Ik vond die dwergenstad ook voornamelijk te lang. Heb 'm pas op het eind gedaan en roste er toen nog redelijk snel doorheen, maar als je die als eerste doet duurt lijkt het geloof ik helemaal een eeuwigheid te duren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 schreef Ang3l het volgende:
Heb het een tijd laten liggen omdat ik die dwergenstad niet boeiend vind
ergens 2011quote:
Dacht februari 2011 inderdaad, heb ergens papiertjes rond zien gaan met de release date in februari.quote:
Da's een trophy als je Zevran de tent in loktquote:
Het is een hoop geloop en gepraat en maar weinig actie (tot nu toe).quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik vond die dwergenstad ook voornamelijk te lang. Heb 'm pas op het eind gedaan en roste er toen nog redelijk snel doorheen, maar als je die als eerste doet duurt lijkt het geloof ik helemaal een eeuwigheid te duren.
Kan ik deze game ook nog eens ontdekkenquote:DRAGON AGE: ORIGINS - ULTIMATE EDITION
Classified 03 September, 2010
Consumer Advice: Contains strong bloody violence
DRAGON AGE - ORIGINS - ULTIMATE EDITION is a fantasy role-playing game for the PC. This version includes the previous downloadable extra missions for the game. It was classified '18' for strong bloody violence.
RAGON AGE: ORIGINS - ULTIMATE EDITION
THE STONE PRISONER
WARDEN'S KEEP
RETURN TO OSTAGAR
DRAGON AGE: ORIGINS - AWAKENING
FEASTDAY COMBO PACK
THE DARKSPWAN CHRONICLES
LELIANA'S SONG
THE GOLEMS OF AMGARRAK
WITCH HUNT
Pas een week?quote:
Mag het nog gezegd worden of niet dan? Of is het niet meer 'cool' om DLC van een week te spelen?quote:
Ow god, we hebben weer een user die snel op zijn teentjes getrapt is. Meteen defensief reageren en de andere user aanvallen, dat is inderdaad de kwaliteit waar we op zitten te wachten. Ga toch spelen knul.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Mag het nog gezegd worden of niet dan? Of is het niet meer 'cool' om DLC van een week te spelen?Moet opeens denken aan de brugklas
Haha, alsof iemand op kwaliteit wacht op fokquote:Op woensdag 15 september 2010 12:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, we hebben weer een user die snel op zijn teentjes getrapt is. Meteen defensief reageren en de andere user aanvallen, dat is inderdaad de kwaliteit waar we op zitten te wachten. Ga toch spelen knul.
Nee...quote:Op woensdag 15 september 2010 13:02 schreef Semisane het volgende:
Het enige stuk wat ik echt d-r-a-m-a-ti-s-c-h slecht/saai/niet leuk/eentonig vond/vind is dat stuk in de Fade in de Circle of Magi, dat hadden ze er wel uit kunnen laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |