Ook Ronaldo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazekers is het voetbalroyalty.. er komen veel voetballers denk ik
Tja en nu met fullscreen goed beeld. Dan zie je dat ze haar lipjes op elkaar heeft bij het uitspreken van het woord. Dat doe je niet met de D, wel met de P.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze zingt inderdaad 'doen' (ik kan liplezen, zowel met als zonder geluid, wat nog weleens verschil kan maken, lees ik 'doen'). Verder helemaal met je post eens
Meen ergens te hebben gelezen dat ze de mavo heeft gedaan. Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef erik666 het volgende:
Vraag me af wat Yolanthe voor schoolopleiding heeft gedaan, daar lees je nooit iets over.![]()
"Als je durft"quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, bla, bla.
Jij begint ineens op de persoonlijke toer, terwijl ik het over Yolanthe had. Zegt meer over jezelf. En hou je analyse maar voor je, je kent me verder niet.
En je doelde niet op jezelf? Nou, ik was in ieder geval niet de enige die het een vreemd grapje vond (in dat vorige topic). Heeft niks te maken met mijn intelligentie en al die andere onzin die jij erbij fantaseert.
Jij hebt niet het recht anderen af te zeiken en dan ook nog verwachten dat er lief terug wordt gereageerd.
En nu hou ik op. Stuur me maar een pb als je nog meer hebt te zeiken. Als je durft.
Ok, voor de laatste keer dan: jij kent me niet, jij weet niks over mijn intelligentie, dus zullen we het over Yolanthe hebben en wat voor opleiding zij gedaan heeft?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Als je durft".
Voor dat soort gedoe ben ik te oud.
En jij te dom.
Nou, ik kan wel een inschatting maken hoor..of heb je een ghostwriter voor je posts?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, voor de laatste keer dan: jij kent me niet, jij weet niks over mijn intelligentie, dus zullen we het over Yolanthe hebben en wat voor opleiding zij gedaan heeft?
Wat geweldig dat jij mij aan de hand van een paar posts op internet meent te kennen. Hulde!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel een inschatting maken hoor..of heb je een ghostwriter voor je posts?
Dat is dus duidelijk weave oid. iig nepquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Marble het volgende:
Heeft Yolanthe trouwens het beste haar van Nederland of is er iemand met nóg geweldiger haar? Ik wil echt een standbeeld oprichten voor dat haar alleen al.
Straatslimheid bij Yo? Kan ik niet met je eens zijn. Ze komt sowieso al uit een welvarend gezin, onder straatslimheid versta ik een grietje die bijv in de Bijlmer 10 hoog achter heeft gewoond met haar hele familie en daardoor veel op straat hing maar toch iets van haar leven heeft gemaakt waardoor ze in een ander milieu is terechtgekomen. Dit gaat voor Yo toch echt niet op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Vivi het volgende:
Anyway,
wat maakt het uit wat Yo voor opleiding heeft? Ze heeft iig straatslimheid, en dat bedoel ik niet negatief, het lijkt me een gezellige meid om mee om te gaan en ze heeft het goed bekeken! We kunnen niet allemaal raketgeleerden zijn en dat hoeft ook niet.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Marble het volgende:
Heeft Yolanthe trouwens het beste haar van Nederland of is er iemand met nóg geweldiger haar? Ik wil echt een standbeeld oprichten voor dat haar alleen al.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind die blonde kapperboy mooier haar hebben.
Die met die 'volle' wenkbrauwen. Hij heeft hele lange blonde lokken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Ptwish?
(Wat komen alle SHO-gates soms toch heerlijk samen!)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die met die 'volle' wenkbrauwen. Hij heeft hele lange blonde lokken.
Die ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Tom Sebastian. *ril*
Die had ooit samen met Ptwish Paay een eigen verzorgingslijn geloof ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |