die eer komt de 3JS toe. De zanger laat zijn hart spreken via Twitter: "Gefeliciteerd met jullie deelname aan het songfestival, ben toch wel beetje jaloers. Mag ik dit jaar bij jullie in het voorprogramma?"
Nadat Sieneke dit jaar in de halve finale van het Eurovisie Songfestival sneuvelde, solliciteerde Roelvink direct. "Volgend jaar wil ik gaan!", twitterde de volkszanger in mei. "Ik ga dromen van de finale", sloot Dries zijn open sollicitatie af.
Dries kent ook geen schaamte hequote:
We kunnen net zo goed Dries sturen, scoren gaan we toch nooit meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lol, ik ga Dries volgen op Twitter.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef CarOnline het volgende:
Wat een sneue vogel, die Dries![]()
De 3J's dus.
Das al beter dan Sieneke
Haa Greysiequote:
Maar het is niet mijn smaak de 3J's..wel iig beter als een schlagerzanger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef lezzer het volgende:
Het is ook niet voor niks zo ontzettend populair lijkt me
Ik heb liever Nick & Simon, en daar heb ik ook al geen cd's vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet mijn smaak de 3J's..wel iig beter als een schlagerzanger.
Precies! Dit is het ideale compromis.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb liever Nick & Simon, en daar heb ik ook al geen cd's van
Maar, voor het ESF icm de TROS, denk ik dat we er goed vanaf gekomen zijn
Die Dries dat vind ik helemaal genant worden eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Het schijnt dat ze kwalitatief goede liedjes schrijven. Het zal me benieuwen, maar beter hen dan Dries.
Dat die vent uberhaupt nog een seconde aandacht krijgtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die Dries dat vind ik helemaal genant worden eigenlijk...
Ze zijn verblind door het Volendam-virus. Als de 3j's niet zouden kunnen, sturen ze Nick&Simon, Piet Veerman, Jenny Smit en andere bagger.... het wil niet in hun harses dat de rest van Europa die kazige shit niet blieft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat ze na het fiasco van afgelopen jaar weer zo'n typisch Nederlands iets sturen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze zijn verblind door het Volendam-virus. Als de 3j's niet zouden kunnen, sturen ze Nick&Simon, Piet Veerman, Jenny Smit en andere bagger.... het wil niet in hun harses dat de rest van Europa die kazige shit niet blieft.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ze zijn verblind door het Volendam-virus. Als de 3j's niet zouden kunnen, sturen ze Nick&Simon, Piet Veerman, Jenny Smit en andere bagger....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, want de 3J's zijn geen bagger.
Die zijn helemaal niet zo typisch Volendams.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
We gaan het weer zien... ik durf best geld in te zetten op 'Le Pays bas - zero points' ....
Cornald Maas doet denk ik helemaal niet zo veel meer voor het ESFquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
We gaan het weer zien... ik durf best geld in te zetten op 'Le Pays bas - zero points' ....
Iig hoeft Cornald Maas dit jaar niet weer verbaasd te klinken dat NL niet door is...
Cornald is ontslagen door de TROSquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef lezzer het volgende:
Cornald Maas doet denk ik helemaal niet zo veel meer voor het ESF
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tegen die tijd is het vast weer koek en ei tussen hem en de TROS.
quote:
Daarom juistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald is ontslagen door de TROS
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De TROS wil gewoon niks anders dan een eigen product
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Helemaal mee eens Greys... en ik baal dat we nu nog een half jaar moeten wachten
Dit is wel redelijk uitzonderlijk ja... we zijn ook het eerste land... want ik denk niet dat Lena echt meedoet voor Duitsland volgend jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Hebben we ooit zó vroeg in het jaar al geweten wie er volgend jaar naar het ESF zou gaan? Nee he?
Vorige jaren hoorde je het pas in het jaar zelf geloof ik. Of waren er zelfs pas voorrondes in februari van het betreffende jaar, zodat je pas in maart of april wist wie er in mei zou gaan
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Helemaal mee eens Greys... en ik baal dat we nu nog een half jaar moeten wachten
Het beste was Nick & Simon, of Nick losquote:Op zondag 18 juli 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar echt... dit is het beste compromis dat we dan nog hadden kunnen krijgen
Als het dan tóch TROSerig moet en Nederlandstalig, dan in godsnaam de 3Js maar. Want ik denk dat ze ons nog gaan verrassen.
Dat vleugje ESF moeten ze vooral achterwege laten... daar gaat het vaak mis... blijf bij jezelfquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het beste was Nick & Simon, of Nick losMaar idd voor nu, veel meer bij de TROS was er niet geweest.
Ik hoop ook dat ze schrijven met ESF in het achterhoofdEen beetje hun eigen ding en een vleugje ESF.
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vleugje ESF moeten ze vooral achterwege laten... daar gaat het vaak mis... blijf bij jezelf
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het beste was Nick & Simon, of Nick losMaar idd voor nu, veel meer bij de TROS was er niet geweest.
Ik hoop ook dat ze schrijven met ESF in het achterhoofdEen beetje hun eigen ding en een vleugje ESF.
Toch was ze bij het publiek gewoon wel redelijk populair... ze eindigde als 11e in de televotequote:Op zondag 18 juli 2010 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sieneke was ook zichzelf, en ik was dol op Sien, maar tis ook leuk als je een beetje in de smaak valt.
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch was ze bij het publiek gewoon wel redelijk populair... ze eindigde als 11e in de televote
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
N&S had ik ook prima gevonden, maar de 3Js zijn nét iets 'anders'. Wat minder palingsound dan N&S. Dus wat dat betreft passen ze wat mij betreft beter bij het ESF
Indeed. Naar de Brit kijken dan maar?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik had zelf liever een open Nationaal Songfestival gehad, met verschillende deelnemers met eigen nummers. Maar goed, het had minder gekund dan de 3J's.
Dat Daniel Dekker weer het commentaar gaat doen, is wel teleurstellend.
Jaquote:
Ik had nog niet gezien dat het een vrouw isquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat stukje waar zij los gaat echt geweldig
We gaan bij de top 5 komen, ik weet het zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh boy, ik merk het nu alweer aan mezelf, ik heb alweer helemaal hoop voor volgend jaar
Nou ja, dat kijkt ook leuker
Ze zit in elk geval niet stil:quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Iemand nog wat gehoord van Sieneke? Gaat ze volgend jaar mee? Want de S van de drie J's staat voor Sieneke.
In April is ze geboekt in Veendam. Nou dan weet je het wel, dak er af! En dan gelijk door naar de studio's voor de 3J'Sieneke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zit in elk geval niet stil:
http://www.sieneke.com/agenda.php
Je zult haar een beetje moeten gaan loslaten, denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In April is ze geboekt in Veendam. Nou dan weet je het wel, dak er af! En dan gelijk door naar de studio's voor de 3J'Sieneke.
Nee, ik heb geen RTV Oost.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Greys, heb jij nog Een Bult te Doen gekeken?
Tsss, ben jij er zo'n een. Sieneke for evah!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult haar een beetje moeten gaan loslaten, denk ik.
Je zit nog een beetje in de ontkenningsfase. Zoals Xander de Bwiesonjee al eens zong.... 'ohohoh, het is over'. Sien en het songfestival, dat ligt achter ons.
Het is zwaar en het zal niet vanzelf gaan, maar ik denk dat je rond volgend jaar februari/maart het wel aanvaard zult hebben en de heren Jees met open armen zult ontvangen
Nee, ik heb het ook niet gezien. Maar Voila:quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen RTV Oost.
Jij wel? Was het wat, met ons aller Mar?
Wat was ze leuk he?
Nee pipo, Sieneke zal al-tijd in mijn hart leven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tsss, ben jij er zo'n een. Sieneke for evah!
Oh leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook niet gezien. Maar Voila:
http://www.rtvoost.nl/pro(...)=547&datum=16-7-2010
en
http://www.rtvoost.nl/pro(...)=547&datum=23-7-2010
Marga is enig!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef CarOnline het volgende:
Marga heb ik wel een paar keer aan mijn balie-tje gehad, en moest ik haar helpen met ceedeetjes uitzoeken
.com zelfs met de internationale allure!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zit in elk geval niet stil:
http://www.sieneke.com/agenda.php
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
"Zien jullie? Die auto? Da's mijn broer! Joehoe!!!!". En we moesten van haar ook nog even naar haar zoon zwaaien. Want daar was ze ook zo trots op.
Rechtop in de wind, al is het een orkaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
!
En Marga moet het presenteren én iets zingen![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat uitstapje op de Zaanse schans, is dat er komend jaar ook weer?
Ik heb laatst zo'n mega verzamelaar van ESF gevonden, zoveel jaren bij elkaar, ik heb dus ook Marga op m'n telefoon staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Rechtop in de wind, al is het een orkaan.
Ja vooraf was het heel leuk om te zien, maar ook na de finale van ESF, heel tof om te zien wie jullie allemaal ontmoet hadden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het!
Het keek echt leuker naar het ESF als je al e.e.a. van de andere deelnemers had gezien.
Of gevoeld, in Dirkh zijn geval...
Nou he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Tis gewoon al bijna 2 maanden geleden, duurt wel lang nog hoor, tot Januari
Oh dat zou wel heel tof zijn, echt zo'n vroegah-sfeertje erbijquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik heb Marga zojuist gemaild met de vraag of er weer een Eurovision in Concert komt (naar aanleiding van dat concert was de persdag namelijk en zij was daar de presentatrice) en dat wij graag willen dat ze het Nationaal Songfestival gaat presenteren. Ben benieuwd
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Marga is enig!
Ze kwam een sigaretje met ons roken op de persdag van het songfestival dit jaar en babbelde honderduit over haar oude outfit van toen ze meedeed aan het Eurovisie, ratelde maar door over haar broer die daar net langs kwam rijden "Zien jullie? Die auto? Da's mijn broer! Joehoe!!!!". En we moesten van haar ook nog even naar haar zoon zwaaien. Want daar was ze ook zo trots op.
En tegen de tijd dat het Nationaal Songfestival weer is, is Yo vast hoogzwanger, dus gooooooo Marga!
Denk dat het klederdrachtfoto's worden in Volendamquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat uitstapje op de Zaanse schans, is dat er komend jaar ook weer?
En ik sta niet eens in de CCquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik heb Marga zojuist gemaild met de vraag of er weer een Eurovision in Concert komt (naar aanleiding van dat concert was de persdag namelijk en zij was daar de presentatrice) en dat wij graag willen dat ze het Nationaal Songfestival gaat presenteren. Ben benieuwd
Wel eens op de Zaansche Schans geweest, het is fucking allemaal klederdracht, windmolens en groene huisjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk dat het klederdrachtfoto's worden in Volendam
Oh, neemt u mij niet kwalijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel eens op de Zaansche Schans geweest, het is fucking allemaal klederdracht, windmolens en groene huisjes.
Meer? Of weer?quote:
Ik heb de mail weer teruggekregenquote:
Maar heeft Volendam een grote zaal waar Eurovision in Concert gehouden kan worden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook van die altijd spontane kostuum foto's.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heeft Volendam een grote zaal waar Eurovision in Concert gehouden kan worden?
Lijkt me enig hoor, persdag in Volendam!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tuurlijk!
De Jantje Smit Foundation Concert en Evenementenhal Zalencentrum Feesttent toch?
Euh. Nou en. Met de bus zit je zo in het Marcanti!
Net als vorig jaar
Mijn zegen heb jequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me enig hoor, persdag in Volendam!
Algo pequenito, owowowowow!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je![]()
Dan ga ik nu mijn nagels lakken.
They not blue
Oh!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Wesley van Popstars heeft de Deense inzending van dit jaar gecoverd:
Doe mij maar het origineel
Om nog even hier op terug te komen, zie Thomas B. op 3:26 ook ongeïnteresseerd de andere kant op kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien dat als de 3J's na afloop van het ESF zeggen dat het érg leuk was, dat ze het opnieuw overwegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef MaLo het volgende:
Denk dat Nick (en evt. Simon erbij) een nóg betere keuze zou zijn geweest.
Ik kende deze uitvoering niet tot vandaag, vind hem verrassend goed! Kan Lisa nog wat van lerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat als de 3J's na afloop van het ESF zeggen dat het érg leuk was, dat ze het opnieuw overwegen
En nu luister ik hem weer opnieuw, Hallelujah![]()
Ik zie net een stukje reclame, morgen komt Beste zangers van Nederland weer en volgens mij zag ik de hoofdzanger van de 3J's, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
Klopt Pisces, daar doet die ene Jee aan mee!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net een stukje reclame, morgen komt Beste zangers van Nederland weer en volgens mij zag ik de hoofdzanger van de 3J's, maar ik weet het niet zeker.![]()
Verder nog Jamai en Rene Froger geloof ik.
En ik schakelde in bij "Tros muziekfeest" () en ik zag het einde van Tom Dice z'n ESF liedje
, jammer dat het publiek keek alsof het niks was
Ik dacht dat je bedoelde dat hij een seizoen eerder mee heeft gedaan, goeiemorgen Piscesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
Zijn nu twee uitzendingen geweest van De Beste zangers van Nederland, dit waren zijn optredens tot nu toe (ze moeten dan verplicht andere nummers zingen dus).
Die serie van dit jaar is al begonnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat hij dit jaar dan voor het eerst mee zou doen.Is dit wat morgen op tv komt dan een nieuw "seizoen", met Rene en Jamai, ja toch?
Ben wel benieuwd naar morgen en ga zo ff jouw filmpjes kijken, moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte zijn van onze J's*wappert*
Er zijn al twee afleveringen geweestquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie grutjes ik moet ook eens beter lezen![]()
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat hij een seizoen eerder mee heeft gedaan, goeiemorgen Pisces![]()
Ik vind dat Heer Jee het nummer van Jeroen vd Boom ook beter zingt van vd Boom zelfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
De aankondiging van morgen leek net alsof het nieuwe seizoen begon, vanwaar de verwarring
Dus je moest naar mijn idee wel oude filmpies hebben
Freedom klinkt wel lekker
Oh dat is leuk, ik ken weinig Nederlandse nummers maar deze van Jeroen wel, de J zingt het lekkerder, zijn stem klinkt fijnerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Heer Jee het nummer van Jeroen vd Boom ook beter zingt van vd Boom zelf
Volgens mij is deze Jee altijd de leadzangerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; is deze J altijd de hoofdzanger of zingen de andere 2 ook wel eens als hoofd tijdens een nummer?
quote:Songfestival volgend jaar in Düsseldorf'
DÜSSELDORF - Het Eurovisiesongfestival wordt volgend jaar gehouden in Düsseldorf, ruim 50 kilometer over de grens bij Venlo. Dat hebben verscheidene media in de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen vrijdag gemeld.
Düsseldorf is de hoofdstad van die deelstaat, die aan Nederland grenst. Vier steden waren in de race om het liedjesfestijn te organiseren.
Als het bericht klopt, grijpen Berlijn, Hamburg en Hannover naast de prijzen. Duitsland mag het songfestival organiseren, omdat Lena dit jaar met het nummer Satellite won.
Düsseldorf zelf houdt zich op de vlakte. De gemeentelijke woordvoerder zei dat de stad nog niets van de NDR, de Noord-Duitse regionale omroep die het festijn organiseert, heeft vernomen. Ook de NDR wilde het bericht niet bevestigen.
quote:
quote:Düsseldorf zelf houdt zich op de vlakte. De gemeentelijke woordvoerder zei dat de stad nog niets van de NDR, de Noord-Duitse regionale omroep die het festijn organiseert, heeft vernomen. Ook de NDR wilde het bericht niet bevestigen.
Ja! Als je altijd al naar het Eurovisie hebt gewild, dan moet je het NU doen!quote:
Leuk, Dusseldorf! Rotterdam is voor mij verder wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Düsseldorf! Dichterbij kunnen we het amper krijgen!
En dus toch op 14 mei!![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Düsseldorf! Dichterbij kunnen we het amper krijgen!
En dus toch op 14 mei!![]()
Dit jaar was de finale iets van 120 euro ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef lezzer het volgende:
Iemand enig idee wat die kaartjes kosten?
Het is zowat in mijn achtertuin![]()
Even denken...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut muziek wanneer sturen ze nou eens Zanger Rinus
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar was de finale iets van 120 euro ofzo
Dus het zal in Duitsland wel niet veel anders zijn. Maar die is vaak ook al heel snel uitverkocht.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, op zich, als het ooit goed te doen is, dan is het komend jaar. Echt, 45km rijden voor mij. Ik zo het liefste allebei die voorronden en de finale gaan
Mijn collega en ik willen ook naar beide voorrondes gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, op zich, als het ooit goed te doen is, dan is het komend jaar. Echt, 45km rijden voor mij. Ik zo het liefste allebei die voorronden en de finale gaan
quote:Tickets Eurovisie Songfestival 2011 nog dit jaar te koop
De ticketverkoop voor het Eurovisie Songfestival 2011 in Düsseldorf gaat vermoedelijk nog voor het einde van de herfst van start. De exacte datum zal tijdig gecommuniceerd worden via www.eurovision.tv. Wie per e-mail op de hoogte wenst gebracht te worden van de start kan zich registreren op MyEurovision.
Later dit jaar zal de organisatie van het Eurovisie Songfestival 2011 ook een selectie voorgeboekte kamers beschikbaar stellen voor de geacrediteerde pers en fans. De accreditatieprocedure gaat van start op 25 januari 2011. Accreditaties voor het Eurovisie Songfestival 2011 zullen online aangevraagd kunnen worden.
Doordat Interpack 2011, een internationale beurs in het Düsseldorf Messe tentoonstellingspark, samenvalt met de finale van het Eurovisie Songfestival 2011, belooft het een druk weekend te worden in Düsseldorf. Hotelaccommodatie kan eveneens gevonden worden in de naburige steden Ratingen, Neuss, Mettmann, Duisburg en Oberhausen, die elk uitstekende verbindingen hebben met Düsseldorf met het openbaar vervoer.
Dit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:53 schreef lezzer het volgende:
* lezzer registreert
Eigenlijk moet ESF gewoon al weer open... .er is al weer nieuws enzo.
En ik mis ESF ook wel een beetje
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef lezzer het volgende:
Whooeoeoehoeoeoeoe![]()
ik ben enthousiast, valt het op?
quote:
Amarantaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn collega en ik willen ook naar beide voorrondes gaan.
Uhuhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij moet het songfestivalforum weer open
Die smilies maakt DeZwabber vast wel weer voor onsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef lezzer het volgende:
Hebben we al passende smilies eigenlijk? We moeten eigenlijk een 3j's -smiley.
Ik vond die sieneke/draaiorgelsmiley wel tof
En ja, ESF moet open![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |