Euh, Papa die capo di tutti capi was dan wel rijk, maar Yo is opgegroeid bij d'r mams met de 12 (?) broers en zussen, en ze waren zo arm dat ze een tijdlang bij opa en oma hebben moeten inwonen...kijk maar eens op youtube naar de ep van Villa Felderhof met Yo erin..ze hadden het echt helemaal niet breed en ze vertelde dat ze nooit geld hadden om naar een pretpark te gaan oid, en dat haar moeder daarom dingen verzon als rondlopen in een oud leegstand pand wat dan zogenaamd een spookhuis was, bij wijze van uitje. Op d'r 14e is ze met een vriendje gaan samenwonen bij zijn ouders. (die blijkbaar ook niet onbemiddeld waren).quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Straatslimheid bij Yo? Kan ik niet met je eens zijn. Ze komt sowieso al uit een welvarend gezin, onder straatslimheid versta ik een grietje die bijv in de Bijlmer 10 hoog achter heeft gewoond met haar hele familie en daardoor veel op straat hing maar toch iets van haar leven heeft gemaakt waardoor ze in een ander milieu is terechtgekomen. Dit gaat voor Yo toch echt niet op.

Dat lengteverschil viel me idd ook al op, al zag ik laatst een Spaansachtig meisje ergens dat ook van dat dikke lange haar had als dat van Yo, dat is wel echt Latijns haar zeg maar. Maar over die krullen..heeft ze dan nu stijle extensions en laat ze de rest dan stylen ook denk jij? Ik merk bij mezelf dat het heel veel te maken heeft met hoe ik het laat opdrogen als ik het heb gewassen..of ik het wel of niet kam en of ik er mousse in knijp. Maar ja, ik vertoon dan ook een treffende gelijkenis met de moeder van Yo, ik schrik er soms zelf vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef dalaiblama het volgende:
Rossanna is er ook nog inderdaad, die is vast verantwoordelijk voor de extensions.
En dat zijn extensions, niet alleen omdat normaal haar niet 30 cm groeit in 1 week, maar ook omdat ze het nu ineens stijl draagt. Dat moet ook want krulletjes met extensions geven vreselijke klitten.
Je kunt er hooguit krullers indraaien, want ze ook heeft gedaan zoals te zien is op de foto's van het WK. Normaal heeft Yolante kleine krulletjes van zichzelf als ze het nat laat opdrogen.
<haar expert>

.
.

Extensions worden er altijd stijl ingezet en ik zie duidelijk dat ze het straight nu zodat het mooi samenvalt met de rest van haar haar. Als Yo haar haar elke dag stijl zou fohnen zou het ook kunnen, want ze heeft van nature meer een slagkrul dan een permanent krul. Alleen aan de glans te zien doet ze dat niet. Wie elke dag stijlfohnt heeft namelijk nogal wat pluis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat lengteverschil viel me idd ook al op, al zag ik laatst een Spaansachtig meisje ergens dat ook van dat dikke lange haar had als dat van Yo, dat is wel echt Latijns haar zeg maar. Maar over die krullen..heeft ze dan nu stijle extensions en laat ze de rest dan stylen ook denk jij? Ik merk bij mezelf dat het heel veel te maken heeft met hoe ik het laat opdrogen als ik het heb gewassen..of ik het wel of niet kam en of ik er mousse in knijp. Maar ja, ik vertoon dan ook een treffende gelijkenis met de moeder van Yo, ik schrik er soms zelf van.

Dat vraag ik me wel erg af over zijn vorige huwelijk. Zit die Ramona nu voor de rest van haar leven gebakken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef Vivi het volgende:
Zouden ze in gemeenschap van goederen trouwen?

Is al bekend hoor; zij blijft in de villa en hoeft inderdaad niet meer te werken. Er blijft genoeg over voor Yo, want alleen al tijdens het WK heeft Wes alweer een paar ton binnengeharkt door er simpelweg aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel erg af over zijn vorige huwelijk. Zit die Ramona nu voor de rest van haar leven gebakken?

Tjezus, dat klinkt als een zwaar ellendig leven zeg.. sodejuu al die tijd nooit op vakantie zelfs niet naar Spanje naar pappa? Wat heeft Yo het toch zwaar gehadquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, Papa die capo di tutti capi was dan wel rijk, maar Yo is opgegroeid bij d'r mams met de 12 (?) broers en zussen, en ze waren zo arm dat ze een tijdlang bij opa en oma hebben moeten inwonen...kijk maar eens op youtube naar de ep van Villa Felderhof met Yo erin..ze hadden het echt helemaal niet breed en ze vertelde dat ze nooit geld hadden om naar een pretpark te gaan oid, en dat haar moeder daarom dingen verzon als rondlopen in een oud leegstand pand wat dan zogenaamd een spookhuis was, bij wijze van uitje. Op d'r 14e is ze met een vriendje gaan samenwonen bij zijn ouders. (die blijkbaar ook niet onbemiddeld waren).
 heel knap van haar zo van de ghetto naar high society.
  heel knap van haar zo van de ghetto naar high society.

Hm, ik heb zelf een tijdje extensions gebruikt die van "boven" dan wel stijl waren maar beneden "wavy" (Zo'n jennifer Love Hewitt-krul, zeg maar). Gewoon voor wat meer volume beneden en je hoeft niet elke dag met de Carmen in de weer. Dus dat is wel een verschil met het hele stijle. Na een tijdje heb ik ook eens stijle extensions geprobeerd en die later eens willen krullen maar dat "pakte" dat dan weer niet zo. Maar die straightner is wel supereffectief spul dan, is dat ook gewoon bij de drogist te halen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Extensions worden er altijd stijl ingezet en ik zie duidelijk dat ze het straight nu zodat het mooi samenvalt met de rest van haar haar. Als Yo haar haar elke dag stijl zou fohnen zou het ook kunnen, want ze heeft van nature meer een slagkrul dan een permanent krul. Alleen aan de glans te zien doet ze dat niet. Wie elke dag stijlfohnt heeft namelijk nogal wat pluis.
Overigens doel ik niet op de chemische straightner maar op de elke dag straightner, die is ook glans/verzorgend en fohn je erin. Of beter gezegd: eruit.
Blijft een week mooi glad zonder pluis.
Je kunt met krulletjes haar echt geen extensions hebben zonder gezeik; dan zit je na een paar dagen met knotten klitten op je hoofd. Strand zou ik ook niet doen
 Alleen het is wel jammer dat Carmenset krullen zo snel uitzakken...
  Alleen het is wel jammer dat Carmenset krullen zo snel uitzakken...

Sterker nog, ze heeft pas haar nieuwe huis betrokken, een villa die ze zelf heeft laten bouwen. En ze schijnt iets te hebben met een of andere bokser. (Waarom heb ik een ijzeren geheugen wvb nutteloze info?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Is al bekend hoor; zij blijft in de villa en hoeft inderdaad niet meer te werken. Er blijft genoeg over voor Yo, want alleen al tijdens het WK heeft Wes alweer een paar ton binnengeharkt door er simpelweg aanwezig te zijn.
 ).
 ).

Er is er 1 van Sebastian die erg goed werkt; helaas niet bij een drogist te koop. Ik vrees ook dat je zulke producten beter bij een kapper kan kopen en liever niet bij een drogist, als ze die al hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, ik heb zelf een tijdje extensions gebruikt die van "boven" dan wel stijl waren maar beneden "wavy" (Zo'n jennifer Love Hewitt-krul, zeg maar). Gewoon voor wat meer volume beneden en je hoeft niet elke dag met de Carmen in de weer. Dus dat is wel een verschil met het hele stijle. Na een tijdje heb ik ook eens stijle extensions geprobeerd en die later eens willen krullen maar dat "pakte" dat dan weer niet zo. Maar die straightner is wel supereffectief spul dan, is dat ook gewoon bij de drogist te halen?
Nu sta ik gewoon elke dag 15 minuten eerder opAlleen het is wel jammer dat Carmenset krullen zo snel uitzakken...

Met Badr Hari.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft pas haar nieuwe huis betrokken, een villa die ze zelf heeft laten bouwen. En ze schijnt iets te hebben met een of andere bokser. (Waarom heb ik een ijzeren geheugen wvb nutteloze info?).

grappige combi
 grappige combi  

is hij inmiddels al boven water, hij werd gezocht door de politiequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met Badr Hari.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=badr+hari+ramona&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=badr+hari+ra&gs_rfai=&fp=4123174e5cd30a8
Ik heb hetzelfde probleem
 * SeaOfLove weet ook te veel nutteloze dingen
 * SeaOfLove weet ook te veel nutteloze dingen  

Ik dacht eerst dat het een man is. Of is Dailalama dat ook? Oh nee, blama. Dailablama. En er zit hier ook een Dailalama.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@dalaiblama, ik begin me steeds meer af te vragen wat voor een persoon je irl bent: je post regelmatig in cul en dan niet alleen over agv, je weet alles over extensinons en je brouwt je eigen GHBgrappige combi

Ik heb iets nichterigs, zeggen ze.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@dalaiblama, ik begin me steeds meer af te vragen wat voor een persoon je irl bent: je post regelmatig in cul en dan niet alleen over agv, je weet alles over extensinons en je brouwt je eigen GHBgrappige combi

Waaaaaat? Is dat echt?. Dan begin ik steeds meer te geloven dat de roddels waar zijn en Ramoon inderdaad een takkewijf is. Kan niet anders, want een fijnzinnige vrouw zou zich niet inlaten met zo'n agressief etterbakje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met Badr Hari.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=badr+hari+ramona&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=badr+hari+ra&gs_rfai=&fp=4123174e5cd30a8
Ik heb hetzelfde probleem

Waarom stellen mensen een leven met weinig financiele middelen toch altijd aan een ellendig leven? Zo te lezen heeft ze een heel creatieve moeder en een heleboel gezellige broers en zussen. Nee, je kind elke dag wegbrengen naar een KDV omdat je 3 auto's voor de deur moet hebben en 80 uur moet werken, dat is gezellig,quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjezus, dat klinkt als een zwaar ellendig leven zeg.. sodejuu al die tijd nooit op vakantie zelfs niet naar Spanje naar pappa? Wat heeft Yo het toch zwaar gehadheel knap van haar zo van de ghetto naar high society.

En Yolanthe is ook geen lelijke vrouw!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:03 schreef dalaiblama het volgende:
Waaaaaat? Is dat echt?. Dan begin ik steeds meer te geloven dat de roddels waar zijn en Ramoon inderdaad een takkewijf is. Kan niet anders, want een fijnzinnige vrouw zou zich niet inlaten met zo'n agressief etterbakje.
Ik begin het arme Wes steeds meer te gunnen, die schattig Yo. Die mag dan wel dom zijn, maar dom is niet gevaarlijk en ze lijkt me een lieverd.

Dat klopt..Yolanthe heeft jongere broertjes of zusjes van haar vader en zijn vrouw.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik meen te hebben gelezen dat Yolanthes broers en zussen wel dezelfde vader hebben maar verschillende moeders.

quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik heb iets nichterigs, zeggen ze.

Dan vind ik dit wel weer minder:quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:35 schreef Vivi het volgende:
Ze waren wel getrouwd maar zijn "gewoon" gescheiden, alsof dat zo uitzonderlijk is zeg. En alsof je daarom minder blij met je moeder zou zijn. Ik heb diep respect voor een vrouw die in haar eentje zoveel kinderen groot brengt en dan ook nog zo weinig te besteden heeft en alsog de puf heeft om leuke dingen te bedenken en het gezellig te maken met weinig middelen.
Bron Elsevierquote:Cabau van Kasbergen werd geboren op Ibiza als dochter van een Spaanse vader en een Nederlandse moeder. Naar Spaans gebruik draagt ze de achternaam van vader én moeder. Ze is de vijfde van zeven kinderen (zes meisjes, één jongen). Toen ze vijf jaar was, scheidden haar ouders en verhuisde moeder met kinderen naar Hilversum. Haar vader bleef op Ibiza, hertrouwde en kreeg nog eens vijf kinderen. Moeder Richarda van Kasbergen (54): 'Ze was een prettig kind, de vredestichter in ons gezin. Zeker de jongste kinderen hebben veel ontzag voor haar.' Haar moeder, die al haar kinderen aanmeldde bij een castingbureau , herinnert zich een toneelstukje van Yolanthe. 'Ze was negen en speelde met haar zusje en een vriendinnetje dat ze naar een spermabank ging. In een jampotje hadden ze twee gele knikkers gestopt. Ze wilde een tweeling.' Haar eerste tv-optreden was in een reclamefilmpje voor Paturain.

De wereld is overbevolkt, dus niks respect, net konijnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:35 schreef Vivi het volgende:
Ze waren wel getrouwd maar zijn "gewoon" gescheiden, alsof dat zo uitzonderlijk is zeg. En alsof je daarom minder blij met je moeder zou zijn. Ik heb diep respect voor een vrouw die in haar eentje zoveel kinderen groot brengt en dan ook nog zo weinig te besteden heeft en alsog de puf heeft om leuke dingen te bedenken en het gezellig te maken met weinig middelen.

Maar hoe zit het nou? Yolanthe zei toch dat haar vader zo veel geld had? Maar niks over voor z'n ex en kinderen ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef erik666 het volgende:
[..]
De wereld is overbevolkt, dus niks respect, net konijnen.

morgenavond om 19.30 tot 20.30 lange shownieuws n.a.v. het huwelijk van Wes en Yo
 morgenavond om 19.30 tot 20.30 lange shownieuws n.a.v. het huwelijk van Wes en Yo  

Amaranta, meteen gaan strepen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:00 schreef amaranta het volgende:
Wesley en Yolanthe krijgen leeuw cadeau
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder krijgen een leeuw cadeau voor hun huwelijk. De adoptieleeuw blijft veilig in safaripark Beekse Bergen wonen.
Copyright 2010, Novum
Wes en Yo krijgen leeuw cadeau
(Novum) - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder krijgen een leeuw cadeau voor hun huwelijk. Het dier komt niet in hun appartement in Milaan te wonen, de adoptieleeuw blijft veilig in safaripark Beekse Bergen.
Het gaat om een 16-jarige leeuwin, genaamd Victory. "Ze krijgen na hun huwelijk een grote foto van Victory", vertelt een woordvoerder. "En we nodigen ze uit om langs te komen om haar te laten zien."
"Ze hebben waarschijnlijk alles al wat hun hartje begeert, daarom vinden we dit een mooi cadeau." Het geld voor de adoptie wordt aan een stichting gedoneerd, die zich bekommert om natuur en dieren. Voor bruiloftsgasten die nog geen geschikt cadeau hebben: de stokstaartjes, gorilla's en

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees net op de Televaag dat Wesley van Michael Oomen houdt (who ever he is????). Het schijnt een of andere NLs-talige zanger te zijn?Hij gaat ook zingen op hun bruiloft. Wat een feest zal dat zijn!!! Ik dacht dat het een grapje was dat hij nederlandstaligliefhebber was ivm de ex van Yo maar het schijnt echt zo te zijn. Mon dieu wat een paupertjes zeg.

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees net op de Televaag dat Wesley van Michael Oomen houdt (who ever he is????). Het schijnt een of andere NLs-talige zanger te zijn?Hij gaat ook zingen op hun bruiloft. Wat een feest zal dat zijn!!! Ik dacht dat het een grapje was dat hij nederlandstaligliefhebber was ivm de ex van Yo maar het schijnt echt zo te zijn. Mon dieu wat een paupertjes zeg.

Dat ben ik met je eens maar de mensen die van nederlandstalig houden is wel een apart (c.q. simpel) slag volk. Bovendien; net alsof een wereldster zoals Robbie Williams, Byonce of noem iets als Celine Dion voor hun wil komen zingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah... paupertjes... paupertjes...
Ik vind het ze juist wel sieren dat ze op hún bruiloft voor hun eigen smaak gaan. En niet dan maar een of andere wereldster laten invliegen omdat dat sjieker en indrukwekkender staat.

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar de mensen die van nederlandstalig houden is wel een apart (c.q. simpel) slag volk. Bovendien; net alsof een wereldster zoals Robbie Williams, Byonce of noem iets als Celine Dion voor hun wil komen zingen.

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm nou bedankt, ik hou ook wel van sommige Nederlandstalige artiesten.
Maar je hebt gelijk, ik ben dan ook vrij simpel.
 . Ik wil verder niemand beledigen maar het is niet mijn slag volk, ik zou het 1 van de grootste afknappers vinden als mijn vriend van Nederlandstalig zou houden
 . Ik wil verder niemand beledigen maar het is niet mijn slag volk, ik zou het 1 van de grootste afknappers vinden als mijn vriend van Nederlandstalig zou houden    

Net alsof die zouden weigeren als ze genoeg betaald krijgen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bovendien; net alsof een wereldster zoals Robbie Williams, Byonce of noem iets als Celine Dion voor hun wil komen zingen.

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar een programma van de Tros met die Nederlandse pulp of een concert van Guus of Marco, dan zie je me toch wat plebs en josties in de zaal. Ik wil verder niemand beledigen maar het is niet mijn slag volk, ik zou het 1 van de grootste afknappers vinden als mijn vriend van Nederlandstalig zou houden

Das allemaal nepquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Marble het volgende:
Heeft Yolanthe trouwens het beste haar van Nederland of is er iemand met nóg geweldiger haar? Ik wil echt een standbeeld oprichten voor dat haar alleen al.

Dat dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het in elk geval te prijzen dat ze zich geen kont aantrekken van het feit wat andere mensen wel of niet leuk vinden en gewoon de zangertttt laten komen die zij leuk vinden

Nou Marco is toch goed hoor Leandraquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
Sorry, maar had je werkelijk iets anders verwacht bij Wesley en Yolanthe??
Het valt me al mee dat ze met zo'n relatief onbekende NL zanger dwepen, en het niet per se Borsato of Bauer hoeft te zijn die komt optreden.
 Frans Bauer is niet mijn smaak.
 Frans Bauer is niet mijn smaak.

Daar ging het me niet om, maar als zij die hoempapa muziek leuk vinden, dan vind ik er wel wat voor te zeggen dat ze ook zo'n hoempapa zanger uitgenodigd hebben, en niet Marco omdat "men" dan onder de indruk is dat Marco optreedt op hun huwelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Marco is toch goed hoor LeandraFrans Bauer is niet mijn smaak.

Nee daar heb jij gelijk in.. hun houden van die muziek en het is hun feest(je)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
Daar ging het me niet om, maar als zij die hoempapa muziek leuk vinden, dan vind ik er wel wat voor te zeggen dat ze ook zo'n hoempapa zanger uitgenodigd hebben, en niet Marco omdat "men" dan onder de indruk is dat Marco optreedt op hun huwelijk.
Plus dat Marco ook nog probleemloos in het Italiaans zou kunnen zingen.... ook leuk voor de gasten uit het thuisland.

Omdat ze half spaanse is
 Omdat ze half spaanse is  

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
Overigens verdenk ik Yolanthe er wel van het type te zijn dat haar "voorkeuren" simpelweg aanpast aan die van haar partner, dat dan wel weer

Nou, ik ben ook Nederlandse, maar om nou te zeggen dat ik van Nederlandse muziek hou.... Neuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weet ik zonet niet wat jij zegt..Zal Yolanthe niet van Spaanse muziek houdenOmdat ze half spaanse is

ik houdt van deze muziek ze zijn Nederlanders maar zingen Engels.Zie mijn UIquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik ben ook Nederlandse, maar om nou te zeggen dat ik van Nederlandse muziek hou.... Neuh

Ik hoorde Yo of iets in d'r interview (d'r zussen) nog miepen over dat Wesley zoveel hipperdehipper was dan Jan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:06 schreef Helly het volgende:
Maar dat Wesley in de Koos (en dus ook Michael) doelgroep valt is geen verrassing toch?

Ik weet dat ze vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weet ik zonet niet wat jij zegt..Zal Yolanthe niet van Spaanse muziek houdenOmdat ze half spaanse is
 Aventura
 Aventura  houdt iig! Heeft iemand trouwens die column gelezen die Yo heeft geschreven toen het net uit was met Jan? Iets over dat het leven een feestje is waar soms slechte muziek gedraait wordt
 houdt iig! Heeft iemand trouwens die column gelezen die Yo heeft geschreven toen het net uit was met Jan? Iets over dat het leven een feestje is waar soms slechte muziek gedraait wordt  .
 .

.
 .  

Ja d'r dochter gaat trouwen met de sportiefste en rijkste van het Sprookjesbos, do'h.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:10 schreef Vivi het volgende:
Die moeder van Yo is wel erg hysterisch..
 .
.

Ja maar hoe dichterbij hoe spannender he, het besef begint te komen!quote:

Ja, en nu "echt" want voor de kerk.... wat juridisch natuurlijk geen bal uitmaakt want daar geldt alleen wettelijk maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja d'r dochter gaat trouwen met de sportiefste en rijkste van het Sprookjesbos, do'h..

Toen was hij nog niet katholiek toen hij ging scheiden..Daarom zou het geen probleem leveren dat ie voor de kerk trouwt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Leandra het volgende:
Oh? De Katholieke kerk doet niet meer moeilijk over een echtscheiding, of doen ze alleen maar niet moeilijk omdat die echtscheiding was van voordat hij Katholiek werd?

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wesley was protestant en is inmiddels katholiek geworden..
 Ik dacht dat hij niet gelovig was en nu gelooft vanwege Yo, maar ook dit nog
 Ik dacht dat hij niet gelovig was en nu gelooft vanwege Yo, maar ook dit nog   

Waarom klik ik hier nou op met m'n stomme kop.quote:

Ik had Sieneke verwachtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
Sorry, maar had je werkelijk iets anders verwacht bij Wesley en Yolanthe??
Het valt me al mee dat ze met zo'n relatief onbekende NL zanger dwepen, en het niet per se Borsato of Bauer hoeft te zijn die komt optreden.

Oh, daarom zullen ze dat wel hebben gedaan. Anders wordt trouwen in een kerk in Italie een beetje moeillijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wesley was protestant en is inmiddels katholiek geworden.. Dus mag hij voor de kerk trouwen.

Waarom zeuren jullie altijd zo over de lengte van Wesley. Iedereen weet nu wel dat ie niet zo lang is. En zo klein is ie ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:28 schreef DrDentz het volgende:
Yolanthe heeft een sprookjeshuwelijk
als ze thuiskomt zit de dwerg al op de bank

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij heeft ze ook iets aan d'r tanden laten doen.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:28 schreef DrDentz het volgende:
Yolanthe heeft een sprookjeshuwelijk
als ze thuiskomt zit de dwerg al op de bank

Veel kleiner komen ze niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
. En zo klein is ie ook weer niet.

Wesley die bij popstars heeft gewonnen ..dat hadden ze gisteren over in shownieuws..ik weet het niet hoor want ik kijk nooit naar Popstars.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:54 schreef Adelante het volgende:
Hoe heet die "bekende" zanger uit Utrecht trouwens die mag zingen op het huwelijk?

Vanavond om 23.00u in de late shownieuws. Evert Santegoeds is daar ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:53 schreef Roguee het volgende:
ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet,gelukkig is sbs daar om dit alles uit te zenden

Je ziet haar tandvlees nu veel minder. Daarom ziet haar gezicht (en vooral mond!) er nu zo anders uit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Ja, hier zie je het duidelijk;
Tanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanden nieuw:
[ afbeelding ]

Zie je, er was iets. Op het WK vond ik haar zo prachtig! er was niets vlezigs meer aan! Dat is het dus, de gums zijn weg! Heb ik altijd heel oncharmant gevonden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Tanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanden nieuw:
[ afbeelding ]

Wesley is volgens mij 1.70 dat is klein maar toch niet raar klein, maar iedereen maakt grappen over zijn lengte, snap ik niet. Denk dat Yolanthe ook 1.70 , als zij nou 1.85 was geweest dan was het weer een ander verhaal geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom zeuren jullie altijd zo over de lengte van Wesley. Iedereen weet nu wel dat ie niet zo lang is. En zo klein is ie ook weer niet.

Ze blijft nogsteeds dezelfde snol hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:41 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Zie je, er was iets. Op het WK vond ik haar zo prachtig! er was niets vlezigs meer aan! Dat is het dus, de gums zijn weg! Heb ik altijd heel oncharmant gevonden.
Hele verbetering. Nu is ze af. Niets meer aan doen.

Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze blijft nogsteeds dezelfde snol hoor.

Whut, die haargrensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Tanden oud:
[ afbeelding ]

Ik heb geen netkousen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.
Ga toch weg engerd.

Yolanthefappertquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.
Ga toch weg engerd.

Ja echt smerig he.quote:

Ok, thnx voor de info.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij werd in het WK subforum al boos op iedereen die Yolanthe durfde te bekritiseren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |