Ik had Sieneke verwachtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
Sorry, maar had je werkelijk iets anders verwacht bij Wesley en Yolanthe??
Het valt me al mee dat ze met zo'n relatief onbekende NL zanger dwepen, en het niet per se Borsato of Bauer hoeft te zijn die komt optreden.

Oh, daarom zullen ze dat wel hebben gedaan. Anders wordt trouwen in een kerk in Italie een beetje moeillijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wesley was protestant en is inmiddels katholiek geworden.. Dus mag hij voor de kerk trouwen.

Waarom zeuren jullie altijd zo over de lengte van Wesley. Iedereen weet nu wel dat ie niet zo lang is. En zo klein is ie ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:28 schreef DrDentz het volgende:
Yolanthe heeft een sprookjeshuwelijk
als ze thuiskomt zit de dwerg al op de bank

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij heeft ze ook iets aan d'r tanden laten doen.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:28 schreef DrDentz het volgende:
Yolanthe heeft een sprookjeshuwelijk
als ze thuiskomt zit de dwerg al op de bank

Veel kleiner komen ze niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
. En zo klein is ie ook weer niet.

Wesley die bij popstars heeft gewonnen ..dat hadden ze gisteren over in shownieuws..ik weet het niet hoor want ik kijk nooit naar Popstars.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:54 schreef Adelante het volgende:
Hoe heet die "bekende" zanger uit Utrecht trouwens die mag zingen op het huwelijk?

Vanavond om 23.00u in de late shownieuws. Evert Santegoeds is daar ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:53 schreef Roguee het volgende:
ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet,gelukkig is sbs daar om dit alles uit te zenden

Je ziet haar tandvlees nu veel minder. Daarom ziet haar gezicht (en vooral mond!) er nu zo anders uit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Ja, hier zie je het duidelijk;
Tanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanden nieuw:
[ afbeelding ]

Zie je, er was iets. Op het WK vond ik haar zo prachtig! er was niets vlezigs meer aan! Dat is het dus, de gums zijn weg! Heb ik altijd heel oncharmant gevonden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Tanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanden nieuw:
[ afbeelding ]

Wesley is volgens mij 1.70 dat is klein maar toch niet raar klein, maar iedereen maakt grappen over zijn lengte, snap ik niet. Denk dat Yolanthe ook 1.70 , als zij nou 1.85 was geweest dan was het weer een ander verhaal geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom zeuren jullie altijd zo over de lengte van Wesley. Iedereen weet nu wel dat ie niet zo lang is. En zo klein is ie ook weer niet.

Ze blijft nogsteeds dezelfde snol hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:41 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Zie je, er was iets. Op het WK vond ik haar zo prachtig! er was niets vlezigs meer aan! Dat is het dus, de gums zijn weg! Heb ik altijd heel oncharmant gevonden.
Hele verbetering. Nu is ze af. Niets meer aan doen.

Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze blijft nogsteeds dezelfde snol hoor.

Whut, die haargrensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:15 schreef Vivi het volgende:
Tanden oud:
[ afbeelding ]

Ik heb geen netkousen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.
Ga toch weg engerd.

Yolanthefappertquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behoorlijk dellerig zoals je je hier profileert. Ik zie je al een andere vrouw aan de haren trekken in je netkousen en kleurspoeling.
Ga toch weg engerd.

Ja echt smerig he.quote:

Ok, thnx voor de info.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij werd in het WK subforum al boos op iedereen die Yolanthe durfde te bekritiseren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |