Ik vond die dwergenstad ook voornamelijk te lang. Heb 'm pas op het eind gedaan en roste er toen nog redelijk snel doorheen, maar als je die als eerste doet duurt lijkt het geloof ik helemaal een eeuwigheid te duren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 schreef Ang3l het volgende:
Heb het een tijd laten liggen omdat ik die dwergenstad niet boeiend vind
ergens 2011quote:
Dacht februari 2011 inderdaad, heb ergens papiertjes rond zien gaan met de release date in februari.quote:
Da's een trophy als je Zevran de tent in loktquote:
Het is een hoop geloop en gepraat en maar weinig actie (tot nu toe).quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik vond die dwergenstad ook voornamelijk te lang. Heb 'm pas op het eind gedaan en roste er toen nog redelijk snel doorheen, maar als je die als eerste doet duurt lijkt het geloof ik helemaal een eeuwigheid te duren.
Kan ik deze game ook nog eens ontdekkenquote:DRAGON AGE: ORIGINS - ULTIMATE EDITION
Classified 03 September, 2010
Consumer Advice: Contains strong bloody violence
DRAGON AGE - ORIGINS - ULTIMATE EDITION is a fantasy role-playing game for the PC. This version includes the previous downloadable extra missions for the game. It was classified '18' for strong bloody violence.
RAGON AGE: ORIGINS - ULTIMATE EDITION
THE STONE PRISONER
WARDEN'S KEEP
RETURN TO OSTAGAR
DRAGON AGE: ORIGINS - AWAKENING
FEASTDAY COMBO PACK
THE DARKSPWAN CHRONICLES
LELIANA'S SONG
THE GOLEMS OF AMGARRAK
WITCH HUNT
Pas een week?quote:
Mag het nog gezegd worden of niet dan? Of is het niet meer 'cool' om DLC van een week te spelen?quote:
Ow god, we hebben weer een user die snel op zijn teentjes getrapt is. Meteen defensief reageren en de andere user aanvallen, dat is inderdaad de kwaliteit waar we op zitten te wachten. Ga toch spelen knul.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Mag het nog gezegd worden of niet dan? Of is het niet meer 'cool' om DLC van een week te spelen?Moet opeens denken aan de brugklas
Haha, alsof iemand op kwaliteit wacht op fokquote:Op woensdag 15 september 2010 12:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, we hebben weer een user die snel op zijn teentjes getrapt is. Meteen defensief reageren en de andere user aanvallen, dat is inderdaad de kwaliteit waar we op zitten te wachten. Ga toch spelen knul.
Nee...quote:Op woensdag 15 september 2010 13:02 schreef Semisane het volgende:
Het enige stuk wat ik echt d-r-a-m-a-ti-s-c-h slecht/saai/niet leuk/eentonig vond/vind is dat stuk in de Fade in de Circle of Magi, dat hadden ze er wel uit kunnen laten.
Daarbij levert het gedeelte in de fade je een twintigtal attribute points op (mits je de moeite neemt om ze te zoeken).quote:Op woensdag 15 september 2010 17:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee...
Want anders had je nu hier geklaagd over het feit dat de Circle of Magi-missie zo kort was
Ook was het niet verplicht, als je die kamer niet in ging, kon je gewoon door met de missie. Toen ik daar achter kwam, heb ik toch maar even een savegame terug gepakt, want ik wou toch een paar attributes scoren. Het was vervelend, maar het voelde goed als je daar klaar wasquote:Op woensdag 15 september 2010 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij levert het gedeelte in de fade je een twintigtal attribute points op (mits je de moeite neemt om ze te zoeken).
Vond ik lang genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee...
Want anders had je nu hier geklaagd over het feit dat de Circle of Magi-missie zo kort was
Voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Fipotje het volgende:
Misschien een domme vraag maar waar kan je je crit rating zien?
Doe eens een nette review.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Witchhunt was baggger. 7$ down the toilet.
Heel kort zonder teveel spoilers:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Brammie1 het volgende:
Je kan niet door na het einde van de mainquest.
ik vind de eerste 3 DLCs alledrie eilk best wel goed, shale steekt er natuurlijk bovenuit vanwege een extra character, maar Return to Ostagar en Soldier's Peak zitten ook aardig in elkaar, ik vond ze iig interessanter dan het grootste gedeelte van Awakenings.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
De DLC van Shale vind ik 1 van de beste.
Afgelopen weekend een presentatie gezien op first look van de gameplay, wat mij betreft het enige boeiende deel van de presentatie. Ben bang dat als ze de hele game in die stijl doorontwikkelen dat het meer een hack en slash game wordt dan iets anders, te weinig tactics wat mij betreft. Maar goed, dat is een andere game...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)in-dragon-age-2.html
quote:Daar was ik ook op aan het wachten, maar wist niet eens dat ie al bevestigd was voor europa!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef FinalD87 het volgende:
Heeft iemand de Ultimate Edition al ergens gespot? Volgens allerlei Britse webshops komt ie deze week uit, maar kan de game in geen enkele Nederlandse webshop vinden.
Op zich geen probleem om hem uit de UK te halen natuurlijk, maar vond het wel apart.
Dus...quote:The European PS3 version of Dragon Age Origins Ultimate Edition is missing some of the DLC that was meant to ship on the disc, developer BioWare has confirmed.
Launched on Friday for PS3, Xbox 360 and PC, the title is supposed to include multiple DLC packs, but one, 'Return to Ostagar', was accidentally left off EU PS3 copies.
[...]
Here's what you need to do if you're one of those affected.
"If you purchased this version [...] please contact EA customer support for your local region and they will be able to manually add the Return to Ostagar DLC to your EA account.
Als je het op de console speelt kun je ranged classes wel vergeten idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben na lange tijd weer eens bezig in DAOM'n eerste char was een dwarf noble tankwarrior, en nu heb ik een city elf (rogue) archer, te lame voor woorden eigenlijk die class
Beetje schieten van afstand, af en toe scatter shot kunnen doen en verder maar hopen dat je enemies niet op jou af komen (ik heb verder iig 0 punten in roguedingen zitten, op deft hands maxed na)
Alistair tankt in een templar armor uit de circle of magi, Morrigan doet dmg + heal en Wynne natuurlijk full heal.
Het viel me dit keer meer op dat de gear en de loot nogal bizar karig zijn, ik loop bijv nog steeds in een van de eerste setjes leather armor, Morrigan in een iets geüpgrade robe, en Wynne heeft er alleen een muts bij
Heb Redcliffe (incl. hulp van de Magi), Circle of Magi en Orzammar net achter de rug, en ben onderweg naar de Daelish Elves
Gelukkig speel ik het op de pcquote:Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het op de console speelt kun je ranged classes wel vergeten idd.
Voor de loot hoef je ook niet te doen, de enige loot die echt goed is is toch gescript en afgezien van een paar items die je voor bepaalde sets zelfs moet kopen, zijn er volgensmij maar een stuk of 3-5 set items die je kan vinden door random item drops(en 3 van de 5 vind je niet eens door battles maar als je je hond laat rondsnuffelen)
Voor de Archdemon heb je dan ook meer aan strategisch geplaatste ballistas dan aan equipmentquote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik het op de pc
Ik hoop dat gear en loot sterk verbeterd worden in DA2, dan heb je nog het idee dat je het ergens voor doet... niet tegen een archdemon knokken in je "my first gear" op lvl 20
Voor die knakker heb ik nooit strategisch na moeten denken, gewoon rellenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de Archdemon heb je dan ook meer aan strategisch geplaatste ballistas dan aan equipment
Haha.. bij mij glitchte hij toen hij ongeveer op 50% health was, kon gewoon met de ballista blijven schieten terwijl hij vast zat in een animatieloopquote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor die knakker heb ik nooit strategisch na moeten denken, gewoon rellen
Jaaaa, maar dat is ook niet leukquote:Op zondag 20 februari 2011 10:40 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Haha.. bij mij glitchte hij toen hij ongeveer op 50% health was, kon gewoon met de ballista blijven schieten terwijl hij vast zat in een animatieloop
Dat neurie ook dus ook altijd als ik de Zefran-trofee zie (die echt zo heet).quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En door de TT heb ik Phil Collins - Easy Lover in mn kop zitten
Hmm, ik heb Zhevran dit keer na de ambush de keel doorgesneden, omdat ik me nog kon herinneren dat 'ie zich later weer tegen me keerde in een steegje in Denerimquote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat neurie ook dus ook altijd als ik de Zefran-trofee zie (die echt zo heet).
Mja, ik ben nu zelf de rogue, dus Zhevran niet nodig. Leliana staat ook maar wat te niksen in de party camp.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef maxmit het volgende:
Zhevran heb ik eigenlijk, naast z'n eigen missies, nooit gebruikt. Vond hem zeer niet zo heel nuttig
Volgens mij had ik m zo vaak geneukt dat ie dat bij mij niet meer deedquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik heb Zhevran dit keer na de ambush de keel doorgesneden, omdat ik me nog kon herinneren dat 'ie zich later weer tegen me keerde in een steegje in Denerim
Wat je zelf leuk vind natuurlijk ;-)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is trouwens het beste voor een 2handed warrior qua gear? Zo licht mogelijk voor meer stamina, of gemiddelde armor omdat je toch midden in het gevecht staat?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:31 schreef maxmit het volgende:
[..]
Wat je zelf leuk vind natuurlijk ;-)
Dark Elfquote:
gewoon naar tactics gaan van Sten en dan threaten uitzetten, dan doet ie dat niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik ben nu zelf de rogue, dus Zhevran niet nodig. Leliana staat ook maar wat te niksen in de party camp.
Ik vind Leliana en Sten sowieso erg slappe hap, ze gaan altijd veel te snel dood, Sten vooral met z'n ThreatenHeb je alles ingesteld, stuur je Alistair/jezelf het gevecht in, de rest erachteraan, doet Sten threaten, is Alistair de threat kwijt en is Sten dood
Oh shit, dat ik daar niet aan dachtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
gewoon naar tactics gaan van Sten en dan threaten uitzetten, dan doet ie dat niet meer
ghehe, achja ik ben ook een best ervaren DA speler, heb het spel + alle DLC zo'n 4 à 5 keer uitgespeeld en jammergenoeg alle achievements gehaaldquote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh shit, dat ik daar niet aan dachtIk gebruik tactics nooit, maar stel alles continu zelf in
Komt de demo morgen al uit?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
ghehe, achja ik ben ook een best ervaren DA speler, heb het spel + alle DLC zo'n 4 à 5 keer uitgespeeld en jammergenoeg alle achievements gehaald
maarja, morgen kan ik me vermaken met de DA2 demo en in maart DA2 itself!
Warrior of Rogue, als je het voor 't eerst doet. Als mage spelen is misschien wat voor een 2e sessie, als je het een beetje door hebt. Je kunt tijdens je playthrough toch je metgezellen besturen, waaronder ook 2 mages. Dan krijg je een beetje een idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste play trough voor mij. Welk ras en welke klasse raden jullie me aan?
Nope! Zie DragonAge IIquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie rond 6 AM PST uitkomt, dus gok dat we hem hier rond 14:00 kunnen downloaden
Hoe kun je leliana nou missen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef speknek het volgende:
Ik heb Leliana de eerste keer gemist in dat dorpje, maar nu kan ik er niet naar terug, kan dat later weer wel, of ben ik m'n kans om haar te boinken kwijt nu?
(voor de rest schoffeer ik de Chantry waar mogelijk, dus ik hoef haar er niet bij te hebben)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben overigens kansloze nerd genoeg om Drizzt Do'Urden van Forgotten Realms wel te kennen.
Geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef maxmit het volgende:
[..]
Hoe kun je leliana nou missen?Ben je uberhaupt wel in Lothering geweest?
Da's geen schande, hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben overigens kansloze nerd genoeg om Drizzt Do'Urden van Forgotten Realms wel te kennen.
Ik las alleen de Greenwood boeken, voornamelijk over de Seven Sisters, zodat ik natuurlijk kon lezen en keihard fappen tegelijkertijd.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik las alleen de Greenwood boeken, voornamelijk over de Seven Sisters, zodat ik natuurlijk kon lezen en keihard fappen tegelijkertijd.
Ricko, ben jij het?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik las alleen de Greenwood boeken, voornamelijk over de Seven Sisters, zodat ik natuurlijk kon lezen en keihard fappen tegelijkertijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Wynne pleite? Niet dat die iets offensiefs doet, maartoch...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef speknek het volgende:
grr Flemeth is echt niet dood te krijgen zonder spellcaster, maar die heb ik niet meer, ik ben niet zo goed in allies oppikken schijnbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |