Euh, Papa die capo di tutti capi was dan wel rijk, maar Yo is opgegroeid bij d'r mams met de 12 (?) broers en zussen, en ze waren zo arm dat ze een tijdlang bij opa en oma hebben moeten inwonen...kijk maar eens op youtube naar de ep van Villa Felderhof met Yo erin..ze hadden het echt helemaal niet breed en ze vertelde dat ze nooit geld hadden om naar een pretpark te gaan oid, en dat haar moeder daarom dingen verzon als rondlopen in een oud leegstand pand wat dan zogenaamd een spookhuis was, bij wijze van uitje. Op d'r 14e is ze met een vriendje gaan samenwonen bij zijn ouders. (die blijkbaar ook niet onbemiddeld waren).quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Straatslimheid bij Yo? Kan ik niet met je eens zijn. Ze komt sowieso al uit een welvarend gezin, onder straatslimheid versta ik een grietje die bijv in de Bijlmer 10 hoog achter heeft gewoond met haar hele familie en daardoor veel op straat hing maar toch iets van haar leven heeft gemaakt waardoor ze in een ander milieu is terechtgekomen. Dit gaat voor Yo toch echt niet op.
Dat lengteverschil viel me idd ook al op, al zag ik laatst een Spaansachtig meisje ergens dat ook van dat dikke lange haar had als dat van Yo, dat is wel echt Latijns haar zeg maar. Maar over die krullen..heeft ze dan nu stijle extensions en laat ze de rest dan stylen ook denk jij? Ik merk bij mezelf dat het heel veel te maken heeft met hoe ik het laat opdrogen als ik het heb gewassen..of ik het wel of niet kam en of ik er mousse in knijp. Maar ja, ik vertoon dan ook een treffende gelijkenis met de moeder van Yo, ik schrik er soms zelf vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef dalaiblama het volgende:
Rossanna is er ook nog inderdaad, die is vast verantwoordelijk voor de extensions.
En dat zijn extensions, niet alleen omdat normaal haar niet 30 cm groeit in 1 week, maar ook omdat ze het nu ineens stijl draagt. Dat moet ook want krulletjes met extensions geven vreselijke klitten.
Je kunt er hooguit krullers indraaien, want ze ook heeft gedaan zoals te zien is op de foto's van het WK. Normaal heeft Yolante kleine krulletjes van zichzelf als ze het nat laat opdrogen.
<haar expert>
![]()
Extensions worden er altijd stijl ingezet en ik zie duidelijk dat ze het straight nu zodat het mooi samenvalt met de rest van haar haar. Als Yo haar haar elke dag stijl zou fohnen zou het ook kunnen, want ze heeft van nature meer een slagkrul dan een permanent krul. Alleen aan de glans te zien doet ze dat niet. Wie elke dag stijlfohnt heeft namelijk nogal wat pluis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat lengteverschil viel me idd ook al op, al zag ik laatst een Spaansachtig meisje ergens dat ook van dat dikke lange haar had als dat van Yo, dat is wel echt Latijns haar zeg maar. Maar over die krullen..heeft ze dan nu stijle extensions en laat ze de rest dan stylen ook denk jij? Ik merk bij mezelf dat het heel veel te maken heeft met hoe ik het laat opdrogen als ik het heb gewassen..of ik het wel of niet kam en of ik er mousse in knijp. Maar ja, ik vertoon dan ook een treffende gelijkenis met de moeder van Yo, ik schrik er soms zelf van.
Dat vraag ik me wel erg af over zijn vorige huwelijk. Zit die Ramona nu voor de rest van haar leven gebakken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef Vivi het volgende:
Zouden ze in gemeenschap van goederen trouwen?
Is al bekend hoor; zij blijft in de villa en hoeft inderdaad niet meer te werken. Er blijft genoeg over voor Yo, want alleen al tijdens het WK heeft Wes alweer een paar ton binnengeharkt door er simpelweg aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel erg af over zijn vorige huwelijk. Zit die Ramona nu voor de rest van haar leven gebakken?
Tjezus, dat klinkt als een zwaar ellendig leven zeg.. sodejuu al die tijd nooit op vakantie zelfs niet naar Spanje naar pappa? Wat heeft Yo het toch zwaar gehadquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, Papa die capo di tutti capi was dan wel rijk, maar Yo is opgegroeid bij d'r mams met de 12 (?) broers en zussen, en ze waren zo arm dat ze een tijdlang bij opa en oma hebben moeten inwonen...kijk maar eens op youtube naar de ep van Villa Felderhof met Yo erin..ze hadden het echt helemaal niet breed en ze vertelde dat ze nooit geld hadden om naar een pretpark te gaan oid, en dat haar moeder daarom dingen verzon als rondlopen in een oud leegstand pand wat dan zogenaamd een spookhuis was, bij wijze van uitje. Op d'r 14e is ze met een vriendje gaan samenwonen bij zijn ouders. (die blijkbaar ook niet onbemiddeld waren).
Hm, ik heb zelf een tijdje extensions gebruikt die van "boven" dan wel stijl waren maar beneden "wavy" (Zo'n jennifer Love Hewitt-krul, zeg maar). Gewoon voor wat meer volume beneden en je hoeft niet elke dag met de Carmen in de weer. Dus dat is wel een verschil met het hele stijle. Na een tijdje heb ik ook eens stijle extensions geprobeerd en die later eens willen krullen maar dat "pakte" dat dan weer niet zo. Maar die straightner is wel supereffectief spul dan, is dat ook gewoon bij de drogist te halen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Extensions worden er altijd stijl ingezet en ik zie duidelijk dat ze het straight nu zodat het mooi samenvalt met de rest van haar haar. Als Yo haar haar elke dag stijl zou fohnen zou het ook kunnen, want ze heeft van nature meer een slagkrul dan een permanent krul. Alleen aan de glans te zien doet ze dat niet. Wie elke dag stijlfohnt heeft namelijk nogal wat pluis.
Overigens doel ik niet op de chemische straightner maar op de elke dag straightner, die is ook glans/verzorgend en fohn je erin. Of beter gezegd: eruit.
Blijft een week mooi glad zonder pluis.
Je kunt met krulletjes haar echt geen extensions hebben zonder gezeik; dan zit je na een paar dagen met knotten klitten op je hoofd. Strand zou ik ook niet doen
Sterker nog, ze heeft pas haar nieuwe huis betrokken, een villa die ze zelf heeft laten bouwen. En ze schijnt iets te hebben met een of andere bokser. (Waarom heb ik een ijzeren geheugen wvb nutteloze info?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Is al bekend hoor; zij blijft in de villa en hoeft inderdaad niet meer te werken. Er blijft genoeg over voor Yo, want alleen al tijdens het WK heeft Wes alweer een paar ton binnengeharkt door er simpelweg aanwezig te zijn.
Er is er 1 van Sebastian die erg goed werkt; helaas niet bij een drogist te koop. Ik vrees ook dat je zulke producten beter bij een kapper kan kopen en liever niet bij een drogist, als ze die al hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, ik heb zelf een tijdje extensions gebruikt die van "boven" dan wel stijl waren maar beneden "wavy" (Zo'n jennifer Love Hewitt-krul, zeg maar). Gewoon voor wat meer volume beneden en je hoeft niet elke dag met de Carmen in de weer. Dus dat is wel een verschil met het hele stijle. Na een tijdje heb ik ook eens stijle extensions geprobeerd en die later eens willen krullen maar dat "pakte" dat dan weer niet zo. Maar die straightner is wel supereffectief spul dan, is dat ook gewoon bij de drogist te halen?
Nu sta ik gewoon elke dag 15 minuten eerder opAlleen het is wel jammer dat Carmenset krullen zo snel uitzakken...
Met Badr Hari.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft pas haar nieuwe huis betrokken, een villa die ze zelf heeft laten bouwen. En ze schijnt iets te hebben met een of andere bokser. (Waarom heb ik een ijzeren geheugen wvb nutteloze info?).
is hij inmiddels al boven water, hij werd gezocht door de politiequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met Badr Hari.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=badr+hari+ramona&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=badr+hari+ra&gs_rfai=&fp=4123174e5cd30a8
Ik heb hetzelfde probleem
Ik dacht eerst dat het een man is. Of is Dailalama dat ook? Oh nee, blama. Dailablama. En er zit hier ook een Dailalama.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@dalaiblama, ik begin me steeds meer af te vragen wat voor een persoon je irl bent: je post regelmatig in cul en dan niet alleen over agv, je weet alles over extensinons en je brouwt je eigen GHBgrappige combi
Ik heb iets nichterigs, zeggen ze.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@dalaiblama, ik begin me steeds meer af te vragen wat voor een persoon je irl bent: je post regelmatig in cul en dan niet alleen over agv, je weet alles over extensinons en je brouwt je eigen GHBgrappige combi
Waaaaaat? Is dat echt?. Dan begin ik steeds meer te geloven dat de roddels waar zijn en Ramoon inderdaad een takkewijf is. Kan niet anders, want een fijnzinnige vrouw zou zich niet inlaten met zo'n agressief etterbakje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met Badr Hari.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=badr+hari+ramona&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=badr+hari+ra&gs_rfai=&fp=4123174e5cd30a8
Ik heb hetzelfde probleem
Waarom stellen mensen een leven met weinig financiele middelen toch altijd aan een ellendig leven? Zo te lezen heeft ze een heel creatieve moeder en een heleboel gezellige broers en zussen. Nee, je kind elke dag wegbrengen naar een KDV omdat je 3 auto's voor de deur moet hebben en 80 uur moet werken, dat is gezellig,quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjezus, dat klinkt als een zwaar ellendig leven zeg.. sodejuu al die tijd nooit op vakantie zelfs niet naar Spanje naar pappa? Wat heeft Yo het toch zwaar gehadheel knap van haar zo van de ghetto naar high society.
En Yolanthe is ook geen lelijke vrouw!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:03 schreef dalaiblama het volgende:
Waaaaaat? Is dat echt?. Dan begin ik steeds meer te geloven dat de roddels waar zijn en Ramoon inderdaad een takkewijf is. Kan niet anders, want een fijnzinnige vrouw zou zich niet inlaten met zo'n agressief etterbakje.
Ik begin het arme Wes steeds meer te gunnen, die schattig Yo. Die mag dan wel dom zijn, maar dom is niet gevaarlijk en ze lijkt me een lieverd.
Dat klopt..Yolanthe heeft jongere broertjes of zusjes van haar vader en zijn vrouw.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik meen te hebben gelezen dat Yolanthes broers en zussen wel dezelfde vader hebben maar verschillende moeders.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik heb iets nichterigs, zeggen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |